❥ IKM uke 45 ❥

Folkens, jeg leser at flere har litt sen eggløsning :happy: Så jeg stresser sikkert unødvendig! Men er det noen som har erfart at EL uteblir helt en måned? Og hva skjer da evt? Kommer det bare en menstruasjon til slutt?

Tempen min er litt rar også, helt nede på 35,7 og har vært merkelig stabil på så lavt. Veldig rart! Jeg har tempet i 3 år og aldri hatt det sånn her:wideyed:

En måned uten eggløsning, ca årlig, skal tydeligvis ikke være så unormalt. Man vil få en slags blødning etterhvert, og påbegynne ny syklus.

Det er heller ikke unormalt å plutselig få EL senere enn man pleier, selv om man vanligvis er regelmessig :)
 
Kan ikke si noe hvorvidt det hjelper, men jeg ligger hvertfall i sengen etter akten og slapper av, gjerne med en pute under baken. Logisk sett så må det jo være bedre enn hvis store deler av aksjene bare renner ut igjen med en gang når man reiser seg. Best å gi det den beste sjanse det kan få!
Jeg ligger også rolig, gjerne med pute under baken, i 15/20 min etterpå. Tenker at det kan jo ikke skade, og enig i at det må jo være bedre enn at det renner ut ja :hilarious:
 
Drømte at jeg var 8dpo og tok test og den ble positiv! Så 9dpo, 10 dpo og 12 dpo! Alle testene var positive og jeg var så glad!! Skrev til og med her inne at jeg ikke kunne tro det, min første positive test etter 14pp'er

Så våknet jeg og er bare 2dpo i dag :hungover::hungover::hungover:
 
Drømte at jeg var 8dpo og tok test og den ble positiv! Så 9dpo, 10 dpo og 12 dpo! Alle testene var positive og jeg var så glad!! Skrev til og med her inne at jeg ikke kunne tro det, min første positive test etter 14pp'er

Så våknet jeg og er bare 2dpo i dag :hungover::hungover::hungover:

Håper du er sanndrømt - det kan jo skje ❤️
 
Så gøy!:D Jeg som hadde trodd at den kom til å være veldig forsinket! Veldig deilig å slippe å vente lenger

Ja, er så kjipt å få forsinket EL:shifty: Så supert den er under anmarsj:D
 
Hvis jeg har positiv test i dag, når er jeg dpo da?

EL kommer alt fra 12-48 timer etter positiv test:)
Jeg temper for første gang denne pp, og tempen gikk opp på tirsdag, fikk positiv el-test mandag. Så ifølge tempen hadde jeg EL samme dag som positiv test:happy119
 
Nei, ikke hatt festeblødning med de to andre.. Og, hvis det skulle vært dét så driver kroppen min med trass.
Lite aksjeinnlegging, på dumme tider. Rett før jeg skal inn på ivf. Hadde selvsagt vært kjempegreit, da! Men, mtp aksjene regner jeg det ikke som spesielt sannsynlig, så derfor lurer jeg på hvorfor jeg blør.

Hmmm, ja er vanskelig å vite hva det kan være, men muligheten for festeblødning er jo der:)
 
Negative el-tester til og med i går, og nå er jeg tom :hilarious: Mulig el har vært, men har fremdeles el-slim av og på. Så tror egentlig at el bare er forsinket pga SA forrige periode. Kjedelig for nå har jeg absolutt ingen oversikt. Og vi er absolutt ikke der at vi har sex annenhver dag lengre :woot: så vi får bare se, ikke de største forventningene denne gangen! Syns jeg husker at el var forsinket når jeg mistet forrige prøvefase også, men ikke sikker. Hva med dere andre? Noen som har mistet og husker hvordan neste pp ble?
 
Kan det være blødning i forbindelse med el?

Er 3 dpo, og dette var helt friskt blod >< Så, det var litt sent for blødning i forbindelse med EL..

Og.. er ikke i forbindelse med sex heller. Gubben har vært sjuk><
 
Ja! Har så lyst å teste igjen nå på kvelden :hilarious: men tenker det kanskje er like greit å vente til imorgen :p

Jeg er testetøs deluxe, så tester både morgen, middag og kveld:hilarious: men er jo helt opp til deg om du først vil teste imorgen tidlig:)
 
Negative el-tester til og med i går, og nå er jeg tom :hilarious: Mulig el har vært, men har fremdeles el-slim av og på. Så tror egentlig at el bare er forsinket pga SA forrige periode. Kjedelig for nå har jeg absolutt ingen oversikt. Og vi er absolutt ikke der at vi har sex annenhver dag lengre :woot: så vi får bare se, ikke de største forventningene denne gangen! Syns jeg husker at el var forsinket når jeg mistet forrige prøvefase også, men ikke sikker. Hva med dere andre? Noen som har mistet og husker hvordan neste pp ble?

Mista i kjemisk i pp2, og da var EL en uke forsinket i neste pp, men det er nok forskjellig fra person til person.
 
Back
Topp