❥ IKM uke 45 ❥

Da er vi to i samme båt vi da! :wideyed: Hvilken CD er du på? :happy:
Er på CD16 idag, og tenker el er forskjøvet på grunn av kjemisk forrige pp. Legen sa jeg kunne forvente det..
men syns det er rart at jeg får like sterke streker (på strips) som da jeg også fikk smilefjes på digital forrige mnd, men nå er digital negativ:shy:
 
Så leit å høre at du mistet i forrige periode ❤️. Hvilken CD er du på? De første to syklusene mine etter jeg hadde MA i august var litt forlenga (33 og 31 dager). Testet ikke etter el i første syklus etter jeg mistet, men i neste fikk jeg el på CD16/17. Mest sannsynlig var den enda senere i den første perioden. Denne 3.syklusen etter MA'en fikk jeg el CD13/14, og det ser ut som det har stabilisert seg litt mer. Det er ikke uvanlig at syklusene blir litt lengre og el blir litt forsinket etter man mister ❤️ Krysser fingrene for deg!

Cd 21 i dag... Så blir nok en lang syklus :shifty:
 
Er på CD16 idag, og tenker el er forskjøvet på grunn av kjemisk forrige pp. Legen sa jeg kunne forvente det..
men syns det er rart at jeg får like sterke streker (på strips) som da jeg også fikk smilefjes på digital forrige mnd, men nå er digital negativ:shy:

Hmmmm... jeg fikk brått og uventet tr 3 dager for tidlig forrige pp, kan det også ha vært kjemisk tro?:wideyed: Og at jeg derfor har forsinket El?

Jeg har ingen erfaring med digital El-test, dessverre.. men da blir den sikkert positiv veldig snart :happy: mine strips et fortsatt helt negative i dag, på cd 17 :mad:
 
Hmmmm... jeg fikk brått og uventet tr 3 dager for tidlig forrige pp, kan det også ha vært kjemisk tro?:wideyed: Og at jeg derfor har forsinket El?

Jeg har ingen erfaring med digital El-test, dessverre.. men da blir den sikkert positiv veldig snart :happy: mine strips et fortsatt helt negative i dag, på cd 17 :mad:
Det er jo mulig, men veldig vanskelig å si :wideyed:
 
Spent denne mnd. Er på cd 18 nå og har hatt sterke el smerter i hele dag. Hadde s for 2 døgn siden ca så håper på klaff. Sist syklus fikk jeg mens etter 12 dager fra el smerter var så regner med at ikm er om 12-14 dager.
Blir lang ventetid hadde spontanabort før forrige syklus så livredd for at det går sånn igjen nå.
 
Kjedelig, men ser iallefall ut som EL nærmer seg:Heartred
Hmm.. kan el ha vært mon tro??:confused: forrige mnd når strips testen min var så sterk som den var 23. På kveld og idag morges så viste digital positiv.. men nå var det svakere strek på el-testen og hadde ikke tisset på mange timer så var ikke utvannet urin.. merkelig, skjønner ikke så mye :wacky: Vi la inn aksjer natt til onsdag og på torsdag (tenker vi legger inn mitt kos ikveld også) så håper jeg det holder om det skulle være at el har vært..
 

Vedlegg

  • 20201024_212430.jpg
    20201024_212430.jpg
    26,1 KB · Visninger: 52
Spent denne mnd. Er på cd 18 nå og har hatt sterke el smerter i hele dag. Hadde s for 2 døgn siden ca så håper på klaff. Sist syklus fikk jeg mens etter 12 dager fra el smerter var så regner med at ikm er om 12-14 dager.
Blir lang ventetid hadde spontanabort før forrige syklus så livredd for at det går sånn igjen nå.

Hm, jeg tror ikke jeg har fått deg med på lista.. ><
Har du skrevet deg inn tidligere..? Må i så fall beklage, for jeg må ha oversett den ><
 
Skrive meg inn? Nei har bare lagt inn kommentar her. Er egentlig ikke prøvere, så har ikke skrevet så mye her inne siden jeg mistet sist.

Ah, sånn sett ;)
Jeg scannet opp og ned på listen min, og tenkte jeg kanskje hadde misset deg :P
Kan skrive deg opp om du vil, men du kan selvsagt få henge her uansett :)
 
Da er jeg 6 dpo, og gått ganske fort hittil denne gang:)
Ryker på en test imorgen tidlig:joyful:
20201025_103522.jpg
 
Da er jeg 6 dpo, og gått ganske fort hittil denne gang:)
Ryker på en test imorgen tidlig:joyful:
Vis vedlegget 339071

Så deilig når tiden går fort! Nå blir det spennende dager fremover for deg:joyful: gleder meg til du (og flere her) begynner å teste :joyful: da har jeg noe å følge med på!

