❤IKM uke 30❤

Hva tenker du om å jobbe netter når du blir gravid? Jeg jobber 65 % natt, og kjenner allerede (4+1) at det er mye tyngre. Sliter veldig med å holde meg våken gjennom natta.. usikker på hva jeg skal gjøre. Sjefen er kjent for å ikke klare å holde graviditeter hemmelig, så har så utrolig lite lyst å fortelle det til henne! [emoji53]
Jeg jobber som nattevakt sist jeg var gravid, i tillegg til skolegang. Husker du det var tyngere en stund men gikk over etter en stund og kom tilbake når jeg var 5mnd og utover [emoji28]

Hva tenker du om å jobbe netter når du blir gravid? Jeg jobber 65 % natt, og kjenner allerede (4+1) at det er mye tyngre. Sliter veldig med å holde meg våken gjennom natta.. usikker på hva jeg skal gjøre. Sjefen er kjent for å ikke klare å holde graviditeter hemmelig, så har så utrolig lite lyst å fortelle det til henne! [emoji53]
Jeg sover vanligvis helt ekstremt dårlig på natta uansett, så det er lettere å jobbe natt enn morgen for min del [emoji14] sliter ikke med å holde meg våken, men heller det å sovne når jeg har mulighet etter jobb [emoji23] for da er det jo så mye jeg gjerne skulle gjort hjemme gitt.

0bf923f3b95efe00c311acdc57035fe0.jpg
tidligtest... svak for å være over ikm? Tester ikke etter EL, så ikm kan være senere enn antatt også da, men... litt redd for xu igjen..
Jeg tenker litt slik at en strek er en strek og hvis du har en infeksjon og får behandling kan det gjøre slimhinnen mer sensitive. Jeg krysser fingerne for deg [emoji173]

Hvordan laster jeg opp bilder?
Trykk på pil opp når du skal svare på et innlegg så kommer det en liten meny over tastaturet hvor du kan laste opp bilde hvis du trykker på den grå firkanten med de 2 trekantene (som skal forestille fjell)[emoji16]

Lurer på om toget kanskje ikke er gått likevel.. Har blødd ekstremt lite, såvidt at det har vært blod, og nesten ingen smerter [emoji50] formen min er jo super! Må teste når jeg kommer hjem fra nattevakt for dette her er helt sprøtt [emoji87]
Spennende [emoji3] hvordan gikk det?[emoji1]

Da var vår uke nesten ved veis ende enda, men det er fortsatt sjanse til å få flere over på gravid ser jeg [emoji1][emoji1]

Dagens ikm'er

Søndag 30.07
Risc

Dagens test. Jeg synes for første gang at jeg kan se antydning til strek, men har konkludert med at det er jeg som begynner å bli desperat. Jeg kan iallefall ikke ha hatt EL på onsdagen, for da er jo TR alt for sen, så nå har jeg ikke anelse om når EL har vært..
image.jpg

Jeg sover vanligvis helt ekstremt dårlig på natta uansett, så det er lettere å jobbe natt enn morgen for min del [emoji14] sliter ikke med å holde meg våken, men heller det å sovne når jeg har mulighet etter jobb [emoji23] for da er det jo så mye jeg gjerne skulle gjort hjemme gitt.

Aha. Ikke helt slik for meg [emoji28] Har jobbet tre netter på rad nå, og har sovnet flere ganger på alle vaktene [emoji87]

Dagens test. Jeg synes for første gang at jeg kan se antydning til strek, men har konkludert med at det er jeg som begynner å bli desperat. Jeg kan iallefall ikke ha hatt EL på onsdagen, for da er jo TR alt for sen, så nå har jeg ikke anelse om når EL har vært.. Vis vedlegget 229924

Jeg ser strek!![emoji7] SÅÅ spennende!! Jeg begynner å bli gal selv, hadde også IKM på onsdag, og ingen tegn til tanta enda, men dagens test var blenda hvit[emoji53]

Spennende [emoji3] hvordan gikk det?[emoji1]
376685fd2ae735a480715cc749530b76.jpg

Er nok bare tr som har bestemt seg for å være snill for første gang i mitt liv [emoji50]
Dagens test. Jeg synes for første gang at jeg kan se antydning til strek, men har konkludert med at det er jeg som begynner å bli desperat. Jeg kan iallefall ikke ha hatt EL på onsdagen, for da er jo TR alt for sen, så nå har jeg ikke anelse om når EL har vært.. Vis vedlegget 229924
Jeg synes absolutt jeg ser strek!
Aha. Ikke helt slik for meg [emoji28] Har jobbet tre netter på rad nå, og har sovnet flere ganger på alle vaktene [emoji87]
Jeg har jobbet nattevakter fra søndag til i dag, men unntak av natt til tirsdag, og jeg har enda nattevakt igjen i natt [emoji14]

Jeg ser strek!![emoji7] SÅÅ spennende!! Jeg begynner å bli gal selv, hadde også IKM på onsdag, og ingen tegn til tanta enda, men dagens test var blenda hvit[emoji53]

Åh, så "fint" at vi er flere i samme båt. Tror ikke jeg får tak i test i dag - søndag, så får vente til i morgen og evnt teste tirsdagsmorgen - eller prøve å holde meg fra toalettet en stund og forsøke igjen. Hva er din plan?

Er nok bare tr som har bestemt seg for å være snill for første gang i mitt liv [emoji50]
Jeg synes absolutt jeg ser strek!
Jeg har jobbet nattevakter fra søndag til i dag, men unntak av natt til tirsdag, og jeg har enda nattevakt igjen i natt [emoji14]

Er det ikke en strek nr. 2 på den lilla der?

IKM torsdag 28.juli.
Jeg har ikke testet eller håpet engang denne syklusen, ettersom forrige syklus var vårt første IVF fersk-forsøk... som ikke gikk bra.
Ble nesten deprimert av hele greia og ville bare gi opp.
Venter nå på TR for å starte med plaster som innledning til fryseforsøk.
Var såå trøtt i dag, og husket at jeg også var svært trøtt sist jeg var gravid- dessverre var det exu.
Uansett- tok en test ved middagstider i dag, da jeg er to dager over IKM!
43919237fe41784006635397fd7b1a07.jpg

IKM torsdag 28.juli.
Jeg har ikke testet eller håpet engang denne syklusen, ettersom forrige syklus var vårt første IVF fersk-forsøk... som ikke gikk bra.
Ble nesten deprimert av hele greia og ville bare gi opp.
Venter nå på TR for å starte med plaster som innledning til fryseforsøk.
Var såå trøtt i dag, og husket at jeg også var svært trøtt sist jeg var gravid- dessverre var det exu.
Uansett- tok en test ved middagstider i dag, da jeg er to dager over IKM!
43919237fe41784006635397fd7b1a07.jpg

Ojojoj.., det der ser da ut som du er i lykkelige omstendigheter?? Grattis!!

Back
Topp