❤IKM uke 30❤

Sent fra meg her [emoji4] Men dagens ikm'ere er:

Lørdag 29.07
Hulder - PP1 (etter MA, totalt PP4) - B2 - EL 15.juli
Lise30

Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]
Huff..det vet jeg dessverre ikke.. du får snakke med legen din.
Vi får tenke på at vi mistet for en grunn...at dette barnet ikke var ment,kansje pga sykdom eller andre ting den hadde i seg. At de vi mister gjør plass den den som er sterk og klorer seg fast (ikke så flink med ord,håper du skjønner hva jeg mener)

Er fryktelig lei meg nå. Samme skjedde i april også! Har hatt en kjemisk i mellom også gravid denne mnd. Men det endte tidlig gitt. Jeg har hatt soppinfeksjon og lurer på om man kan miste pga det? Klør fortsatt.. uff[emoji22]
Det er ikke veldig sannsynlig, men ikke helt usannsynlig, vi har jo ikke sjans å se hvor soppen har havnet i systemet, så kanskje egget hadde festet seg rett ved en soppspore..? Men det er ikke noe legene kan svare på heller [emoji53]

Jeg hadde IKM på onsdag, drista meg til å ta test i dag men den lyste "Ikke Gravid" mot meg[emoji53] Har en veldig stabil syklus vanligvis, og har ingen av de vanlige pms symptomer heller, bare MASSE eggehviteutflod (beklager detaljene)[emoji849] Så virker ikke som om TR kommer med det aller første

Jeg hadde IKM på onsdag, drista meg til å ta test i dag men den lyste "Ikke Gravid" mot meg[emoji53] Har en veldig stabil syklus vanligvis, og har ingen av de vanlige pms symptomer heller, bare MASSE eggehviteutflod (beklager detaljene)[emoji849] Så virker ikke som om TR kommer med det aller første

Leste en artikkel hvor det sto at 10 % av gravide ikke får pos test ved ikm. Så lenge det ikke er tr, er det håp!

Sent fra meg her [emoji4] Men dagens ikm'ere er:

Lørdag 29.07
Hulder - PP1 (etter MA, totalt PP4) - B2 - EL 15.juli
Lise30

Eg kan fjernast. Måtte ta ein mnd med p-pillar, grunna mykje uregelmessige blødningar/mens etter MA'n i mai. Midt i brettet no. Håpar tanta kjem ut som eit nytt og betre menneske etter pille-regimet. Satsar på å vere med på ein gruppe i august :smiley-bounce012

Er fortsatt gravid... får bare se hvordan det ender. Blør ikke lengre. Det var helt lyst og ikke i trusa før i dag. Tør ikke være optimist da. Har kjøpt flere tester for å følge med på senking/stigning. Tar canesten mot sopp, så kanskje det har gjort slimhinnene skjøre? Uansett så er jeg forberedt på skuffelsen nå.

Er fortsatt gravid... får bare se hvordan det ender. Blør ikke lengre. Det var helt lyst og ikke i trusa før i dag. Tør ikke være optimist da. Har kjøpt flere tester for å følge med på senking/stigning. Tar canesten mot sopp, så kanskje det har gjort slimhinnene skjøre? Uansett så er jeg forberedt på skuffelsen nå.

Krysser fingrene for deg!

Tanta har ikke kommet enda, har kort luteralfase så er bare 10 dpo. Synd å kunne ane en super super svak strek på testen i dag morges, men ikke tydelig nok til juble. Tar en ny i morgen tidlig så får jeg se.

Masse lykke til kjære deg [emoji173] Håper den lille klorer seg fast [emoji173]

Tanta har ikke kommet enda, har kort luteralfase så er bare 10 dpo. Synd å kunne ane en super super svak strek på testen i dag morges, men ikke tydelig nok til juble. Tar en ny i morgen tidlig så får jeg se.
Så spennende [emoji1] krysser fingerne for morgendagens test [emoji4] del gjerne bilde med oss [emoji1][emoji1]

Fortsatt ingen TR!! IKM på onsdag jo.. Ingen spotting, null nada. Har skikkelig menssmerter som kommer og går, er så støl i korsryggen at jeg blir helt fortvilet. Føler jeg må ta enda en test til i morgen nå. Selv om jeg virkelig ikke kan tro at jeg er gravid da testen viste negativ på fredag, to dager etter forventet menstruasjon.

Jeg er skikkelig oppgitt over hele situasjonen. :meh:

Lurer på om toget kanskje ikke er gått likevel.. Har blødd ekstremt lite, såvidt at det har vært blod, og nesten ingen smerter [emoji50] formen min er jo super! Må teste når jeg kommer hjem fra nattevakt for dette her er helt sprøtt [emoji87]

Lurer på om toget kanskje ikke er gått likevel.. Har blødd ekstremt lite, såvidt at det har vært blod, og nesten ingen smerter [emoji50] formen min er jo super! Må teste når jeg kommer hjem fra nattevakt for dette her er helt sprøtt [emoji87]

Spennende!! Hold oss oppdatert!

Hva tenker du om å jobbe netter når du blir gravid? Jeg jobber 65 % natt, og kjenner allerede (4+1) at det er mye tyngre. Sliter veldig med å holde meg våken gjennom natta.. usikker på hva jeg skal gjøre. Sjefen er kjent for å ikke klare å holde graviditeter hemmelig, så har så utrolig lite lyst å fortelle det til henne! [emoji53]

Back
Topp