❤IKM Uke 26❤

Popcorn...
Urinen min lukter popcorn [emoji87]

Mener på at jeg har lest en plass at urinen kan lukte popcorn eller honni-korn dersom man er gravid! Lov å håpe[emoji173]️
jeg kan ikke si jeg har merket det nå, men så er jeg veldig tett i nesen[emoji28]

Hehe morsomt symptom [emoji16][emoji1303]
Gleder meg til test i mrg! Lykke til!
Veldig morsomt [emoji23] gleder meg jeg og [emoji4]

Mener på at jeg har lest en plass at urinen kan lukte popcorn eller honni-korn dersom man er gravid! Lov å håpe[emoji173]️
jeg kan ikke si jeg har merket det nå, men så er jeg veldig tett i nesen[emoji28]
Det er det jeg har googlet meg fram til og [emoji23]

Det er det jeg har googlet meg fram til og [emoji23]

Oioi, på tide å begynne å sniffe litt ekstra nedi doskåla! Men hunder klarer jo å snuse seg frem til graviditet lenge før det vises på en test, så kanskje det er noe av det samme som de lukter? Har studert hunden min de siste månedene for å se om han oppfører seg annerledes rundt meg, men desverre er han helt som normal -sukk-

Oioi, på tide å begynne å sniffe litt ekstra nedi doskåla! Men hunder klarer jo å snuse seg frem til graviditet lenge før det vises på en test, så kanskje det er noe av det samme som de lukter? Har studert hunden min de siste månedene for å se om han oppfører seg annerledes rundt meg, men desverre er han helt som normal -sukk-
Katten min brukte å legge seg oppå magen min når jeg var gravid sist, har lyst at det skal skje igjen [emoji16]

Ååååå har såå lyst på positiv test nå!:nailbiting: Litt dumt egentlig at jeg begynte å teste for EL denne mnd, for det viser seg da at jeg har kort lutealfase (10/11 dager) så går og er bekymret for det :( testa i dag (7dpo) og den var selvfølgelig blendahvit... :shifty:

Ååååå har såå lyst på positiv test nå!:nailbiting: Litt dumt egentlig at jeg begynte å teste for EL denne mnd, for det viser seg da at jeg har kort lutealfase (10/11 dager) så går og er bekymret for det :( testa i dag (7dpo) og den var selvfølgelig blendahvit... :shifty:
10/11 dager er helt innafor. Er under 10 dager som er problematisk.

Har selv kort lutealfase [emoji20] har vel 11 hvis det vil være 24 dagers syklus denne gangen å. Med 7 dpo er ganske tidlig da, mye håp igjen [emoji4]

Ahhhha ok, nå er jeg 11 dpo og dette er det mest nervepirrende og humørsvingende som finnes[emoji85]
Hjertet mitt sank 1000 meter da jeg så på dagens test før 5 minuttersgrensen. Den er ikke sterkere enn i går:
858b82740b04289b6dacdf0afb72752c.jpg

Men så ventet jeg 15 min, og da så den slik ut:
bfec2548cdb4e7fe780708d37a6baf82.jpg

Hva tror dere? Man skal jo ikke lese av tester etter 5 min, men denne er klart sterkere enn den fra i går.

Last edited:
Ahhhha ok, nå er jeg 11 dpo og dette er det mest nervepirrende og humørsvingende som finnes[emoji85]
Hjertet mitt sank 1000 meter da jeg så på dagens test før 5 minuttersgrensen. Den er ikke sterkere enn i går:

Hva tror dere? Man skal jo ikke lese av tester etter 5 min, men denne er klart sterkere enn den fra i går.

Jeg tror du må fortsette å teste, for dette var tvetydige resultater. Jeg har aldri fått noen strek selv etter tidsfrist på mine tester, men det står jo at du ikke skal lese av etter en hviss tid, og det er vel en grunn til det. Men er ikke fristen innen en halvtime? Hva står det på pakningsvedlegget ditt?

Ville fortsatt å teste i ditt tilfelle. Kanskje vente to dager, om du begynner å gå fri for tester, og så teste til det er tydelig strek innen tidsfristen, eller teste til det ikke kommer opp noe overhodet.

Fremdeles spennende da! [emoji4] hvilken farge har streken i virkeligheten? Synes det er litt vanskelig å se det på bildet.

Back
Topp