❥ IKM uke 45 ❥

Dårlig stemning i huset akkurat nå når EL er rett rundt hjørne:shifty: spørs om det blir mye aksjer på oss de kommende dagene :(

Uff, hatt noen sånne mnd før vi og. Mannen var en del sliten denne pp, og vi fikk kun lagt inn aksjer natten før positiv el-test, så er ikke superoptimistisk her heller. Håper det løsner litt, og at dere får tid og lyst til å legge inn litt aksjer:Heartpink Sender deg en klem:Heartred
 
Min El glimrer med sitt fravær.. Ikke en eneste symptom, og like tørt som sahara.. Hadde en laaaang syklus forrige mnd pga MA, men hadde trua på at jeg var tilbake til 28.dagers syklus nå..ser dessverre ikke ut som det. Håper i det lengste at den kommer til helgen, og at gubben da er litt mer opplagt igjen enn nå.

Hvilken CD er du på? Tester du etter EL? Ikke alle pp jeg har like mye el-slim:) Står at om man har lite el-slim, så kan man kutte ut sukker fra kosten, det kan hjelpe:)
 
Hvilken CD er du på? Tester du etter EL? Ikke alle pp jeg har like mye el-slim:) Står at om man har lite el-slim, så kan man kutte ut sukker fra kosten, det kan hjelpe:)
Er på dag 14. Bruker bare en app, men pleier å gå som en klokke med nok symptomer som ikke etterlater noe tvil.. Så har ikke hatt noe særlig behov for å tempe eller teste. Holder en knapp på at den er forsinket bare.
 
Er på dag 14. Bruker bare en app, men pleier å gå som en klokke med nok symptomer som ikke etterlater noe tvil.. Så har ikke hatt noe særlig behov for å tempe eller teste. Holder en knapp på at den er forsinket bare.

Er nok bare det da:) Håper EL kommer ila de neste dagene:signs003
 
Jeg blir alltid så bekymret for om sædcellene kommer frem til livmoren ved EL eller om de bare blir liggende i vagina :yuck: har vel noe med at jeg ikke helt skjønner anatomien inne i der å gjøre.. sikkert kjempeteit ting å «bekymre» seg over, men gudameg, jeg tenker på aaalt i denne prøvetiden... :hilarious:
 
Jeg òg! Er så kjipt å gå og vente.. Føler det er alt det dreier seg om for tiden.. Vente, vente og mer venting.. Men jeg er nok ikke den eneste som føler det sånn går jeg utifra.

Ja, først er det venting på EL, også når man er i dpoland, så er det å vente på å kunne teste:whacky011 Evig sirkel av venting:rolleyes: Føler med deg. Jeg har ustabile sykluser, og forrige mnd hadde jeg en lang syklus pga kluss etter kjemisk på 38 dager:shifty: Har sykluser på alt mellom 29-35 dager som regel. Håper du får positiv test imorgen:Heartpink
 
Jeg blir alltid så bekymret for om sædcellene kommer frem til livmoren ved EL eller om de bare blir liggende i vagina :yuck: har vel noe med at jeg ikke helt skjønner anatomien inne i der å gjøre.. sikkert kjempeteit ting å «bekymre» seg over, men gudameg, jeg tenker på aaalt i denne prøvetiden... :hilarious:

Det er nokså vanlig med et slikt tankekjør i prøvingen:schocked028 Føler jeg konstant har prøvingen, EL, dpoland i bakhodet, selvom jeg prøver å stresse ned:hilarious: Sædcellene finner fram, synes jeg ser de med kart, kompass og veibeskrivelse mot det store o egget:laughing021:laughing002
 
Hadde peak og skikkelig el smerter i natt, vet ikke om det betyr at El var i natt eller i dag, ingen tempøking enda hvert fall, men får legge inn litt aksjer i dag også for sikkethetskyld;)
 
Det er nokså vanlig med et slikt tankekjør i prøvingen:schocked028 Føler jeg konstant har prøvingen, EL, dpoland i bakhodet, selvom jeg prøver å stresse ned:hilarious: Sædcellene finner fram, synes jeg ser de med kart, kompass og veibeskrivelse mot det store o egget:laughing021:laughing002
Såå enig! Hahha jaa, det hadde vært noe :hilarious::D skal si det til meg selv når jeg bekymrer meg :hilarious:
 
CD18 og FF mener jeg er 3 dpo, og at EL var på mandag, samme dag som positiv test:smiley-bounce012 første mnd jeg temper, men moro å se at det stemmer overens med TUL. At EL er samme dag som positiv test på meg:angel5 Samme mente Lady-comp som jeg bruker til å tempe med.

20201022_073726.jpg
 
SunnivaL93 - 27 - PP 1 - B 1 - EL 22.10.20 - IKM 04.11.20

Vi har prøvd lenge, men dette er vel første ordentlige pp siden tidligere har jeg ikke testet for el skikkelig, og nå tar jeg en del kosttilskudd, tester for El og har mye sex i håp om å bli gravid. :)
 
Last edited:
Åååh, har lyst til å legge meg å sove helt fram til mandag:hilarious: Måtte denne uka gå fort:rolleyes:
 
Ingen tegn til El her... cd15 i dag og El-testene er så blanke som de aldri har vært før! Jeg får vanligvis positiv test på CD 11-12. Dette har ikke skjedd på hele det året vi har prøvd. Ingen stigning i temp og den er faktisk lavere enn vanlig :( Merker at jeg blir stresset og ikke tenker på annet.. skal jeg ikke få eggløsning liksom...?
 
CD11 i dag og ingen tegn til eggløsning enda. Den er forventet på søndag, så det er bare å sette i gang med å legge inn litt aksjer :greet025 Dagene snegler seg sakte, men sikkert avgårde. Det er mye venting i dette gamet!
 
Ingen tegn til El her... cd15 i dag og El-testene er så blanke som de aldri har vært før! Jeg får vanligvis positiv test på CD 11-12. Dette har ikke skjedd på hele det året vi har prøvd. Ingen stigning i temp og den er faktisk lavere enn vanlig :( Merker at jeg blir stresset og ikke tenker på annet.. skal jeg ikke få eggløsning liksom...?

Kommer vel etterhvert ♥️♥️
 
Ingen tegn til el her heller.. skulle vært idag, men får se hvor mange dager forsinket den blir grunnet kjemisk , krysser fingrene for iløpet av uken så jeg slipper vente en hel uke til :rolleyes: legger inn litt aksjer hvertfall, just in case
 
Ingen tegn til El her... cd15 i dag og El-testene er så blanke som de aldri har vært før! Jeg får vanligvis positiv test på CD 11-12. Dette har ikke skjedd på hele det året vi har prøvd. Ingen stigning i temp og den er faktisk lavere enn vanlig :( Merker at jeg blir stresset og ikke tenker på annet.. skal jeg ikke få eggløsning liksom...?

Noen sykluser kan EL bare være forsinket, så må dessverre bare vente på at den kommer:Heartpink Vet det kan være frustrerende å bare gå å vente, men:oops:
 
Ingen tegn til el her heller.. skulle vært idag, men får se hvor mange dager forsinket den blir grunnet kjemisk , krysser fingrene for iløpet av uken så jeg slipper vente en hel uke til :rolleyes: legger inn litt aksjer hvertfall, just in case

Håper den ikke lar vente på seg så lenge:)
 
Back
Topp