Ååå så kjedeligHer er min test I dag og den var vel ikke særlig oppløftende. Nå kjenner jeg også TR murringer kommer snikende så da er det bare å stål sette seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så kjedeligHer er min test I dag og den var vel ikke særlig oppløftende. Nå kjenner jeg også TR murringer kommer snikende så da er det bare å stål sette seg.
Ja daaa skal det testes! Jeg er klarHoho det blir nok flere tester I hus når vi har satt inn et frys tenker jeg [emoji16][emoji16] da kommer jeg ikke til å klare å la være [emoji28]
Hoho da blir det knall [emoji28]Ja daaa skal det testes! Jeg er klar
Ååååååh, dilbertina [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173] nå må den holde seg hele veien altså! Gratulerer!
GRATULERER!! Så fantastisk! Glad på dine vegne!
Ikke tenk en ting på alt du har spist og drukket - friske mennesker ble født for 30 og 60 og 200 år siden også!
Jeg skal drikke vin i kveld. Er to dager forbi IKM, ingen spotting før heller som jeg pleier å ha, og testene er blendahvite! Jeg tror at å drikke vin, for å fortelle meg selv at DU ER IKKE gravid - vil få TR til å komme. Jeg er bare lei nå.. I det minste kan vel syklusen holde seg normal i denne frustrerende prøvetiden..
Uansett, i dag er det din dag Igjen, gratulere så mye <3
Ååå Gratulerer så mye [emoji1][emoji1][emoji1]
Ohyes Da blir det spireHoho da blir det knall [emoji28]
Huff..Føler med deg...håper det går fort over og at tante er mild mot deg ❤Ser ut som om det ikke går veien likevel her.. blør friskt nå. Fikk positiv digital i morges. Er på ferie og gruer meg til blødning og smerter!
Huff..Føler med deg...håper det går fort over og at tante er mild mot deg [emoji173]
Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]
Leit å høre at det ikke ser ut til å gå veien likevel. Tror egentlig ikke soppinfeksjon øker sjansen for å miste, heller ikke behandlingen, hvis den var vaginal. Sender deg en stor klem.