❥ IKM uke 45 ❥

Melder meg inn her i stedet da el ble litt forsinket :happy:

Texmex - 25 år - PP5 - B1 - EL 20/10 - IKM 03/11
 
CD15 i dag. Har ikke fått testa veldig mye EL. Men den første er fra i dag og den nederste fra tirsdag. Er det mulig at EL har vært? Siden den er svakere i dag?
 

Vedlegg

  • 25041618-608B-424F-84E7-1395BF63C417.jpeg
    25041618-608B-424F-84E7-1395BF63C417.jpeg
    19 KB · Visninger: 50
  • C64E9E8F-8BB1-4C4E-A968-0C50A59B2065.jpeg
    C64E9E8F-8BB1-4C4E-A968-0C50A59B2065.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 44
CD15 i dag. Har ikke fått testa veldig mye EL. Men den første er fra i dag og den nederste fra tirsdag. Er det mulig at EL har vært? Siden den er svakere i dag?

Vanskelig å si, ELtestene kan gå mye opp og ned :/
 
Hadde egentlig bestemt meg fort ikke å bruke el tester, men la nettopp inn en bestilling på 21 stk. burde vel holde to-tre mnd? Hvis syklusene skal være slik fremover, så tror jeg det er like greit å teste litt. Blir så usikker når ting ikke er i rute, noe som jo slettes ikke hjelper på en normal syklus. Har stresset på meg for sein eggløsning, og lange sykluser før, så skulle ikke forundre meg om det er grunnen til foreløpig uteblitt El denne gangen også.
 
Hadde egentlig bestemt meg fort ikke å bruke el tester, men la nettopp inn en bestilling på 21 stk. burde vel holde to-tre mnd? Hvis syklusene skal være slik fremover, så tror jeg det er like greit å teste litt. Blir så usikker når ting ikke er i rute, noe som jo slettes ikke hjelper på en normal syklus. Har stresset på meg for sein eggløsning, og lange sykluser før, så skulle ikke forundre meg om det er grunnen til foreløpig uteblitt El denne gangen også.

Alt etter hvor godt du treffer på EL. Jeg tester 2-3 ggr pr dag når jeg er nær. Starter kanskje med 1 pr dag.
 
Den var sterkere i kveld:rolleyes:
 

Vedlegg

  • 9D88817B-901B-4BF3-BD31-B73C66849898.jpeg
    9D88817B-901B-4BF3-BD31-B73C66849898.jpeg
    18 KB · Visninger: 51
Nesten positiv el test idag. Regner med positiv imorgen og el på lørdag, 1 dag før forventet.
 
Kanskje et rart spm, men gjør dere noe spess etter sex? Som å ligge med beina opp, pute under rumpa, ligge stille 10/15min etterpå osv..osv.. eller er alt det tull?:p
 
Noen sykluser kan EL bare være forsinket, så må dessverre bare vente på at den kommer:Heartpink Vet det kan være frustrerende å bare gå å vente, men:oops:

Vi var SÅ gode på aksjeinnlegging på de «vanlige» dagene, men nå har det ikke blitt noe i det siste.. tok sånn Amh blodprøve og hadde visst litt lite eggreserver, så jeg nerver sikkert litt ekstra fordi jeg er redd det er tomt:wideyed:
 
Kanskje et rart spm, men gjør dere noe spess etter sex? Som å ligge med beina opp, pute under rumpa, ligge stille 10/15min etterpå osv..osv.. eller er alt det tull?:p

Ikke helt sammenlignbart, men nesten. Jeg har hatt behandling med inseminasjon, og da anbefaler de at man ligger og slapper av i ca 15 min etterpå. Ikke beina opp, men at man 'ligger godt, pute under knærne'. Vet ikke om det er for at det øker sjansen akkurat, kanskje mer for å få ro/slappe av, men det skader jo ikke akkurat :joyful:
 
Vi var SÅ gode på aksjeinnlegging på de «vanlige» dagene, men nå har det ikke blitt noe i det siste.. tok sånn Amh blodprøve og hadde visst litt lite eggreserver, så jeg nerver sikkert litt ekstra fordi jeg er redd det er tomt:wideyed:

Åh, det visste jeg ikke, unnskyld:( Var ikke meningen å si noe galt:Heartred Ja, når man har stabil syklus til vanlig, så regner man jo med EL kommer til vanlig tid og legger inn aksjer innafor det tidsrommet:)
 
Kanskje et rart spm, men gjør dere noe spess etter sex? Som å ligge med beina opp, pute under rumpa, ligge stille 10/15min etterpå osv..osv.. eller er alt det tull?:p

Pleier å ligge med beina opp, har ikke funket hittil, men føler hvert fall at jeg gjør noe :angelic:

For IUI da, så er det studier som har vist høyere success rate om pasienten blir liggende i 15 min, enn om hun reiser seg opp med en gang. Husker ikke helt hvor mye, men var en ganske stor prosent forskjell for noe så enkelt. Og IUI er jo mer eller mindre vanlig sex, bare at spermen får litt hjelp gjennom livmoren, så jeg tenker at det må bli noe av det samme ved vanlig sex.
 
Last edited:
Ser tydelig økning fra igår hvertfall!! :D Ikke positiv enda men skal teste igjen ikveld :happy:
Første bilde er hvordan mine strips så ut da CB digital slo ut med smilefjes forrige pp, og siste bildet et fra idag. Så begynner å nærme seg ser det ut som!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201023-070150_Instagram.jpg
    Screenshot_20201023-070150_Instagram.jpg
    31,3 KB · Visninger: 46
  • Screenshot_20201023-065547_Instagram.jpg
    Screenshot_20201023-065547_Instagram.jpg
    26,7 KB · Visninger: 46
Back
Topp