❥ IKM uke 45 ❥

Ja mange som sier det, legen sa også at jeg kunne forvente et par dager forsinket el.. får bare fortsette å teste hver dag fremover :happy:

Håper EL kun er noen dager forsinket:Heartpink
 
Positiv el-test CD 12 denne gangen, og det er tidlig til å være meg (vanligvis sykluser rundt 30 dager). Håper det er et tegn på at kroppen er i rute etter MA'en, og ikke forvirra hormoner ❤️:smiley-angelic001

Deilig det går den veien, og ikke omvendt:hilarious: Happy humping:wav
 
Ja, det kom litt brått på denne gangen - til en forandring :joyful: inseminasjon her, så lite humping, men håper det blir baby :hilarious: Håper det blir mange julispirer ❤️

Åh, sorry:joyful:
Da blir det iallefall mindre ventetid når el kom før:D Masse lykke til, håper det blir julispire:Heartred
 
Hmm, trodde ikke de kunne bli så sterke, jeg :woot:
 

Vedlegg

  • 20201021_105439.jpg
    20201021_105439.jpg
    29,3 KB · Visninger: 73
2 dpo og kjenner allerede testetrangen kommer snikende :hilarious: Tenker jeg skal prøve å vente med å teste til neste onsdag. Hva med dere?
 
2 dpo og kjenner allerede testetrangen kommer snikende :hilarious: Tenker jeg skal prøve å vente med å teste til neste onsdag. Hva med dere?

Jeg tror jeg skal prøve gjøre ingenting denne gang. Har bare 6 tester liggende eller noe. 3 tidlig-tester, 1 male sure og to(?) eBay.. så.. best å vente så lenge jeg klarer. Rundt IKM, håper jeg. Tror ikke på noe klaff uansett, så skal prøve konsentrere meg om å ta WildYam/babyklister for PMS, og heller rette nesa mot neste runde ♥️

(Men kommer sikkert til å sprekke likevel)
 
2 dpo og kjenner allerede testetrangen kommer snikende :hilarious: Tenker jeg skal prøve å vente med å teste til neste onsdag. Hva med dere?

Ryker på en test om 6 dager når jeg er 7 dpo:) eller 5 dager. Vet ikke helt 1 eller 2 dpo. Tempen har steget i 2 dager, så om den gjør det imorgen, så er jeg 3 dpo:hilarious: men ja, tester når jeg er 7 dpo:D fått positive tester da jeg var 6 og 8 dpo førhen:)
 
Dårlig stemning i huset akkurat nå når EL er rett rundt hjørne:shifty: spørs om det blir mye aksjer på oss de kommende dagene :(
 
Dårlig stemning i huset akkurat nå når EL er rett rundt hjørne:shifty: spørs om det blir mye aksjer på oss de kommende dagene :(

Ånei! Det er så sårbart det der:( Jeg synes det blir litt rar stemning rundt den tiden ganske ofte, akkurat som vi begge føler presset :p og noen ganger er vi veldig flinke til å gjøre litt ekstra for god stemning de dagene:shy: når det er dårlig/rar stemning pleier jeg å prøve og bare droppe det. Bli litt lei meg, men innstille meg på at det ikke ble noen aksjer den måneden... de gangene jeg gir slipp hender det at det plutselig løser seg likevel:p håper det går veien for dere! Det er så kjipt når det er sånn ❤️
 
Ånei! Det er så sårbart det der:( Jeg synes det blir litt rar stemning rundt den tiden ganske ofte, akkurat som vi begge føler presset :p og noen ganger er vi veldig flinke til å gjøre litt ekstra for god stemning de dagene:shy: når det er dårlig/rar stemning pleier jeg å prøve og bare droppe det. Bli litt lei meg, men innstille meg på at det ikke ble noen aksjer den måneden... de gangene jeg gir slipp hender det at det plutselig løser seg likevel:p håper det går veien for dere! Det er så kjipt når det er sånn ❤️

ja, håper det løsner. Er ingen stor ting, bare at vi begge har veldig lange og stressende dager nå denne uken. Og det pleier aldri å hjelpe på :p
 
Min El glimrer med sitt fravær.. Ikke en eneste symptom, og like tørt som sahara.. Hadde en laaaang syklus forrige mnd pga MA, men hadde trua på at jeg var tilbake til 28.dagers syklus nå..ser dessverre ikke ut som det. Håper i det lengste at den kommer til helgen, og at gubben da er litt mer opplagt igjen enn nå.
 
Min El glimrer med sitt fravær.. Ikke en eneste symptom, og like tørt som sahara.. Hadde en laaaang syklus forrige mnd pga MA, men hadde trua på at jeg var tilbake til 28.dagers syklus nå..ser dessverre ikke ut som det. Håper i det lengste at den kommer til helgen, og at gubben da er litt mer opplagt igjen enn nå.

Jeg har vært symptomfri og tørr, men fikk positiv EL, en dag senere enn forrige syklus (men likevel en dag tidligere enn normalt). Så.. alt håp er ikke ute. (EL smertene kom etter positiv EL test. :) )
 
ja, håper det løsner. Er ingen stor ting, bare at vi begge har veldig lange og stressende dager nå denne uken. Og det pleier aldri å hjelpe på :p

♥️♥️ Ble ikke særlig aksjer på oss heller denne runden. Dessverre ikke så mye å gjøre på det i ettertid, og det er litt sårt.. Men, blir alltids en neste runde :)
 
I dag er jeg mer happy - endelig fått svar fra St Olavs at de har mottatt attestene, og skal nå planlegge behandling for meg :)
 
Back
Topp