❥ IKM uke 45 ❥

Nais!
Anser min som positiv og - selv om den bare er nesten. Tror ikke disse testene blir like sterke som babyplan sine. :) Men skal ta ny før jeg drar på jobb. :)

Nei, ser iallefall ganske så sterk ut, vil jeg si:happy119 jeg har dog ikke kjennskap til de testene, hvis de ikke blir helt positive, så får den jo ikke blitt sterkere:hilarious: Vi rakk å legge inn aksjer sendt igår kveld, så passer fint det:D
 
Positiv eggløsning test sent i går kveld og nå er den allerede negativ, så jeg regner med eggløsningen er i dag. Jeg har skikkelig sterke eggløsningssmerter nå og er skikkelig øm i hele nedre delen av magen, så nå skjer det noe :) Eneste gangen jeg har vært så øm ved eggløsning var sist gang jeg ble gravid og da hadde jeg dobbel eggløsning (så på ultralyd), men har ikke tatt ultralyd denne gangen så har ingen anelse om jeg i det hele tatt har noen modne egg. Håper på en god syklus, dette er første eggløsning etter MA og da kan det være litt hormonkluss :)
 
Positiv eggløsning test sent i går kveld og nå er den allerede negativ, så jeg regner med eggløsningen er i dag. Jeg har skikkelig sterke eggløsningssmerter nå og er skikkelig øm i hele nedre delen av magen, så nå skjer det noe :) Eneste gangen jeg har vært så øm ved eggløsning var sist gang jeg ble gravid og da hadde jeg dobbel eggløsning (så på ultralyd), men har ikke tatt ultralyd denne gangen så har ingen anelse om jeg i det hele tatt har noen modne egg. Håper på en god syklus, dette er første eggløsning etter MA og da kan det være litt hormonkluss :)

Satser på det er gullegget!
 
Jeg nærmer meg EL nå, så da hører jeg nok til her :)

Eki93 - 27år - PP3 etter MA - B1 - EL 21.10 - IKM 04.11
 
Skal ifølge egen oversikt ha el i morgen, og la inn aksjer i går. Men plutselig er el testene blitt supersvake! Så enten har el vært og jeg har hatt en kort el-topp jeg ikke har fanget opp, eller så har kroppen min bestemt seg for å utsette litt :p frustrerende å ikke vite! Hvordan går det med aksjeleggingen hos dere andre? :)
 
Skal ifølge egen oversikt ha el i morgen, og la inn aksjer i går. Men plutselig er el testene blitt supersvake! Så enten har el vært og jeg har hatt en kort el-topp jeg ikke har fanget opp, eller så har kroppen min bestemt seg for å utsette litt :p frustrerende å ikke vite! Hvordan går det med aksjeleggingen hos dere andre? :)

Kjedelig å ikke vite hvor man ligger ann ifht til EL. Jupp, fikk lagt inn aksjer igår seint igår kveld og fikk positiv el-test idag:smiley-bounce012
 
Skal ifølge egen oversikt ha el i morgen, og la inn aksjer i går. Men plutselig er el testene blitt supersvake! Så enten har el vært og jeg har hatt en kort el-topp jeg ikke har fanget opp, eller så har kroppen min bestemt seg for å utsette litt :p frustrerende å ikke vite! Hvordan går det med aksjeleggingen hos dere andre? :)

Kan være det er kort topp hos deg :)

Fikk ikke lagt inn aksjer i går, men på lørdag.. Tror jeg har EL i morgen, så har bedt gubben slappe av litt hjemme og lade opp til jeg kommer hjem i kveld ;)
 
Bare kjedelige tester her, og har skikkekg høy før el temp denne måneden? Ligger mellom 36,8 og 37,0 :confused: Kan det komme av letrozole?

Føles nå ut som kroppen kroppen prøver på noe hvert fall, vedig hormonell og stikkinger i begge eggstokker.

20201019_100124.jpg
 
Jeg kjenner at EL nærmer seg. Vært ca ingen CM i det hele tatt de siste dagene. Ikke slim, ingenting. Lite smerter, osv.
.. helt til nå, på jobb. Stikking til stadighet, og jeg føler at det kanskje er litt mer CM der, nå. Får ikke sjekka, er alene på jobb så ;p
 
Noen som vet sånn ca når EL kommer når man begynner å få slim? Hadde masse slim (sorry tmi) på lørdag, men Flo sier EL er beregnet til i dag. Tester ikke enda så vet egentlig ikke når jeg har EL da slim er det eneste symptomet jeg får :p
 
Fikk positiv test på jobb i stad (lettest å teste da pga. da rekker jeg ikke å drikke uansett). Hadde svak test i går og tenkte at nå tuller kroppen litt, men neida. Ser ut som det er eggløsning akkurat når Premom antok at det kommer til å være i morgen. Fikk lagt inn aksjer i går kveld og blir en runde i dag og en i morgen også :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201019_195922_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20201019_195922_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    21,3 KB · Visninger: 60
Jeg kjenner at EL nærmer seg. Vært ca ingen CM i det hele tatt de siste dagene. Ikke slim, ingenting. Lite smerter, osv.
.. helt til nå, på jobb. Stikking til stadighet, og jeg føler at det kanskje er litt mer CM der, nå. Får ikke sjekka, er alene på jobb så ;p
Krysser fingrene for deg, at det nærmer seg :happy: Her tror jeg el kommer et par dager senere enn forventet, legen sa det var vanlig etter kjemisk, så får bare ha tålmodighet :hilarious: begynne å legge inn litt aksjer fra imorgen kanskje :rolleyes:
 
Noen som vet sånn ca når EL kommer når man begynner å få slim? Hadde masse slim (sorry tmi) på lørdag, men Flo sier EL er beregnet til i dag. Tester ikke enda så vet egentlig ikke når jeg har EL da slim er det eneste symptomet jeg får :p

Hatt EL-slim nå i 5 dager, og idag tidlig fikk jeg positiv el-test..den er forsåvidt positiv ennå:hilarious: Har gjerne positiv test i 2 dager.
 
Jeg er så spent på å se når tempen stiger og holder seg høy, da jeg pleier å ha positiv test i 2 dager:rolleyes: Fortsatt positiv ikveld.
20201019_201259.jpg
 
Slenger meg på her Timi90 - 30 år - PP5 - B1 - EL 25.10 - IKM 08.11
 
Back
Topp