❤IKM uke 30❤

Så mange fine positive tester her allerede [emoji122][emoji122][emoji122]
Gratulerer til alle med positiv test [emoji7]

Her har det vært ferie, så ingen test etter el denne pp. Og ikke allverdens med aksjer (som vi uansett ikke vet om traff) heller siden det har folk og barn overalt i ferien. Men klarte likevel ikke la være teste med g-test idag siden vi er hjemme og hadde muligheten, ingen strek sef. Ikm er ikke før i helgen (tror jeg), så lov å håpe ennå

Satser på mange positive tester denne uken [emoji173]

Tr kom en dag for tidlig her i gården, men det er greit med kort syklus når hun uansett skulle komme :) Gratulerer til dere med positiv test ❤️

Første jeg gjorde noe jeg kom hjem fra jobb var å ta en ny test [emoji1] denne etter 3 min [emoji1][emoji1][emoji1] mer rød i virkeligheten [emoji1]
8e03b005bb7d5375caeb520549f09713.jpg

God tirsdag alle sammen [emoji173]

Dette er dagens ikm'ere ( av de som ikke har en endelig oppdatering)

Tirsdag 25.07
Hirka - pp 3
Niomi88 - pp6 - b2 - el 13 juli

Det er ganske uvirkelig..jeg klarer ikke å skjønne det. Skulle egentlig ønske jeg ikke hadde ferie, for da ville dagene ha gått litt fortere tror jeg. Tre uker igjen... [emoji23] men hey, jeg er gravid! Nei, jeg klarer ikke å si det[emoji23]

Gratulerer til alle de nygravide ;) !!

Her er det IKM i morgen, så venter på å begynne å spotte i dag. Tok den siste billigtesten i dag, den er fortsatt hvitt som et laken!

Begynt å spotte og ikm torsdag. Er nok game over. Skal til gyn 7 august og det blir rett før EL igjen. Håper på tips eller råd fra henne. Uansett greit å sjekke at alt er OK! Gratulerer til dere heldige som har fått to streker[emoji171]

Back
Topp