❥ IKM uke 45 ❥

Ja, er det som er det viktige, slik jeg har forstått det, at man temper så snart man våkner, men at det ikke må være til samme tid. Takk for all hjelp:happy: Aha, da er det kanskje innafor normalen,da:) Testa idag litt før kl 7 jeg og:hilarious: Våkner mellom 6-7 engang:rolleyes:

er nok innenfor normalen, ja :))
 
Et spm.. Fikk mensen seint på kvelden 7.10..ville dere da regne den første dagen fra 7.10,eller 8.10? Har sikkert ikke så mye å si fra eller til.. Men var bare et par timer fra midnatt.

Ville gått ut ifra den 7/10, da det er første blødningsdag:)
 
Et spm.. Fikk mensen seint på kvelden 7.10..ville dere da regne den første dagen fra 7.10,eller 8.10? Har sikkert ikke så mye å si fra eller til.. Men var bare et par timer fra midnatt.

Har ikke så mye å si, men jeg ville regnet det som 7.10. :p
 
CD7 og dagene snegler seg av gårde:hilarious:
 
Et spm.. Fikk mensen seint på kvelden 7.10..ville dere da regne den første dagen fra 7.10,eller 8.10? Har sikkert ikke så mye å si fra eller til.. Men var bare et par timer fra midnatt.

Fertilitetsklinikken jeg går til regner første dag med ordentlig blødning (mer enn spotting) som dag 1. Men om blødningen ikke starter før etter klokken 3 så regnes første syklusdag som dagen etter.

Vet ikke om det er noe hold i det da, men slik de gjør det her hvert fall:pompus:
 
På CD8 og spotter seriøst ennåo_O Spotta siden CD5:eek: lurer fælt på om det blir en vanlig syklus eller lang igjen denne gang?:confused004
 
Ææh, kjedelig. Hadde litt spotting jeg og, men gitt seg nå.

Yup, dritkjipt, er ikke mye, men når jeg tørker meg, så ser jeg spottingen:shifty: Håper det har gitt seg til imorgen:angel5
 
CD8 og er oppblåst, har så murringer og mageknip.. tok en el-test ikveld og, og den er sterkere. Blir spennende å se når EL dukker opp denne syklusen:rolleyes:
20201012_195059.jpg
 
spennende :D CD5 her og testene kommer ikke før om 2 dager. Gleder meg til å komme i gang jeg også.

Ja, er godt å være igang med testinga:) har både normale og lange sykluser. Forrige var på 38 dager. Og først EL på dag 24. Så prøver å ikke stresse for mye, og tenke at EL kommer når den kommer:angel5 pleier du å ha el på CD14?:)
 
Ja, er godt å være igang med testinga:) har både normale og lange sykluser. Forrige var på 38 dager. Og først EL på dag 24. Så prøver å ikke stresse for mye, og tenke at EL kommer når den kommer:angel5 pleier du å ha el på CD14?:)

Har aldri sjekka det helt ut. Men har normalt 28 dagers syklus. Tulla seg litt til når jegHadde 2 MA og gikk etter det på minipillen fram til sist mnd. Men håper vi er i rett spor igjen nå. TR er hvertfall begynt å takke for seg. :D Er det CD14 som er normalt på 28 dager syklus? Helse appen på tlf min sier mellom CD13 og CD18 vil mest sannsynlig EL skje. Så tenkte jeg bare begynner å teste med strimmel fra jeg får de på torsdag og heller starte med de digitale ila helgen om strimmelen blir sterkere. :)
 
Har aldri sjekka det helt ut. Men har normalt 28 dagers syklus. Tulla seg litt til når jegHadde 2 MA og gikk etter det på minipillen fram til sist mnd. Men håper vi er i rett spor igjen nå. TR er hvertfall begynt å takke for seg. :D Er det CD14 som er normalt på 28 dager syklus? Helse appen på tlf min sier mellom CD13 og CD18 vil mest sannsynlig EL skje. Så tenkte jeg bare begynner å teste med strimmel fra jeg får de på torsdag og heller starte med de digitale ila helgen om strimmelen blir sterkere. :)

Det kan være forskjellig, kommer ann på hvor lang lutealfase du har(tiden fra EL til mens kommer)..det vanlige er dag 14 i 28 dagers syklus, men hver kvinne er forskjellig:happy119 Masse lykke til:happy: Håper det blir julispire:Heartpink
 
CD8 og er oppblåst, har så murringer og mageknip.. tok en el-test ikveld og, og den er sterkere. Blir spennende å se når EL dukker opp denne syklusen:rolleyes:
Vis vedlegget 338026

Spennende dager :) Har et håp om at EL kommer litt før, og at jeg slipper vente sååå lenge. :p CD9 nå, forventet EL er ikke før sånn.. 9 dager frem ish.
 
Spennende dager :) Har et håp om at EL kommer litt før, og at jeg slipper vente sååå lenge. :p CD9 nå, forventet EL er ikke før sånn.. 9 dager frem ish.

Ja, så absolutt:happy119 EL kan komme alt fra dag 14-24 i syklusene mine, så er forberedt på mer venting:rolleyes: Håper begges EL kan komme litt før:joyful:
 
CD 7 (evt 6,hvis ikke første dag regnes siden tr kom på kvelden), og 100% ferdig. Var redd det skulle dra ut pga utskrapningen, men slapp heldigvis det. Virker som om kroppen er seg selv igjen. Nå er jeg klar for ny prøveperiode :).
 
Back
Topp