❥ IKM uke 45 ❥

CD11 og monitor gikk fra lav til høy idag:smiley-bounce012 Spørs om den er høy i alt fra 3-10 dager denne gang, før den går på maks:rolleyes:
20201015_094246.jpg
 
CD11. I følge appen skal EL være om en uke. Blir EL slik forrige syklus, blir det på mandag. Uansett - hadde vært greit å begynne aksjeinnleggingen. :p Gubben sovna på sofaen dog, såeh...

Håper det blir aksjeinnlegg på dere ikveld:talk017
 
Cd7 idag, eggløsning skal være rundt 20.-22. Så når ville dere begynt å teste ?? Syklusene mine kan variere med er par dager bare :)
 
Cd7 idag, eggløsning skal være rundt 20.-22. Så når ville dere begynt å teste ?? Syklusene mine kan variere med er par dager bare :)

Ser jeg ga deg litt feil svar. Trodde du hadde el på dag 20:hilarious: Ville begynt å teste i morgen eller overimorgen:)
 
Last edited:
Kjenner en del murringer nå, spent på når EL kommer:smiley-bounce012
 
Cd7 idag, eggløsning skal være rundt 20.-22. Så når ville dere begynt å teste ?? Syklusene mine kan variere med er par dager bare :)

Begynn sånn smått fra i morgen? Da er det ca 4 dager før forventet EL, så.. Kan være greit å bare starte. :)
 
CD 12 og monitor sier fortsatt høy:) FF mener EL har vært og jeg er 3 dpo, noe jeg absolutt ikke er. Tester både med CBFM og EL-tester i tillegg til temping. Så da venter jeg bare på at ff skal skjønne at EL ikke har vært. Dagens el-test er fortsatt langtfra positiv.
20201016_084745.jpg
 
CD 12 og monitor sier fortsatt høy:) FF mener EL har vært og jeg er 3 dpo, noe jeg absolutt ikke er. Tester både med CBFM og EL-tester i tillegg til temping. Så da venter jeg bare på at ff skal skjønne at EL ikke har vært. Dagens el-test er fortsatt langtfra positiv.
Vis vedlegget 338302

3dpo på dag 12, ja. Går an, men var litt tidlig :p hatt et hopp, siden FF tror det?
 
3dpo på dag 12, ja. Går an, men var litt tidlig :p hatt et hopp, siden FF tror det?

Grafen ser slik ut:) Altfor tidlig for min del. Sykluser på alt fra 29-38 dager.
20201016_081212.jpg
 
Sorry for TMI, men fikk brått masse el-slim og la det inn i FF, da gjorde den om på chart'n-nå er vi enige:smiley-bounce015
20201016_154020.jpg
 
CD13.
MEN! Sist hadde jeg relativt jevnt svake tester, før de ble sterkere cd14, positiv CD15 og tempen gikk opp CD17. Håper det blir like tidlig EL denne gang..!
 

Vedlegg

  • P_20201016_165926_1.jpg
    P_20201016_165926_1.jpg
    10 KB · Visninger: 49
CD13.
MEN! Sist hadde jeg relativt jevnt svake tester, før de ble sterkere cd14, positiv CD15 og tempen gikk opp CD17. Håper det blir like tidlig EL denne gang..!

Håper det blir likedan denne pp:smiley-bounce012
 
Føler med deg! Vi skulle også avtale tid for stimulert inseminasjon, men fikk ikke time før langt uti november. Hvem vet når det blir oppstart da.. Det føles litt maktesløs når man vet at tid er dyrebar ifht å prøve ❤️

Ja ikke sant, veldig vanskelig å holde motet oppe akkurat nå, men kan jo ikke gjøre noe annet enn å fortsette å prøve. Er i det minste på letrozole frem til vi endelig får time.. Mannen er skikkelig irritert på klinikken, så en ting til fra dem og vi bytter klinikk selv om det er tre timer å kjøre :smiley-angelic006 Håper det ordner seg for oss begge :Heartpink

♥️♥️♥️
Høres surrete ut. Det er frustrerende :(

Uff, det hørtes uproft ut, rett og slett:( Så lei meg på deres vegne:sad002 Sender deg en stor klem:Heartpink

Takk dere :Heartpink
Skikkelig frustrerende!!..

Snart El da, så får satse på at det sitter en spire der denne måneden og vi slipper å ha noe å gjøre med den dustete klinikken :D
 
Håper det blir likedan denne pp:smiley-bounce012

Fremdeles svakt i dag, cd14, og ingen tegn :/ Oh well. Satser på at det er gullegget, og at det bare trenger litt tid på å bli skikkelig BRA!

Har begynt El testing i dag. I følge Premom så er El på tirsdag, cd 13. Blir spennede å se om det stemmer. Premom stemte på en prikk med både ikm og El forrige syklus. :)

Premom her tar utgangspunkt i forrige syklus her, men ser ut som jeg får syklus som normalt. Da blir det noen dager ekstra til EL. :/
 
Back
Topp