❥ IKM uke 45 ❥

Jeg mistet eggløsning i ca 6 mnd. Hadde da ikke menstruasjon heller. Her var det hormonbalanse og lavt stoffskifte som var problemet.
Når jeg fikk menstruasjon igjen hadde jeg det en gang før den ble borte igjen. Trodde at dette var "tilbake til start", men viste seg at jeg hadde blitt gravid. Oppdaget ikke det før jeg var 7 uker på vei.

Håper din el bare er forsinket. Ikke mist motet :Heartpink

Tusen takk for at dere deler erfaring og kunnskap❤️ Da får jeg vente og håpe på El eller blødning om ikke alt for lenge! Veldig frustrerende:wideyed: kunne ønske det var lettere å finne god og forståelig informasjon om emnet. Godt å ha forum og kloke kvinner her da ❤️
 
En måned uten eggløsning, ca årlig, skal tydeligvis ikke være så unormalt. Man vil få en slags blødning etterhvert, og påbegynne ny syklus.

Det er heller ikke unormalt å plutselig få EL senere enn man pleier, selv om man vanligvis er regelmessig :)

Takk for informasjon ❤️ Det hjelper litt på stresset, at det både er vanlig og kan komme tilbake til normalt igjen!
 
Negative el-tester til og med i går, og nå er jeg tom :hilarious: Mulig el har vært, men har fremdeles el-slim av og på. Så tror egentlig at el bare er forsinket pga SA forrige periode. Kjedelig for nå har jeg absolutt ingen oversikt. Og vi er absolutt ikke der at vi har sex annenhver dag lengre :woot: så vi får bare se, ikke de største forventningene denne gangen! Syns jeg husker at el var forsinket når jeg mistet forrige prøvefase også, men ikke sikker. Hva med dere andre? Noen som har mistet og husker hvordan neste pp ble?

Så leit å høre at du mistet i forrige periode ❤️. Hvilken CD er du på? De første to syklusene mine etter jeg hadde MA i august var litt forlenga (33 og 31 dager). Testet ikke etter el i første syklus etter jeg mistet, men i neste fikk jeg el på CD16/17. Mest sannsynlig var den enda senere i den første perioden. Denne 3.syklusen etter MA'en fikk jeg el CD13/14, og det ser ut som det har stabilisert seg litt mer. Det er ikke uvanlig at syklusene blir litt lengre og el blir litt forsinket etter man mister ❤️ Krysser fingrene for deg!
 
Jeg har fått så mye kviser den siste tiden. Irriterer meg skikkelig. Jeg kutta nemlig ut alt søtt for noen uker siden, så kostholdsmessig bør det ikke være en grunn til kviser. Har dukket opp flere den siste ukao_O:mad::confused: Ser og føler meg som en tenåring igjen :wtf::yuck:
 
Jeg har fått så mye kviser den siste tiden. Irriterer meg skikkelig. Jeg kutta nemlig ut alt søtt for noen uker siden, så kostholdsmessig bør det ikke være en grunn til kviser. Har dukket opp flere den siste ukao_O:mad::confused: Ser og føler meg som en tenåring igjen :wtf::yuck:

Er vel et tegn på at du bør starte med søtt igjen :p

Neida. Men åh, så plagsomt ><
 
Hehe det går nok ikke :hilarious: Prøver å gå ned i vekt i tilfelle det er vekten min som gjør at det ikke har klaffet så langt :):smug:

Kan være greit uansett. Leste noe om at et mye svingende blodsukker kan påvirke hormonene negativt og.. så, spise mye søtt...

Men, ja. Sånn uansett. Er jo sunt å spise sunnere :p
 
Hopper inn her jeg! Hadde nok litt tidligere el enn forventet, tror det var igår. Men verken templer eller tester denne gang, så det blir med gjettinga (pleier å kjenne el).

Håper på fulltreffer denne gang!

Har2vilha3 - 34 - B3 - pp4 - El 23.10 - IKM - 06.11
 
Fortsatt negativ..o_O Ikke fått så sterke strips før uten å få smilefjes.. håper det kommer snart!
 

Vedlegg

  • 20201024_084515.jpg
    20201024_084515.jpg
    21 KB · Visninger: 44
Symptomer på El dukket opp i går. Gjorde et forsøk på å klaffe i går kveld. I dag er symptomene borte igjen, så er redd vi var litt for seine.. Men det vil vel tiden vise går jeg ut ifra. Pleier å ha symptomer på El i et par tre dager, så gjorde meg litt usikker når jeg bare følte det en halv dag i går.

Dere som tester. Pleier El å komme den første dagen dere har symptomer (slim, smerter, stikninger osv), eller pleier det å være at tegn på at den er nært forestående? Tester jo ikke selv foreløpig , så usikker på om klare symptomer betyr at det er den dagen, eller om det er et par dager til.
 
CD20 å 5 dpo iflg FF, og 4 dpo ifølge premom.
Har ingen symptomer og tviler på det klaffet denne gang, men moro å tempe denne pp i det minste:happy:
20201024_105739.jpg
 
Fortsatt negativ..o_O Ikke fått så sterke strips før uten å få smilefjes.. håper det kommer snart!

Kjedelig, men ser iallefall ut som EL nærmer seg:Heartred
 
Fotsatt smily på digital i dag. Er det for seint å legge inn aksjer? :rolleyes:
 
når egget har sluppet er testen negativ igjen då?

Man vet rett og slett ikke. Egget slipper 12-48 timer etter positiv test. Jeg har EL samme dag som første positive test.
 
Back
Topp