❥ IKM uke 45 ❥

Bare kjedelige tester her, og har skikkekg høy før el temp denne måneden? Ligger mellom 36,8 og 37,0 :confused: Kan det komme av letrozole?

Føles nå ut som kroppen kroppen prøver på noe hvert fall, vedig hormonell og stikkinger i begge eggstokker.

Vis vedlegget 338604

Nvm, fikk positiv test i løpet av dagen. Blir nok enda sterkere i morgen, så EL på ondsag da! Pleier å ha to dager med positiv og peak dagen etter første positive. :hungry:


20201019_202405.jpg
 
Har lagt inn aksjer i dag også. Enten så er testen veldig positiv etterpå eller negativ igjen. Jeg har ikke positiv test så lenge. Eggløsning skal være i dag i følge Premom :)
 
Kjenner jeg har lite tro på at det skal klaffe for meg denne perioden.. Gubben er så lite gira, og sliten hver bidige kveld.. Skulle av mange grunner ønske at han var litt mer "på". Har fortsatt ingen El symptomer, så er vel fortsatt håp.. Blir bare så lei og stressa av dette her. Tar så mye av tankekapasiteten dette prosjektet her.
 
Jeg er for utålmodig til å vente på ny IKM-gruppe..

Så, prøver å lage ei :)

Skriv: Nick - alder - PP - B - EL - IKM

(B= barn nr det prøves på)

Som f.eks; Lillafrosk - 27 år - PPx - B3 - EL 21.10 - IKM 03.11

Lykke til alle ✿


✿ Mandag 02. November ✿
• Mammatil2prinsesser&2prinser - 35 år- PP 4(PP 2 etter kjemisk) - B5 - IKM 2/11
• Ananas30 - 30 - PP5 - B1- EL ca. 20.10 - IKM 2.11
• Fjellfrøken - 25 år - PP4 etter MA - B1 - EL 19.10 - IKM 02.11
• Lykke25- 27 år - PP1 - B2 - EL 20.10 - IKM 02.11
• MilaS - 36 år - PP10 (PP1 etter MA) - B2 - EL 19.10 - IKM 2.11
• Bellababy2021 - 32 år - PPx - B4 - EL 19.10 - IKM 02.11

✿ Tirsdag 03. November ✿
• Lillafrosk - 27 år - PPx - B3 - EL 21.10 - IKM 03.11
• Mirra - 26 - PP2 (etter SA) - B2 - EL 19/10 - IKM 3/11
• bekkem - 31 år - PP3 - B2 - EL 20.10.20 - IKM 03.11.20
• Mamacita- 37år- PP4- B6- EL 21/10- IKM 3/11

✿ Onsdag 04. November ✿
• Bittelillespire - 24år - PP1 - B3 - EL 21.10 - IKM 04.11
• gizzie - 36 år - pp1 - B3 - El 21.10 - ikm 4.11
• MrsSunflower - 26 år - PP15 - B1 - EL 20.10 - IKM 04.11
• Snøblomst - 30år - B2 - PP9/PP3 etter SA - EL 25.10 - IKM 4.11
• Eki93 - 27år - PP3 etter MA - B1 - EL 21.10 - IKM 04.11

✿ Torsdag 05. November ✿
• IsThisReal - 30 - PP? - B2 - EL 22.10 - IKM 5.11
• Mikaela89 - 31 år - PP 2 - B2 - EL 20.10 - IKM 5.11
• Bjørkekvist - 26 år - PP2 - B2 - EL 21.10 - IKM 05.11

✿ Fredag 06. November ✿
• Mammaentiltre - 31år - PP1 (etter SA, 2x kjemiske. Så PP6). - B4 - EL 23.10 - IKM 06.11
• Hours09 - 27 - pp2 - B1 - EL 22.10 - IKM 06.11

✿ Lørdag 07. November ✿
• Smørblomst1 - 33år - PP1 - B3 - EL 20/10 - IKM 07.11

✿ Søndag 08. November ✿
• B82 - 38 - PP10 - B4 - EL 25.10 - IKM 08.11
• Dipsy - 37 - PP2 (etter MA) - B2 - EL 24.10 - IKM 08.11
• Timi90 - 30 år - PP5 - B1 - EL 25.10 - IKM 08.11


TR:

GRAVID:

Flytter over til dere fra uke 44 pga langvarig lh-topp..

