Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff..det vet jeg dessverre ikke.. du får snakke med legen din.Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]
Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]
Det er ikke veldig sannsynlig, men ikke helt usannsynlig, vi har jo ikke sjans å se hvor soppen har havnet i systemet, så kanskje egget hadde festet seg rett ved en soppspore..? Men det er ikke noe legene kan svare på heller [emoji53]Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]
Jeg hadde IKM på onsdag, drista meg til å ta test i dag men den lyste "Ikke Gravid" mot meg[emoji53] Har en veldig stabil syklus vanligvis, og har ingen av de vanlige pms symptomer heller, bare MASSE eggehviteutflod (beklager detaljene)[emoji849] Så virker ikke som om TR kommer med det aller første
Takk for info[emoji4] Jeg har jo i grunn fått sent positive tester de to andre gangene også.. men tørr likevel ikke håpe på noe[emoji53]Leste en artikkel hvor det sto at 10 % av gravide ikke får pos test ved ikm. Så lenge det ikke er tr, er det håp!
Sent fra meg her [emoji4] Men dagens ikm'ere er:
Lørdag 29.07
Hulder - PP1 (etter MA, totalt PP4) - B2 - EL 15.juli
Lise30
Er fortsatt gravid... får bare se hvordan det ender. Blør ikke lengre. Det var helt lyst og ikke i trusa før i dag. Tør ikke være optimist da. Har kjøpt flere tester for å følge med på senking/stigning. Tar canesten mot sopp, så kanskje det har gjort slimhinnene skjøre? Uansett så er jeg forberedt på skuffelsen nå.
Masse lykke til kjære deg [emoji173] Håper den lille klorer seg fast [emoji173]Er fortsatt gravid... får bare se hvordan det ender. Blør ikke lengre. Det var helt lyst og ikke i trusa før i dag. Tør ikke være optimist da. Har kjøpt flere tester for å følge med på senking/stigning. Tar canesten mot sopp, så kanskje det har gjort slimhinnene skjøre? Uansett så er jeg forberedt på skuffelsen nå.
Så spennende [emoji1] krysser fingerne for morgendagens test [emoji4] del gjerne bilde med oss [emoji1][emoji1]Tanta har ikke kommet enda, har kort luteralfase så er bare 10 dpo. Synd å kunne ane en super super svak strek på testen i dag morges, men ikke tydelig nok til juble. Tar en ny i morgen tidlig så får jeg se.
Hvordan laster jeg opp bilder?Så spennende [emoji1] krysser fingerne for morgendagens test [emoji4] del gjerne bilde med oss [emoji1][emoji1]
Masse lykke til kjære deg [emoji173] Håper den lille klorer seg fast [emoji173]
Lurer på om toget kanskje ikke er gått likevel.. Har blødd ekstremt lite, såvidt at det har vært blod, og nesten ingen smerter [emoji50] formen min er jo super! Må teste når jeg kommer hjem fra nattevakt for dette her er helt sprøtt [emoji87]
Lurer på om toget kanskje ikke er gått likevel.. Har blødd ekstremt lite, såvidt at det har vært blod, og nesten ingen smerter [emoji50] formen min er jo super! Må teste når jeg kommer hjem fra nattevakt for dette her er helt sprøtt [emoji87]