Digital i morgen tidlig tenker jeg. Har en liggende..Oii! Se der Ja! Når blir det digital? [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digital i morgen tidlig tenker jeg. Har en liggende..Oii! Se der Ja! Når blir det digital? [emoji1]
Da gleder jeg meg til å komme av nattevakt til bilde av digital her inne [emoji173][emoji173][emoji173]Digital i morgen tidlig tenker jeg. Har en liggende..
Klarte ikke å la være, så tok en CB også.. hjertet dunker bra nå!!!
Liten tvil der vil jeg si [emoji3][emoji3]Klarte ikke å la være, så tok en CB også.. hjertet dunker bra nå!!!
Så kjedelig at hun kom [emoji53][emoji53] masse lykke til I ny pp [emoji173]Tr kom en dag for tidlig her i gården, men det er greit med kort syklus når hun uansett skulle komme Gratulerer til dere med positiv test [emoji173]️
Bærer ingen tvil her heller [emoji3][emoji3]Første jeg gjorde noe jeg kom hjem fra jobb var å ta en ny test [emoji1] denne etter 3 min [emoji1][emoji1][emoji1] mer rød i virkeligheten [emoji1]
TakkSå kjedelig at hun kom [emoji53][emoji53] masse lykke til I ny pp [emoji173]
God tirsdag alle sammen [emoji173]
Dette er dagens ikm'ere ( av de som ikke har en endelig oppdatering)
Tirsdag 25.07
Hirka - pp 3
Niomi88 - pp6 - b2 - el 13 juli
Har ikke tatt noen tester selv denne aktive prøve pp'en [emoji28] har en liggende og den skal få ligge. Håper at du går med spire I magen [emoji173] en god overraskelse [emoji1][emoji1]
Da var det ikke tvil lengerGod tirsdag alle sammen [emoji173]
Dette er dagens ikm'ere ( av de som ikke har en endelig oppdatering)
Tirsdag 25.07
Hirka - pp 3
Niomi88 - pp6 - b2 - el 13 juli
Ååå, jeg skal ta i morgen [emoji7][emoji7] rakk ikke i dag siden jeg er på jobb [emoji1]Da var det ikke tvil lenger [emoji813]redVis vedlegget 229763
Gratulerer så mye [emoji3][emoji3]Da var det ikke tvil lenger [emoji813]redVis vedlegget 229763