LilleLengter - 33 - PP10 - B2 - EL 20/10 - IKM 2-3/11
 
Fikk positiv el-test fra babyplan igår, og den er fortsatt positiv. Fikk først maks på monitor idag. Tempen steg idag, så spørs om ikke EL kanskje var igår når jeg hadde første positive strimmeltest fra babyplan!? Time will tell:rolleyes:
20201020_082301.jpg
20201020_063946.jpg
 
I dga er første gang jeg har "kjent noe" i magen ved eggløsning. Det er litt murringer og ubehag. Ser også at jeg blør litt etter vi har hatt sex ved eggløsning. Har lest at det er ganske vanlig og det kan være bare en slimhinne som er litt skjør. Men jeg blir litt skeptisk da... Håper det ikke er noe i veien med meg :-/
 
I dga er første gang jeg har "kjent noe" i magen ved eggløsning. Det er litt murringer og ubehag. Ser også at jeg blør litt etter vi har hatt sex ved eggløsning. Har lest at det er ganske vanlig og det kan være bare en slimhinne som er litt skjør. Men jeg blir litt skeptisk da... Håper det ikke er noe i veien med meg :-/

Sies at blødning ved eggløsning betyr at man er ekstra fruktbar:angel5
 
Endelig fast smiley på clearblue eggløsningstesten, kjenner også at det jobbes på nedi der:p
 
Da var testen negativ igjen og hatt sykt mye elsmerter idag. Ordentlig vondt, så tok to paracet før idag.
20201020_134801.jpg
 
Svar fra frøyaklinikken angående EL-tester:

Screenshot_20201020-145659_SOL.jpg
 
Kjenner jeg har lite tro på at det skal klaffe for meg denne perioden.. Gubben er så lite gira, og sliten hver bidige kveld.. Skulle av mange grunner ønske at han var litt mer "på". Har fortsatt ingen El symptomer, så er vel fortsatt håp.. Blir bare så lei og stressa av dette her. Tar så mye av tankekapasiteten dette prosjektet her.

Her og. Gubben sliten. Fikk lagt inn aksjer lørdag kveld. Men for sliten på søndag kveld, så jeg bad ham gå hjem og slappe av på mandag så han var klar til jeg kom hjem. (Fikk positiv ELtest i går). Men innen jeg kom hjem, var han blitt skikkelig syk, med feber.. Og , det er greit at man blir syk - det er ikke det. Men, når man drikker te eller prøver andre ting, og klargjør seg skikkelig til den ene dagen man har eggløsning - også får man ikke lagt inn aksjer engang.. Da blir i alle fall JEG skikkelig skuffa. Ikke PÅ ham (.. mulig litt irritert fordi jeg hadde mentalt innstilt meg, uten at han hadde sendt meg noe melding og sagt han var blitt sjuk, eller noe, men.. likevel. Ikke hans feil at han er syk), men over hele situasjonen.

Med eggløsningsmerter som irriterte i tillegg, gjorde det bare ekstra vondt i psyken.
I teorien kan vel aksjene fra lørdag MULIG hyre, men jeg har ikke troa. Og det blir neppe lagt inn noe aksjer i kveld heller :/
 
Her og. Gubben sliten. Fikk lagt inn aksjer lørdag kveld. Men for sliten på søndag kveld, så jeg bad ham gå hjem og slappe av på mandag så han var klar til jeg kom hjem. (Fikk positiv ELtest i går). Men innen jeg kom hjem, var han blitt skikkelig syk, med feber.. Og , det er greit at man blir syk - det er ikke det. Men, når man drikker te eller prøver andre ting, og klargjør seg skikkelig til den ene dagen man har eggløsning - også får man ikke lagt inn aksjer engang.. Da blir i alle fall JEG skikkelig skuffa. Ikke PÅ ham (.. mulig litt irritert fordi jeg hadde mentalt innstilt meg, uten at han hadde sendt meg noe melding og sagt han var blitt sjuk, eller noe, men.. likevel. Ikke hans feil at han er syk), men over hele situasjonen.

Med eggløsningsmerter som irriterte i tillegg, gjorde det bare ekstra vondt i psyken.
I teorien kan vel aksjene fra lørdag MULIG hyre, men jeg har ikke troa. Og det blir neppe lagt inn noe aksjer i kveld heller :/

Har lagt inn veldig lite aksjer denne gangen her også, men respekterer selvsagt hvis mannen ikke orker eller er sliten. Lysten var der seint på søndag kveld, og fikk lagt inn aksjer. Mandag morgen(igår) fikk jeg positiv eltest. Og vært positiv helt til idag kl 13, da fikk jeg negativ. Så mulig det ikke klaffer her heller. Blir jo bittelitt skuffa, men heller det, enn å presse for mye på:)
 
Her og. Gubben sliten. Fikk lagt inn aksjer lørdag kveld. Men for sliten på søndag kveld, så jeg bad ham gå hjem og slappe av på mandag så han var klar til jeg kom hjem. (Fikk positiv ELtest i går). Men innen jeg kom hjem, var han blitt skikkelig syk, med feber.. Og , det er greit at man blir syk - det er ikke det. Men, når man drikker te eller prøver andre ting, og klargjør seg skikkelig til den ene dagen man har eggløsning - også får man ikke lagt inn aksjer engang.. Da blir i alle fall JEG skikkelig skuffa. Ikke PÅ ham (.. mulig litt irritert fordi jeg hadde mentalt innstilt meg, uten at han hadde sendt meg noe melding og sagt han var blitt sjuk, eller noe, men.. likevel. Ikke hans feil at han er syk), men over hele situasjonen.

