❤IKM uke 30❤

Ekle detaljer advarsel ..!

13 dpo I dag og bruker å tørke opp en til to dager før TR. Nettopp hadde jeg istedet lagt merke til økt utflod og at den var hvit og blank om hverandre også slimete at den kunne dras mellom fingerne [emoji28][emoji40][emoji40]

Noen av dere som er heldige å ha fått 2 streker eller et kryss som har hatt noe lignende?[emoji28] bare for å spørre litt personlig [emoji28]

13 dpo I dag og bruker å tørke opp en til to dager før TR. Nettopp hadde jeg istedet lagt merke til økt utflod og at den var hvit og blank om hverandre også slimete at den kunne dras mellom fingerne [emoji28][emoji40][emoji40]

Noen av dere som er heldige å ha fått 2 streker eller et kryss som har hatt noe lignende?[emoji28] bare for å spørre litt personlig [emoji28]
Jeg får el.slim/vannete utflod eller ihvertfall noe som likner et par dager før, helt ut av det blå så føles det som om jeg tisser meg ut, og de greiene der går faktisk igjennom klær uten problem pga konsistens og mengde.. tror det er fordi livmortappen åpner seg og tømmer det som har blitt liggende fra eggløsning..

Jeg blir vanligvis veldig tørr frem mot TR, men denne mnd med positiv test har jeg løpt på do i en uke nå fordi jeg har trodd TR har kommet! Har i stedet hatt mye melkeliknende utflod. Såpass at jeg må bruke innlegg :wtf:

Jeg blir vanligvis veldig tørr frem mot TR, men denne mnd med positiv test har jeg løpt på do i en uke nå fordi jeg har trodd TR har kommet! Har i stedet hatt mye melkeliknende utflod. Såpass at jeg må bruke innlegg :wtf:
Det høres jo ut som gode nyheter i mitt favør :D hvis ikke det er som Tigerbaby sier at det også kan komme av livmortappen som åpner seg :P Herregud kunne ikke denne kroppen bare hatt ekle tegn bare for TR og enkelte BARE for spire :P

Jeg har det samme - varierer mellom tykkere hvit OG blank, og mer vann-konsistens.. Jeg er en dag over IKM nå - og ingen tegn til TR. Men har murret noe sykt i tre dager nå. Negativ test senest i dagtidlig. Så kan derfor egentlig ikke si noe om hva det betyr for min del..

Gratulerer så mye :-)
Når du sier melkelignende mener du hvit som er litt mer flytende? Det er sikkert individuelt men interresant å høre... sånn kremaktig "fast" har vist seg å ikke være et tegn her i gården.

Jeg har hatt litt om hverandre! Både gul, kremete og slimete[emoji23] herlig! Noen ganger er jeg ganske tørr også. Vanligvis har jeg ikke noe særlig utflod før ikm. Andre symptomer er at jeg har vært irritabel (det er jeg alltid før mens også da), veldig tunge/store og litt ømme pupper, halsbrann, småkvalm, kjempetrøtt og fjern, også har jeg fått noen få helt sorte, tykke hår på puppene[emoji23] det hadde jeg sist jeg var gravid også.

Gratulerer så mye :)
Når du sier melkelignende mener du hvit som er litt mer flytende? Det er sikkert individuelt men interresant å høre... sånn kremaktig "fast" har vist seg å ikke være et tegn her i gården.
Ja, mer flytende enn vanlig. Som sagt har jeg pleid å være ganske "tørr" mellom EL og TR.. så flytende utflod er tydeligvis et tegn for meg hvertfall :) men virker som om dette er veldig individuelt!

