❤IKM uke 30❤

Så gøy det er å kunne sette så mange over på gravid nå [emoji173]

Håper på å kunne gjøre dette med dagens ikm'ere også [emoji1]

Torsdag 27.07
Alle gode ting er 3?[emoji173] - PP4 etter tidlig SA, B3, EL 13/7
fantasi_jente PP1-B1-el 12/7

Tr kom i dag. :( Men jeg har lært masse om kroppen min takket være dere. :happy: Så vi blir flinkere neste pp. ;)

Frustrerende når kroppen kludrer det til. Den vet ikke sitt eget beste! Jeg er en uke etter MA uke 12, så aner ikke hva jeg har i vente. Later som om jeg går rett inn i vanlig syklus da, bare for å starte et sted. Så får jeg hoppe fra ikm-uke til ikm-uke helt frem til tr kommer og tar meg, eller en positiv test flyr meg tilbake til en termingruppe. *håpe*

Jeg gråter for deg kjære du! MA er så ufattelig triste saker :( Håper håper håper for oss begge!

Så gøy det er å kunne sette så mange over på gravid nå [emoji173]

Håper på å kunne gjøre dette med dagens ikm'ere også [emoji1]

Torsdag 27.07
Alle gode ting er 3?[emoji173] - PP4 etter tidlig SA, B3, EL 13/7
fantasi_jente PP1-B1-el 12/7

456b4ba32c18895672e2926e019f4dff.jpg
veldig overrasket!! Blødde bittelitt friskt fra mandag til i går. Har sopp, så muligens derfor. Kanskje festeblødning? Aner ikke! Men iallfall gravid til det motsatte er bevist! Litt nervøs pga blodet. Dette bilde er tatt innen tidsfristen på tre timer gammel urin.

456b4ba32c18895672e2926e019f4dff.jpg
veldig overrasket!! Blødde bittelitt friskt fra mandag til i går. Har sopp, så muligens derfor. Kanskje festeblødning? Aner ikke! Men iallfall gravid til det motsatte er bevist! Litt nervøs pga blodet. Dette bilde er tatt innen tidsfristen på tre timer gammel urin.
Gratulerer så mye [emoji3] ikke farlig med sopp mens man er gravid så lenge man får behandling [emoji4] er veldig normalt [emoji1]

Definitivt ikke gravid [emoji53] må jo teste fordi jeg bare må teste.

751995cad22a210671fc5a94f5983a0d.jpg

Så tok det fem minutter til jeg likegodt satte inn menskoppen fordi ryggen har begynt å slå seg vrang med menssmerter [emoji55] glad jeg har nattevakter helt til mandag så jeg kan ligge på sofaen på jobb og synes synd på meg selv

Så tok det fem minutter til jeg likegodt satte inn menskoppen fordi ryggen har begynt å slå seg vrang med menssmerter [emoji55] glad jeg har nattevakter helt til mandag så jeg kan ligge på sofaen på jobb og synes synd på meg selv

Æsj, så kjedelig! Men baby i mai er også veldig fint[emoji4] Da kan du ha utebursdager! [emoji28]

Jeg frykter den "ikke gravid" så mye at jeg vegrer meg veldig for å teste.. Jeg har nemlig en digital liggende. Så rar man blir av denne følelsesmessige berg- og dalbanen som denne prøvingen er.. [emoji849]

Æsj, så kjedelig! Men baby i mai er også veldig fint[emoji4] Da kan du ha utebursdager! [emoji28]

Jeg frykter den "ikke gravid" så mye at jeg vegrer meg veldig for å teste.. Jeg har nemlig en digital liggende. Så rar man blir av denne følelsesmessige berg- og dalbanen som denne prøvingen er.. [emoji849]
Jeg hadde fem.. Bruker å bestille bare for å bestille [emoji56] tenker at det er greit å være 100% sikker dagen før jeg venter mens med tanke på alt jeg må ta høyde for [emoji14] må bla. få gubben til å kjøre meg til legen imorgen så jeg får resept på mer smertestillende, det hadde jeg jo sluppet om den var positiv [emoji4]

Jeg hadde fem.. Bruker å bestille bare for å bestille [emoji56] tenker at det er greit å være 100% sikker dagen før jeg venter mens med tanke på alt jeg må ta høyde for [emoji14] må bla. få gubben til å kjøre meg til legen imorgen så jeg får resept på mer smertestillende, det hadde jeg jo sluppet om den var positiv [emoji4]

Jeg ser den. [emoji846] Synes synd på deg som plages så mye hver eneste mnd...

Av gruppen her er det nå en tredjedel som er blitt gravide! Lurer på om den statistikken holder seg til alle svarene foreligger. Det er jo ganske bra da! Og gir håp til dem (mest sansynlig meg selv inkludert) som fikk/får negativ test denne måneden.

Klem[emoji173]

Back
Topp