Med eggløsningsmerter som irriterte i tillegg, gjorde det bare ekstra vondt i psyken.
I teorien kan vel aksjene fra lørdag MULIG hyre, men jeg har ikke troa. Og det blir neppe lagt inn noe aksjer i kveld heller :/

Hvis du hadde eggløsning i går så skal det være bra nok å hatt sex på lørdag. Sex 2 dager før eggløsning gir like stor odds for graviditet som de som har sex på eggløsningsdagen. Faktisk er det flere studier som viser at 2 og 1 dag før er mest optimalt fordi sæden trenger tid på å kaste hetta/kapselen (capasitation) før den kan befrukte egget. Jeg tror du har god sjanse når du hadde aksjeinnlegging på lørdag :)
 
Hvis du hadde eggløsning i går så skal det være bra nok å hatt sex på lørdag. Sex 2 dager før eggløsning gir like stor odds for graviditet som de som har sex på eggløsningsdagen. Faktisk er det flere studier som viser at 2 og 1 dag før er mest optimalt fordi sæden trenger tid på å kaste hetta/kapselen (capasitation) før den kan befrukte egget. Jeg tror du har god sjanse når du hadde aksjeinnlegging på lørdag :)

EL blir vel helst i dag - tempen hadde ikke gått opp, og det var i går ELtesten ble positiv :) Menmen, får trøste meg på at det neppe ville ha gått uansett.
 
EL blir vel helst i dag - tempen hadde ikke gått opp, og det var i går ELtesten ble positiv :) Menmen, får trøste meg på at det neppe ville ha gått uansett.

Jeg har tatt ultralyd i flere sykluser nå og jeg ser at jeg har eggløsning allerede kort tid etter eggløsningstestene blir positive, men tempraturen bruker 2-3dager før den øker. Jeg ville ikke avskrevet syklusen helt ennå :) Flere studier har også vist at tempraturøkning skjer oftere 2 dager etter eggløsning fremfor dagen etter eggløsning og at selv om temping bekrefter at eggløsning har skjedd så er ikke den nøyaktige dagen 100% sikker: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0015028216459169
 
Har lagt inn veldig lite aksjer denne gangen her også, men respekterer selvsagt hvis mannen ikke orker eller er sliten. Lysten var der seint på søndag kveld, og fikk lagt inn aksjer. Mandag morgen(igår) fikk jeg positiv eltest. Og vært positiv helt til idag kl 13, da fikk jeg negativ. Så mulig det ikke klaffer her heller. Blir jo bittelitt skuffa, men heller det, enn å presse for mye på:)

Joda, vanligvis går det greit nok.. Men pga jobb, har gubben vært for sliten generelt de siste 4 ukene, så det har blitt lite kos på en stund - så.. jeg hadde på en måte sett frem til kvelden. Det er som sagt ikke det AT han er sliten eller syk, bare.. forventingsoppbygningen, som gav en fin kræsjlanding.
Og hele kombinasjonen med at det er vanskelig å bli gravid generelt, eggløsningsmerter som føltes totalt nytteløse, og at man har på en måte brukt 2 uker på å forberede seg i forkant. >< Da blir det en skuffelse når ting ikke går helt som planlagt. Kanskje aller mest skuffa fordi kveldskos var dén tingen jeg hadde sett frem til hele ettermiddagen/kvelden ><
Menmen. Ikke så mye å gjøre med det, sånn sett. Jeg bare.. trenger litt ekstra rom for å håndtere følelsene litt. :)
 
Jeg har tatt ultralyd i flere sykluser nå og jeg ser at jeg har eggløsning allerede kort tid etter eggløsningstestene blir positive, men tempraturen bruker 2-3dager før den øker. Jeg ville ikke avskrevet syklusen helt ennå :) Flere studier har også vist at tempraturøkning skjer oftere 2 dager etter eggløsning fremfor dagen etter eggløsning og at selv om temping bekrefter at eggløsning har skjedd så er ikke den nøyaktige dagen 100% sikker: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0015028216459169

Takk ♥️
 
Back
Topp