❥ IKM uke 45 ❥

CD13 og CBFM sier høy fortsatt, og el-testen er veldig negativ. nå mener både premom og FF jeg er 3 dpo, fordi tempen stiger:hilarious: Det er jeg ikke:rolleyes: blir sikkert lang syklus... igjen..
20201017_105054.jpg
 
Ja ikke sant, veldig vanskelig å holde motet oppe akkurat nå, men kan jo ikke gjøre noe annet enn å fortsette å prøve. Er i det minste på letrozole frem til vi endelig får time.. Mannen er skikkelig irritert på klinikken, så en ting til fra dem og vi bytter klinikk selv om det er tre timer å kjøre :smiley-angelic006 Håper det ordner seg for oss begge :Heartpink





Takk dere :Heartpink
Skikkelig frustrerende!!..

Snart El da, så får satse på at det sitter en spire der denne måneden og vi slipper å ha noe å gjøre med den dustete klinikken :D

Håper det holder for at spiren skal feste seg ❤️ jeg må uansett gjennom inseminasjon, men da blir det nytt forsøk i naturlig syklus her med progesteron. Håper det holder, og at vi slipper styrt.. ❤️
 
Fremdeles svakt i dag, cd14, og ingen tegn :/ Oh well. Satser på at det er gullegget, og at det bare trenger litt tid på å bli skikkelig BRA!

Dette må være gullegget:smiley-bounce012
 

Håpe. Men snart ivf uansett, så baby blir det ♥️
 
Ettermiddagstesten var litt sterkere, så da krysser vi fingrene for at EL kommer snart :D
 
CD14 og ser ikke ut som EL nærmer seg på testene engang. CBFM sier ennå høy på 4 dagen. Så er innstilt på en lang syklus denne gang også.
20201018_085245.jpg
 
Sorry for tmi, men tok el el-test til, og den ble sterkere. Har så mye el-slim, atte noe må da være på gang:rolleyes:
20201018_100249.jpg
 
Cd10 og begynte med el tester idag. Så bare antydning til svak strek, så får håpe det blir stigning de kommende dagene :joyful:
 

Vedlegg

  • 20201018_095138.jpg
    20201018_095138.jpg
    19,3 KB · Visninger: 57
Cd10 og begynte med el tester idag. Så bare antydning til svak strek, så får håpe det blir stigning de kommende dagene :joyful:

Wow. Den var kjempeblank :p
Hvilken type test er det..?
Min erfaring selv med tester som er veldig svake fra starten av, er at de blir aldri helt positive, for meg. Bare så du er litt obs på at det ikke er helt sikkert den blir helt positiv liksom.
 
CD15, EL test svak igjen. Hadde håpet på sterk test i dag.
 
Cd10 og begynte med el tester idag. Så bare antydning til svak strek, så får håpe det blir stigning de kommende dagene :joyful:

Ja, den var veldig svak? Har du brukt de testene før? Så du vet de slår ut ordentlig på EL?
 
Ser ut som kanskje EL er på vei, men det gjenstår å se på morgendagens test. Tok en test til nå, og den var litt sterkere:rolleyes:
20201018_120651.jpg
 
CD11 i dag. Blankt slim i går og i dag. Begynt å legge inn litt aksjer. :smiley-bounce012 El test fortsatt negativ, men blir sterkere for hver dag nå. Så håper den slår positivt ut om 2/3 dager. :D
 
Wow. Den var kjempeblank :p
Hvilken type test er det..?
Min erfaring selv med tester som er veldig svake fra starten av, er at de blir aldri helt positive, for meg. Bare så du er litt obs på at det ikke er helt sikkert den blir helt positiv liksom.
Ja, den var veldig svak? Har du brukt de testene før? Så du vet de slår ut ordentlig på EL?

Jepp, brukte de forrige syklus også. Vi har kjøpt de på Amazon. Leste av den for tidlig idag (kom på at du skal lese av disse mellom 5-15 min) jeg blanda med gtest og leste av etter 2 min :hilarious: var tydeligere strek etter 10 min ja!
Men bruker bare de til jeg ser stigning, så sjekker jeg med CB digital :happy: legger ved bilde av testene i dags rekkefølge fra sist syklus, og da streken ble sterkere sjekket jeg med digital og fikk smilefjes!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201018-121544_Gallery.jpg
    Screenshot_20201018-121544_Gallery.jpg
    26,7 KB · Visninger: 53
  • Screenshot_20201018-121610_Gallery.jpg
    Screenshot_20201018-121610_Gallery.jpg
    21,1 KB · Visninger: 53
Back
Topp