❤IKM uke 30❤

Herregud, lyst å ta ny test i kveld bare for å se igjen [emoji85] har heller ikke fortalt gubben [emoji87] skal egentlig ta tester sammen men han har ikke samme testetrang som meg [emoji4] Så har bare sagt at tr ikke har kommet enda, og det har den ikke [emoji4] kan egentlig ikke forstå sett jeg er gravid [emoji87]

Herregud, lyst å ta ny test i kveld bare for å se igjen [emoji85] har heller ikke fortalt gubben [emoji87] skal egentlig ta tester sammen men han har ikke samme testetrang som meg [emoji4] Så har bare sagt at tr ikke har kommet enda, og det har den ikke [emoji4] kan egentlig ikke forstå sett jeg er gravid [emoji87]
Skjønner godt at du vil teste igjen [emoji28][emoji16] er ikke lett å holde seg når man vet det kan være noe der som tidligere tester antyder [emoji87]

Hum!! Har IKM i morgen.. men i går litt rosa i papiret, etter dette bare sånn smått brunaktig utflod! Ingen tydelig mens enda! Ikke hatt sånn før! Ikke to dager hvertfall!

Her kommer IKM tråden for uke 30 [emoji4] Flott om dere svarer I et av mine innlegg da er drt lettere å holde oversikten I listen etterhvert som aktiviteten øker her inne [emoji4]

Da har tr kommet for fult her:bored: Håper på ikm tråd for uke 34 snart;)

Ingen spotting her i dag likevel.. Hmm.. men føler jeg kjenner mensmurringer!

Tok en liten test på livmorhalstappen (gjør det aldri, så skjønner ikke hva det skulle hjelpe.. Vet også at en del er kritiske til tappespekulasjoner, men jeg var veeeldig forsiktig)
Uansett - den er så høyt oppe og bakovervendt at jeg såvidt nådde den... Vet ikke om det kan ha noe å si?

Aaahh, jeg kjenner meg desperat etter å lete etter et siste lite håp, tross uttalige blendatester og IKM i morgen!

.....Har lest litt mer om "tappetafsing". SKAL IKKE TAPPETAFSE MER! :nailbiting:

Last edited:
Spottingen min er rar.. lurer på om det kan være fordi jeg har fått soppinfeksjon etter antibiotikabehandling? Er i utlandet så kjøpte krem og stikkpiller her. Har ikke hatt dette før tror jeg. Det klør veldig og blodet er helt friskt. Jeg spotter alltid før mens og da er det brunt først. Kanskje soppen spiller inn? Har ikm på torsdag og mensmurringer er på plass (så har ingen forventinger). Har ikke testet heller da spotting er lik dårlige nyheter her uansett..

Spottingen min er rar.. lurer på om det kan være fordi jeg har fått soppinfeksjon etter antibiotikabehandling? Er i utlandet så kjøpte krem og stikkpiller her. Har ikke hatt dette før tror jeg. Det klør veldig og blodet er helt friskt. Jeg spotter alltid før mens og da er det brunt først. Kanskje soppen spiller inn? Har ikm på torsdag og mensmurringer er på plass (så har ingen forventinger). Har ikke testet heller da spotting er lik dårlige nyheter her uansett..

Når tok du medisinene? Det kan jo kanskje ha noe med saken å gjøre tenker jeg, spesielt siden det kommer friskt blod.

Når tok du medisinene? Det kan jo kanskje ha noe med saken å gjøre tenker jeg, spesielt siden det kommer friskt blod.

Begynte i går og det var vel da jeg begynte å blø også. Spotter alltid før mens da... men da er ikke det friskt som nå. Tror nok mensen er på vei uansett da, var bare litt uvant at den starter sånn.

Begynte i går og det var vel da jeg begynte å blø også. Spotter alltid før mens da... men da er ikke det friskt som nå. Tror nok mensen er på vei uansett da, var bare litt uvant at den starter sånn.

Jeg tror nok det friske blodet kan være pga medisinen, spesielt kanskje siden det er lokal medisin. Har også hørt at man kan blø nettopp ved soppinfeksjon. Krysser uansett fingrene for at du ikke får mensen på torsdag - men det er jo du som kjenner kroppen din best. Kanskje greit å være "fornuftig"/forberedt på TR, så blir noe annet heller en positiv overaskelse! :)

God morgen [emoji173]

Dagens ikm'ere [emoji4]

Onsdag 26.07
Dilbertina - el 10/7, pp 14
morellen - PP 4 - B1 - EL 12/7
Mie88 - pp2 (etter MA) - el. 12.07

God morgen [emoji173]

Dagens ikm'ere [emoji4]

Onsdag 26.07

Ja, ikm-dagen er her.. Ikke tegn til tr enda, og jeg kjenner jeg blir litt fortvilt over å få forhåpninger.. De to forrige pp kom tr på CD 28, og nå er jeg på CD 30. Men det er egentlig bare tull å få forhåpninger, for jeg drakk salviete de to korte pp. Før det hadde jeg sykluser på 29-32-35(!). Såeh.... [emoji849] Men tester fredag om noe ikke har skjedd til da.

Ja, ikm-dagen er her.. Ikke tegn til tr enda, og jeg kjenner jeg blir litt fortvilt over å få forhåpninger.. De to forrige pp kom tr på CD 28, og nå er jeg på CD 30. Men det er egentlig bare tull å få forhåpninger, for jeg drakk salviete de to korte pp. Før det hadde jeg sykluser på 29-32-35(!). Såeh.... [emoji849] Men tester fredag om noe ikke har skjedd til da.

Det er så forvirrende å ikke kunne vite sikkert lengden på syklusen. Etter MA-en har jeg hatt sykluser på 38-32-31-30-30-29. Har derfor tenkt 29 også denne - men like sannsynlig at den er 30 og at TR kommer i morgen. Har murret veldig både i går og forigårs kveld. Kjenner det nå også. Tørr nesten ikke gå på toalettet - vil ikke se! :(

God morgen [emoji173]

Dagens ikm'ere [emoji4]

Onsdag 26.07
Jeg er ikke på dagens ikm, for trodde ikm var på lørdag, men tanta hadde visst andre planer så da kan jeg settes på tr allerede ☹

Det er så forvirrende å ikke kunne vite sikkert lengden på syklusen. Etter MA-en har jeg hatt sykluser på 38-32-31-30-30-29. Har derfor tenkt 29 også denne - men like sannsynlig at den er 30 og at TR kommer i morgen. Har murret veldig både i går og forigårs kveld. Kjenner det nå også. Tørr nesten ikke gå på toalettet - vil ikke se! :(

Kjenner følelsen! Det er jo ett år siden min MA, men kom ikke inn i normal syklus før i november, og siden da har det variert mellom 27 og 35 dager. Altså bare teit å få forhåpninger.. [emoji849] Begynner å innbille meg all slags symptomer vettu... Samtidig tror jeg hele tiden at NÅ kjenner jeg TR er på vei! Kjemper med trangen til å sjekke HELE tiden. Og tiden snegler avgårde. Sukk. Men jeg har vel aldri vært så sikker på at det _ikke_ har klaffet før denne pp, så jeg jobber med å forberede meg på "ikke gravid" på fredag (den er SÅ kjip den).

Håper TR ikke dukker opp hos noen av oss, men at vi får gode nyheter til helga. [emoji4]

Back
Topp