Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 13dpo, forventer mens på fredag. Murret i dagevis [emoji53] kvalmen slo til igjen igår, og det er ikke uvanlig for meg, så noe tegn er det nok ikke [emoji55]12 dpo I dag og jeg er kvalm og svimmel til tider [emoji45] ikke testet enda og jeg holder meg til planen med å vente til lørdag. Følelsen av å lykkes går veldig opp og ned [emoji58]
Gi deg da.. Jeg vil se test nåååå12 dpo I dag og jeg er kvalm og svimmel til tider [emoji45] ikke testet enda og jeg holder meg til planen med å vente til lørdag. Følelsen av å lykkes går veldig opp og ned [emoji58]
Oi! Der var det ingen tvil nei! Gratulerer! Og tenk at du har holdt deg så lenge med testing! All berømmelse til deg for det altså!Tok første test i dag, 13 dpo. Trodde ikke jeg var gravid denne mnd, ingen spesielle symptomer utover litt PMS. Forrige mnd innbilte jeg meg alt mulig, og ble derfor veldig skuffet - så turte ikke tro noenting denne mnd. Ble derfor veldig sjokkert nå!
Å så kjedelig med ustabil syklus hvor kroppen bare sender ut en hel haug med forvirrende signaler [emoji20] Det setter meg helt ut av spill [emoji50]Jeg er 13dpo, forventer mens på fredag. Murret i dagevis [emoji53] kvalmen slo til igjen igår, og det er ikke uvanlig for meg, så noe tegn er det nok ikke [emoji55]
Nå har jeg bare nattevakter hele uken, frem til mandag, så kan godt være at tr drøyer pga det også.. who knows. Sykt kjipt at syklusene mine bare PLUTSELIG er ustabile igjen [emoji53]
Haha du aner ikke hvor jeg vil det også men jeg holder meg til planen [emoji28] jeg føler at 15 dpo så er svaret nokså garantert uannsett hvilken vei det går [emoji4]Gi deg da.. Jeg vil se test nåååå
Gratulerer, veldig fin test (jeg sniker her fra desember)Tok første test i dag, 13 dpo. Trodde ikke jeg var gravid denne mnd, ingen spesielle symptomer utover litt PMS. Forrige mnd innbilte jeg meg alt mulig, og ble derfor veldig skuffet - så turte ikke tro noenting denne mnd. Ble derfor veldig sjokkert nå!
Ååå Gratulerer så mye [emoji1][emoji1][emoji1][emoji3]Tok første test i dag, 13 dpo. Trodde ikke jeg var gravid denne mnd, ingen spesielle symptomer utover litt PMS. Forrige mnd innbilte jeg meg alt mulig, og ble derfor veldig skuffet - så turte ikke tro noenting denne mnd. Ble derfor veldig sjokkert nå!
Oi! Der var det ingen tvil nei! Gratulerer! Og tenk at du har holdt deg så lenge med testing! All berømmelse til deg for det altså!
Ååå Gratulerer så mye [emoji1][emoji1][emoji1][emoji3]
Haha du aner ikke hvor jeg vil det også men jeg holder meg til planen [emoji28] jeg føler at 15 dpo så er svaret nokså garantert uannsett hvilken vei det går [emoji4]
Tok første test i dag, 13 dpo. Trodde ikke jeg var gravid denne mnd, ingen spesielle symptomer utover litt PMS. Forrige mnd innbilte jeg meg alt mulig, og ble derfor veldig skuffet - så turte ikke tro noenting denne mnd. Ble derfor veldig sjokkert nå!
Tusen takk! [emoji4] håper å se flere positive tester de neste dagene [emoji2]
Håper også på flere positive [emoji1] blir så glad på deres vegne når dere kan glede dere over de vakre flotte strekene [emoji173]Bra tålmodighet! Syntes jeg var flink som venta til 13 dpo [emoji6]
Håper også på flere positive [emoji1] blir så glad på deres vegne når dere kan glede dere over de vakre flotte strekene [emoji173]
Ja jeg syns det er godt gjort å vente så lenge for det er jaggu ikke lett [emoji27][emoji27] kjenner på teste trangen selv spesielt etter å ha sett din vakre test[emoji2] har en cb+ liggende selv og håper den blir like positiv [emoji1]
Her er dagens test, en dag over IKM - eller på IKM - nå er jeg jammen ikke sikkert lenger. Ingen TR enda, men heller ikke to streker såvidt jeg ser. Jeg murrer som bare det - men det har jeg gjort i tre dager nå, uten at TR gjør sin ankomst. Har gått frem og tilbake på hvorvidt jeg var gravid denne pp. Når TR ikke kom i går og heller ikke i dagtidlig ble jeg skikkelig forhåpningsfull. Nå er det vel bare til å kaste inn håndkleet.
Vis vedlegget 229813
Så lenge det ikke er noen tr, er det fortsatt håp! [emoji1303]
Tusentakk for at du håper for meg. Nå begynner jeg å tenke at EL kom senere denne måneden. Jeg følte selv at EL pågikk rundt man-ons (pga murring og EL-slim). Fikk også en EL-test med to like sterke streker på onsdagen.
Men så: fikk jeg det samme på søndagen, og på tirsdagen etter fikk jeg EL-test hvor teststreken var sterkere enn kontrollstreken, så KJEMPEpositiv EL-test. Dersom EL var på tirsdagen etter, så har nok aksjene vi la inn senest på fredagen neppe gitt resultat.
Ahh.. fra mensen kommer skal jeg begynne å tempe. Må jo i det minste begynne å finne ut når jeg har EL.