❥ IKM uke 45 ❥

CD9 og monitor sier lav:) Blir tidligst EL om 5 dager og senest om 15 dager, så får nå bare vente å se ann:happy119 Dagens EL-test var sterkere enn igår.
20201013_105214.jpg
 
Og spottingen har gitt seg:gen014
 
Her er også spotting og mens ferdig. Venter på el. Pleier å komme på rundt cd 14-15. Jeg begynner å teste etter El på fredag tenker jeg og så får vi se om El kommer ca på tirsdag :)
 
Vi er ikke veldig aktive i prøvingen enda, men vil gjerne melde meg inn her likevel :)

Mikaela89 - 31 år - PP 2 - B2 - EL 20.10 - IKM 5.11

Var litt usikre på når vi skulle begynne prøvingen, da vi har en gutt som nylig fylte året. Men hev oss rundt i september og jeg ble gravid. Ble dessverre tidlig SA da jeg nærmet meg 6 uker. Ikke helt sikre på om vi prøver aktivt denne mnd, men vi prøver i alle fall ikke å unngå det :)
 
Skikkelig lei meg denne måneden :C Skulle ha første runde med IUI, tok kontakt som avtalt og fikk så beskjed om at de var fullbooket... :arghh: Var allerede planlagt og jeg var lagt inn i listen, men EL var litt forsinket forrige måned, så alt ble vel litt forskjøvet.

Så skikkelig frem til denne måneden, de kunne ikke love oss noe for neste måned heller :sad010Føler alt er skikkelig håpløst nå...

Liker egentlig ikke denne klinikken i det hele tatt, de har vært veldig surrete fra dag 1..men bor i en liten by så har ikke så mange alternativer dessverre
 
Skikkelig lei meg denne måneden :C Skulle ha første runde med IUI, tok kontakt som avtalt og fikk så beskjed om at de var fullbooket... :arghh: Var allerede planlagt og jeg var lagt inn i listen, men EL var litt forsinket forrige måned, så alt ble vel litt forskjøvet.

Så skikkelig frem til denne måneden, de kunne ikke love oss noe for neste måned heller :sad010Føler alt er skikkelig håpløst nå...

Liker egentlig ikke denne klinikken i det hele tatt, de har vært veldig surrete fra dag 1..men bor i en liten by så har ikke så mange alternativer dessverre

Føler med deg! Vi skulle også avtale tid for stimulert inseminasjon, men fikk ikke time før langt uti november. Hvem vet når det blir oppstart da.. Det føles litt maktesløs når man vet at tid er dyrebar ifht å prøve ❤️
 
Skikkelig lei meg denne måneden :C Skulle ha første runde med IUI, tok kontakt som avtalt og fikk så beskjed om at de var fullbooket... :arghh: Var allerede planlagt og jeg var lagt inn i listen, men EL var litt forsinket forrige måned, så alt ble vel litt forskjøvet.

Så skikkelig frem til denne måneden, de kunne ikke love oss noe for neste måned heller :sad010Føler alt er skikkelig håpløst nå...

Liker egentlig ikke denne klinikken i det hele tatt, de har vært veldig surrete fra dag 1..men bor i en liten by så har ikke så mange alternativer dessverre

Uff, det hørtes uproft ut, rett og slett:( Så lei meg på deres vegne:sad002 Sender deg en stor klem:Heartpink
 
Da er jeg på CD10 og monitor sier lav:) Spent på når den går på høy:rolleyes:
 
Skikkelig lei meg denne måneden :C Skulle ha første runde med IUI, tok kontakt som avtalt og fikk så beskjed om at de var fullbooket... :arghh: Var allerede planlagt og jeg var lagt inn i listen, men EL var litt forsinket forrige måned, så alt ble vel litt forskjøvet.

Så skikkelig frem til denne måneden, de kunne ikke love oss noe for neste måned heller :sad010Føler alt er skikkelig håpløst nå...

Liker egentlig ikke denne klinikken i det hele tatt, de har vært veldig surrete fra dag 1..men bor i en liten by så har ikke så mange alternativer dessverre

♥️♥️♥️
Høres surrete ut. Det er frustrerende :(
 
CD11 og ELtestene sier lav. :p Ikke fått lagt inn noe aksjer enda, så like greit. Men tenkte prøve få ordnet litt med den saken senere i kveld, og DA kan EL bare komme.

Har ikke hatt sex på 3 dager selv:hilarious: Har ikke hatt lyst overhodet, så da gidder jeg ikke. EL kommer nok ikke her enda, forbereder meg på enda en laaang syklus:( Håper EL kommer snart hos deg:Heartred
 
Er i pp 4 mista i kjemisk i pp2. Og forrige pp var jeg helt klinkokos besatt på å bli gravid:schocked028 Så denne pp kjenner jeg meg helt nummen, og ikke så veldig giret. Kjenner jeg gir litt beng, og tar det som det kommer. Dette er min første pp med temping, og vet ikke om det er det som roer meg ned?:confused004 Men kjenner jeg iallefall er mer avslappet og tenker at det som skjer, det skjer:happy119
 
Vært usikker på om jeg skal orke å være aktiv på forumet lenger siden jeg synes det er så tungt å ikke bli gravid. Hadde en SA i juli og det er først nå jeg kjenner hvor kjipt det var. Kjemisk forrige måned var også nedtur :(

Snøblomst - 30år - B2 - PP9/PP3 etter SA - EL 25.10 - IKM 4.11
 
Sluttet å blø igår (cd5) og vært hos legen for han ville ta hcg måling for å være 100% sikker på at det var kjemisk og ikke exu.. Skal ta siste blodprøven imorgen.
Nå er jeg klar for å prøve igjen og venter bare på å finne el (krysser fingrene for at syklusen min holder seg normal):happy:
 
Har ikke hatt sex på 3 dager selv:hilarious: Har ikke hatt lyst overhodet, så da gidder jeg ikke. EL kommer nok ikke her enda, forbereder meg på enda en laaang syklus:( Håper EL kommer snart hos deg:Heartred

Aksjer først, så kan EL komme :')
Er vanskelig når gubben jobber så utrolig mye. Kommer jo hjem til en zombie omtrent.
 
Sluttet å blø igår (cd5) og vært hos legen for han ville ta hcg måling for å være 100% sikker på at det var kjemisk og ikke exu.. Skal ta siste blodprøven imorgen.
Nå er jeg klar for å prøve igjen og venter bare på å finne el (krysser fingrene for at syklusen min holder seg normal):happy:

Greit å være sikker :)
 
CD11. I følge appen skal EL være om en uke. Blir EL slik forrige syklus, blir det på mandag. Uansett - hadde vært greit å begynne aksjeinnleggingen. :p Gubben sovna på sofaen dog, såeh...
 
Back
Topp