Haha du aner ikke hvor jeg vil det også men jeg holder meg til planen [emoji28] jeg føler at 15 dpo så er svaret nokså garantert uannsett hvilken vei det går [emoji4]
Ja du er fornuftig, skulle ønske jeg også hadde tålmodighet nok til å vente :p Men så er det den spenningen om der kanskje muligens er noe da :p

Ja du er fornuftig, skulle ønske jeg også hadde tålmodighet nok til å vente [emoji14] Men så er det den spenningen om der kanskje muligens er noe da :p
Ja men det er vanskelig å være tålmodig [emoji58][emoji28] som du sier så er denne spenningen til å ta å føle på og jeg hadde sikkert brent av flere om jeg hadde hatt det liggende [emoji28]

Kjenner følelsen! Det er jo ett år siden min MA, men kom ikke inn i normal syklus før i november, og siden da har det variert mellom 27 og 35 dager. Altså bare teit å få forhåpninger..
emoji849.png
Begynner å innbille meg all slags symptomer vettu... Samtidig tror jeg hele tiden at NÅ kjenner jeg TR er på vei! Kjemper med trangen til å sjekke HELE tiden. Og tiden snegler avgårde. Sukk. Men jeg har vel aldri vært så sikker på at det _ikke_ har klaffet før denne pp, så jeg jobber med å forberede meg på "ikke gravid" på fredag (den er SÅ kjip den).

Håper TR ikke dukker opp hos noen av oss, men at vi får gode nyheter til helga.
emoji4.png

Fortsatt ingen TR? Lykke til med testingen i morgen!

Ja men det er vanskelig å være tålmodig [emoji58][emoji28] som du sier så er denne spenningen til å ta å føle på og jeg hadde sikkert brent av flere om jeg hadde hatt det liggende [emoji28]
Ja det er det, så jeg har gitt opp :hilarious:
Haha, ja det er bare å sørge for å ikke ha tester i hus :p Men nåå gleder jeg meg til lørdag :D

Her er min test I dag og den var vel ikke særlig oppløftende. Nå kjenner jeg også TR murringer kommer snikende så da er det bare å stål sette seg.
41e621615bfa8f16849c9ae09fc82614.jpg

Ja det er det, så jeg har gitt opp :hilarious:
Haha, ja det er bare å sørge for å ikke ha tester i hus [emoji14] Men nåå gleder jeg meg til lørdag :D
Hoho det blir nok flere tester I hus når vi har satt inn et frys tenker jeg [emoji16][emoji16] da kommer jeg ikke til å klare å la være [emoji28]

God helg alle sammen [emoji173] Håpe fortsatt på å kunne sette noen over på gravid [emoji1]

Dagens ikm'ere

Fredag 28.07
Håpefullmamma - Pp9 - El 14.07
Tigerbaby - pp7
Gladjente25 - B2 - pp 4

Her er min test I dag og den var vel ikke særlig oppløftende. Nå kjenner jeg også TR murringer kommer snikende så da er det bare å stål sette seg.
41e621615bfa8f16849c9ae09fc82614.jpg
Det jeg også fikk igår.. tisse på pinne er å lokke på tr-smertee har jeg funnet ut [emoji17] fortsatt ingen tr da, men ikm er jo i dag, så det er jo passende med et døgn smerter før det kommer [emoji53] vanligvis får jeg smerter maks en halvtime før, gjerne samtidig som fossvlødningene starter.
Nå skal jeg hjem og sove [emoji7]

Det jeg også fikk igår.. tisse på pinne er å lokke på tr-smertee har jeg funnet ut [emoji17] fortsatt ingen tr da, men ikm er jo i dag, så det er jo passende med et døgn smerter før det kommer [emoji53] vanligvis får jeg smerter maks en halvtime før, gjerne samtidig som fossvlødningene starter.
Nå skal jeg hjem og sove [emoji7]
Sov godt kjære deg [emoji173]

Ja du sier noe der. Å teste uten spire er som å rope på TR. Hu kommer flyvende som en ilsint fyllefant og det føles som om hun er på plass her nå. Jeg får true meg på toalettet å sjekke igjen [emoji30]

Ingen tegn til tr enda, men har ingen tester liggende. Så får se om jeg får kjøpt på apoteket i dag. Visst ikke er det bare å vente til over helgen med å teste om ikke tr dukker opp. *håpe håpe*

Ingen tegn til tr enda, men har ingen tester liggende. Så får se om jeg får kjøpt på apoteket i dag. Visst ikke er det bare å vente til over helgen med å teste om ikke tr dukker opp. *håpe håpe*
Krysser fingrene!

Back
Topp