❥ IKM uke 45 ❥

Pleier å ligge med beina opp, har ikke funket hittil, men føler hvert fall at jeg gjør noe :angelic:

For IUI da, så er det studier som har vist høyere success rate om pasienten blir liggende i 15 min, enn om hun reiser seg opp med en gang. Husker ikke helt hvor mye, men var en ganske stor prosent forskjell for noe så enkelt. Og IUI er jo mer eller mindre vanlig sex, bare at spermen får litt hjelp gjennom livmoren, så jeg tenker at det må bli noe av det samme ved vanlig sex.

Så interessant! Da burde det samme gjelde ellers også ja! :joyful:
 
CD 19 og FF mener jeg er 4 dpo og premom mener jeg er 3dpo:) Dagene snegler seg av gårde, og igår var skikkelig sur hele dagen:yuck::mad: Håper jeg slipper unna det idag:hilarious: Masse luft i magen:oops:
20201023_092619.jpg
 
Jeg blør...? :S
Helt umulig at det er mens, og jeg regner det som lite sannsynlig med festeblødning.. :S
 
Åååh, gleder meg til mandag, da ryker jeg på en test:rolleyes:
 
Jeg blør...? :S
Helt umulig at det er mens, og jeg regner det som lite sannsynlig med festeblødning.. :S

Ojj, så spennende:rolleyes: har du hatt festeblødning førhen? Jeg har aldri opplevd det med noen av mine:)
 
Æsj, kjempesur idag også, helt uten grunn:arghh:
 
Ojj, så spennende:rolleyes: har du hatt festeblødning førhen? Jeg har aldri opplevd det med noen av mine:)

Nei, ikke hatt festeblødning med de to andre.. Og, hvis det skulle vært dét så driver kroppen min med trass.
Lite aksjeinnlegging, på dumme tider. Rett før jeg skal inn på ivf. Hadde selvsagt vært kjempegreit, da! Men, mtp aksjene regner jeg det ikke som spesielt sannsynlig, så derfor lurer jeg på hvorfor jeg blør.
 
Hei alle sammen! :Heartred Eggløsningen ble nesten en uke forsinket denne gangen:hilarious:... så da henger jeg meg på dere her inne! Fikk første positive LH-test på onsdag, så da har jeg mest sannsynlig eggløsning i dag.

rosalilje- 24år- PP3- B1- EL 23.10- IKM 5.11
 
Hei alle sammen! :Heartred Eggløsningen ble nesten en uke forsinket denne gangen:hilarious:... så da henger jeg meg på dere her inne! Fikk første positive LH-test på onsdag, så da har jeg mest sannsynlig eggløsning i dag.

rosalilje- 24år- PP3- B1- EL 23.10- IKM 5.11
Velkommen til oss:Heartred
 
Åh, det visste jeg ikke, unnskyld:( Var ikke meningen å si noe galt:Heartred Ja, når man har stabil syklus til vanlig, så regner man jo med EL kommer til vanlig tid og legger inn aksjer innafor det tidsrommet:)

Åååå neineinei ❤️ Du sa ikke noe galt kjære deg! Og jeg har jo hørt om mange som får litt forsinket El, men jeg blir bare litt stresset siden det er uvanlig :happy: jeg er bare glad for alle støttende/beroligende utsagn!
 
Folkens, jeg leser at flere har litt sen eggløsning :happy: Så jeg stresser sikkert unødvendig! Men er det noen som har erfart at EL uteblir helt en måned? Og hva skjer da evt? Kommer det bare en menstruasjon til slutt?

Tempen min er litt rar også, helt nede på 35,7 og har vært merkelig stabil på så lavt. Veldig rart! Jeg har tempet i 3 år og aldri hatt det sånn her:wideyed:
 
Folkens, jeg leser at flere har litt sen eggløsning :happy: Så jeg stresser sikkert unødvendig! Men er det noen som har erfart at EL uteblir helt en måned? Og hva skjer da evt? Kommer det bare en menstruasjon til slutt?

Tempen min er litt rar også, helt nede på 35,7 og har vært merkelig stabil på så lavt. Veldig rart! Jeg har tempet i 3 år og aldri hatt det sånn her:wideyed:

Jeg mistet eggløsning i ca 6 mnd. Hadde da ikke menstruasjon heller. Her var det hormonbalanse og lavt stoffskifte som var problemet.
Når jeg fikk menstruasjon igjen hadde jeg det en gang før den ble borte igjen. Trodde at dette var "tilbake til start", men viste seg at jeg hadde blitt gravid. Oppdaget ikke det før jeg var 7 uker på vei.

Håper din el bare er forsinket. Ikke mist motet :Heartpink
 
Juhu!:joyful: Fikk enda sterkere test nå, denne er sterkere enn den sterkeste jeg fikk forrige mnd.. Burde jeg dobbeltsjekke med den digitale tro?:rolleyes:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201023-172752_Instagram.jpg
    Screenshot_20201023-172752_Instagram.jpg
    36,6 KB · Visninger: 57
Juhu!:joyful: Fikk enda sterkere test nå, denne er sterkere enn den sterkeste jeg fikk forrige mnd.. Burde jeg dobbeltsjekke med den digitale tro?:rolleyes:

Tror nok EL nærmer seg med stormskritt nå, ja:D
 
Kanskje et rart spm, men gjør dere noe spess etter sex? Som å ligge med beina opp, pute under rumpa, ligge stille 10/15min etterpå osv..osv.. eller er alt det tull?:p
Kan ikke si noe hvorvidt det hjelper, men jeg ligger hvertfall i sengen etter akten og slapper av, gjerne med en pute under baken. Logisk sett så må det jo være bedre enn hvis store deler av aksjene bare renner ut igjen med en gang når man reiser seg. Best å gi det den beste sjanse det kan få!
 
Back
Topp