❤IKM uke 30❤

376685fd2ae735a480715cc749530b76.jpg

Er nok bare tr som har bestemt seg for å være snill for første gang i mitt liv [emoji50]

Jeg synes absolutt jeg ser strek!

Jeg har jobbet nattevakter fra søndag til i dag, men unntak av natt til tirsdag, og jeg har enda nattevakt igjen i natt [emoji14]

Wow, at du klarer det!! [emoji1319]

IKM torsdag 28.juli.
Jeg har ikke testet eller håpet engang denne syklusen, ettersom forrige syklus var vårt første IVF fersk-forsøk... som ikke gikk bra.
Ble nesten deprimert av hele greia og ville bare gi opp.
Venter nå på TR for å starte med plaster som innledning til fryseforsøk.
Var såå trøtt i dag, og husket at jeg også var svært trøtt sist jeg var gravid- dessverre var det exu.
Uansett- tok en test ved middagstider i dag, da jeg er to dager over IKM!
43919237fe41784006635397fd7b1a07.jpg

Gratulerer!! [emoji173]️

IKM torsdag 28.juli.
Jeg har ikke testet eller håpet engang denne syklusen, ettersom forrige syklus var vårt første IVF fersk-forsøk... som ikke gikk bra.
Var såå trøtt i dag, og husket at jeg også var svært trøtt sist jeg var gravid- dessverre var det exu.

Gratulerer[emoji173]

IKM var på onsdag, men livmortappen har begynt å synke de siste dagene så da er kanskje håpet ute?[emoji53] Kan ikke så mye om det da, første syklusen jeg har kjent etter

Wow, at du klarer det!! [emoji1319]
Er ikke noe jeg orker til vanlig altså [emoji23] det er litt spesielle omstendigheter siden den ene nattevakta har ferie og den andre sykemeldt [emoji4] og det er veldig lite å gjøre på natta.

5 dager etter forventet IKM! Shit! Men så svak til å være egentlig 19 DPO. Tror dere jeg har hatt senere EL? Eller va skjer tror dere?!

image (2).jpg

5 dager etter forventet IKM! Shit! Men så svak til å være egentlig 19 DPO. Tror dere jeg har hatt senere EL? Eller va skjer tror dere?!

Vis vedlegget 229971

Gratulerer[emoji4] I mine øyne er det er fin og tydelig strek! Jeg har aldri fått veldig sterke streker uansett hvor langt jeg er kommet jeg[emoji85] Nå er jeg 5 dager over IKM, og hadde blendahvit i går[emoji53] Så her tror jeg kanskje tr bare er forsinka

IKM torsdag 28.juli.

Åh- gratulerer så mye!! [emoji1]

Den streken var jo tydelig og fin! [emoji4] Hurra- skynd deg inn i aprilforum[emoji4]

Da har jeg våget meg inn i April-forum. Kan ikke tro dette. Det er noe som er rart liksom. Forventet mens onsdag forrige uke, og NÅ slår testen ut.. Jeg er veldig forvirret.. Tar en tur til legen i morgen, siden jeg skal henvises til tidlig ul. Får se om hun kan se noe, men tviler, for jeg kan umulig være 5+0 i dag!!

Herregud for en flott gravid statistikk vi fikk I vår uke [emoji173]

Takk for denne gang jenter og masse lykke til alle gravide og til oss som må igjennom en runde til [emoji173]

IKM uke 34 er opprettet [emoji1]

Da har jeg våget meg inn i April-forum. Kan ikke tro dette. Det er noe som er rart liksom. Forventet mens onsdag forrige uke, og NÅ slår testen ut.. Jeg er veldig forvirret.. Tar en tur til legen i morgen, siden jeg skal henvises til tidlig ul. Får se om hun kan se noe, men tviler, for jeg kan umulig være 5+0 i dag!!

Hvordan gikk det hos lege?

Legen tok ingen ul. Henviste meg til sykehuset for tidlig ul innen en eller to uker. Får leve i spenning til da! Hvordan er formen din?

Disse ukene er altfor Spennede! Jeg skal også til tidlig ul. Dette pga tidligere svangerskap utenfor livmor. Svarte deg i innlegget på aprilforumet om forma mi[emoji173] håper vi får gode nyheter begge to på ul![emoji173]

Var bekymret pga rosa spotting når jeg tørket meg lørdag morgen. Tok ny test i dag som viser stigning[emoji173] tvi, tvi! Har ikke blødd noe mer enn det lille som var. Altfor Spennede dager på ferie dette! 4+5 idag:
cbe1e0e59a3d731b6a9e6465c44f0c58.jpg

Back
Topp