Premom sier at jeg er 5 dpo i dag, kunne ønske det stemte!! Men den må ha hengt seg opp for jeg har ikke fått noen positiv El test :sorry: men nå har tempen steget litt, i går og i dag. Fra 35,79 på fredag til 36,19 i dag.. tempen pleier jo å være høyere i dpo land, men det hender den stiger saktere.. bare rart jeg ikke har fått positiv test når jeg har testet to ganger om dagen! Nå er jeg tom:p
 
Så deilig når tiden går fort! Nå blir det spennende dager fremover for deg:joyful: gleder meg til du (og flere her) begynner å teste :joyful: da har jeg noe å følge med på!

Premom sier at jeg er 5 dpo i dag, kunne ønske det stemte!! Men den må ha hengt seg opp for jeg har ikke fått noen positiv El test :sorry: men nå har tempen steget litt, i går og i dag. Fra 35,79 på fredag til 36,19 i dag.. tempen pleier jo å være høyere i dpo land, men det hender den stiger saktere.. bare rart jeg ikke har fått positiv test når jeg har testet to ganger om dagen! Nå er jeg tom:p

Premom sier også jeg er 5 dpo:hilarious: Jeg går ut ifra FF og hva tempen sier denne gang:joyful: Spennende hva de neste dagene viser. Godt mulig du da er i dpoland, ut ifra hva tempen viser:)? Kanskje du har hatt en kort LH-topp, så du har gått glipp av den?
Jaah, blir spennende nå framover, håper det kommer mange positive tester her inne om en ukes tid:Heartred:smiley-angelic001
 
Har forventet eggløsning i dag, men fortsatt ingen positiv EL-test her i hus! Har hatt litt eggløsningssmerter og slim i går kveld og i dag, så regner med den er rett rundt hjørnet :angelic: har forsåvidt hatt blinkende smilefjes på Clearblue 7 dager på rad nå..
 
Har forventet eggløsning i dag, men fortsatt ingen positiv EL-test her i hus! Har hatt litt eggløsningssmerter og slim i går kveld og i dag, så regner med den er rett rundt hjørnet :angelic: har forsåvidt hatt blinkende smilefjes på Clearblue 7 dager på rad nå..

Da kommer nok EL veldig snart:D
 
Premom sier også jeg er 5 dpo:hilarious: Jeg går ut ifra FF og hva tempen sier denne gang:joyful: Spennende hva de neste dagene viser. Godt mulig du da er i dpoland, ut ifra hva tempen viser:)? Kanskje du har hatt en kort LH-topp, så du har gått glipp av den?
Jaah, blir spennende nå framover, håper det kommer mange positive tester her inne om en ukes tid:Heartred:smiley-angelic001

Ja, kanskje jeg hadde en kort topp :happy: må nesten ha vært tors-fre i såfall siden tempen steg fra i går, ingen aksjer siden mandag, så det lover ikke så bra:p men, men... rar pp dette, så får heller se frem til neste:happy: masse lykke til med testingen!! Sender babystøv din vei og håper spiren sitter ❤️
 
Jeg begynner å tro at jeg har hatt kort LH topp jeg.. For igår kveld og idag var strekene svakere igjen..:confused: la heldigvis inn aksjer tirsdag, torsdag og to ganger igår :joyful: men lurer på om jeg skal fortsette å teste i dagene fremover bare for å være sikker..??:wacky:
 

Vedlegg

  • 20201025_091455.jpg
    20201025_091455.jpg
    19,6 KB · Visninger: 41
  • 20201025_085222.jpg
    20201025_085222.jpg
    19,4 KB · Visninger: 39
Ja, kanskje jeg hadde en kort topp :happy: må nesten ha vært tors-fre i såfall siden tempen steg fra i går, ingen aksjer siden mandag, så det lover ikke så bra:p men, men... rar pp dette, så får heller se frem til neste:happy: masse lykke til med testingen!! Sender babystøv din vei og håper spiren sitter ❤️

Ja, kan godt tenkes du har hatt det, da:happy: Bare å følge med på tempen:) Det sies jo at sædceller kan overleve så mye som 5 dager, men hadde jo selvsagt vært mer optimalt med aksjeinnlegg rett før EL. Dog ikke alltid det blir slik, og plikter orker ikke vi her i huset, tar det heller litt som det kommer:) Vi har hatt ordentlig dårlig med aksjeinnlegg denne pp. Fikk lagt inn aksjer seint kveld søndag, positiv el-test morran mandag. Så er jo en sjans der, men er så pessimistisk denne pp, kjenner jeg:hilarious: Orker ikke å få opp noe håp, også gå i kjelleren med negativ test:rolleyes: Takk for det, søta:Heartred
 
Back
Topp