❤IKM uke 30❤

Her er min test I dag og den var vel ikke særlig oppløftende. Nå kjenner jeg også TR murringer kommer snikende så da er det bare å stål sette seg.
41e621615bfa8f16849c9ae09fc82614.jpg
Ååå så kjedelig :(:(

Ååååååh, dilbertina [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] nå må den holde seg hele veien altså! Gratulerer!

Ååååååh, dilbertina [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] nå må den holde seg hele veien altså! Gratulerer!

Tusen takk[emoji4] Dere er så søte. [emoji173]️ Ja, nå må den holde hele veien. Krysser alt jeg har. Håper du kommer raskt etter. [emoji4]

GRATULERER!! Så fantastisk! Glad på dine vegne!

Ikke tenk en ting på alt du har spist og drukket - friske mennesker ble født for 30 og 60 og 200 år siden også!

Jeg skal drikke vin i kveld. Er to dager forbi IKM, ingen spotting før heller som jeg pleier å ha, og testene er blendahvite! Jeg tror at å drikke vin, for å fortelle meg selv at DU ER IKKE gravid - vil få TR til å komme. Jeg er bare lei nå.. I det minste kan vel syklusen holde seg normal i denne frustrerende prøvetiden..

Uansett, i dag er det din dag :D Igjen, gratulere så mye <3

Tusen takk[emoji4] Håper du også får en positiv overraskelse snart. [emoji173]️

Jeg føler meg skikkelig sånn G* F**n,, drikker vin kveld, mest for å dempe de enrome murringene i lavmage/korsrygg. Blir gal av at mensen ikke kan komme! Egentlig skikkelig frustrert over hele situasjonen.

Men så glad altså, for alle dere med positiv test! Håoer alt går bra med dere i alle "prøvelser" fremover de neste månedene.!

Jeg hadde IKM på onsdag, men har ikke turt å teste enda![emoji28] Var gravid tidligere i år, men mistet dessverre i april... Så jeg tør liksom ikke håpe at jeg faktisk er gravid[emoji85] Tenker vel helt ærlig at tr er forsinka pga litt stress ift flytting osv, men klarer liksom ikke legge det helt fra meg heller.. Har en test i baderomsskuffen, så får vi se hvor lenge det blir til jeg tester! Kan være det blir i morra tidlig altså[emoji85][emoji85][emoji85]

Jeg har vell igrunn fått tr, blødd normalt i 2 dager og så litt fra og til småblødninger i to.. Altså CD 4/20dpo. Men får fortsatt svakt utslag på BT.. Aldri fått det på disse før.. Tok en CB early 16 dpo og den viste ingenting så er vell bare streksyn kanskje :( fortsatt smerter i magen..
image.jpeg

TR kom i går kveld[emoji22] hadde så trua denna måneden [emoji20] blei noen tårer, godt og ha en forståelsesfull kjæreste som trøster og kommer med gode ord [emoji173]️

Ser ut som om det ikke går veien likevel her.. blør friskt nå. Fikk positiv digital i morges. Er på ferie og gruer meg til blødning og smerter!
Huff..Føler med deg...håper det går fort over og at tante er mild mot deg ❤

Huff..Føler med deg...håper det går fort over og at tante er mild mot deg [emoji173]

Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]

Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]

Leit å høre at det ikke ser ut til å gå veien likevel. Tror egentlig ikke soppinfeksjon øker sjansen for å miste, heller ikke behandlingen, hvis den var vaginal. Sender deg en stor klem.

Glemt å oppdatere her pga ferie, men ikke stort annet å melde enn at tanta kom tidligere i uka, så nå krysser jeg fingrene for PP 5 og mai-baby :)

Gratulerer til alle som har fått to streker <3

Back
Topp