❤IKM Uke 26❤

Sprakk på test nr 1 denne pp da :angelic: unnskyldningen er at jeg har kjøpt en annen type tester, så måtte jo se hvordan den funket og :p den er nok blendahvit (6dpo), men testsynet - ser syner hvertfall - er på plass ;):oops:

Last edited:
Er bare å føre meg opp på tr. Har hatt lett blødning i dag og migrene i dag så er bare å innse at slaget er tapt denne pp..

I følge denne siden er det bare 1 av 3 som får positiv test så tidlig som 8 dpo, så ikke gi opp enda [emoji4] krysser fingrene for deg!
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=8
Jikes, bra link! Men det skumle er jo at selv etter 21 dager DPO så vil fortsatt 1 av ti vise falsk negativ? Hvor lenge skal man gå gravid før man får 100% utslag? Hehehe. Men regner med at om TR er såpass på overtid, så tar man flere tester, og at man kan få utslag på noen av de andre.

Kan dette virkelig stemme?? :o

Vedlegg

• IMG_0837.JPG
    IMG_0837.JPG
    203,5 KB · Visninger: 115
Melder meg inn her med ikm 27 juni. Pp 4.
Har hatt positiv eggløsningstest 3 dager på rad nå.....3 dagen I dag.....skjønner ingenting. [emoji54]
Melder meg inn her, da EL ble forsinket (positiv test for tredje dag på rad i dag CD19, så antar den er negativ i morgen/1 DPO), og da er IKM plutselig i uke 26 i steden for 25 :)

morellen - PP 3 - EL 15/6 - IKM 27/7
Hei! Eg blir gjerne med her. Har ikkje vore med i ikm gruppe før, så sei i frå om det blir feil.
Småsnakk-pp17-b1-el 12.6.-ikm 27.6.
Måler temperatur og bruker av og til el tester, om eg har.
Håpar vi lukkast mange denne månaden !
Da var det deres dag Karkri76, morellen og Småsnakk :) Har dere testet?

9 dpo i dag. Blenda test etter 5 min. Men etter 30 min fikk jeg denne streken [emoji848]
0e89776baf6bfb61dd628260c3528971.jpg

Jeg ser den veldig godt i virkeligheten.
Jeg trøster meg med at jeg kun er 9 dpo, men vet jo også at det er flere her inne som har opplevd skyggestreker. Mulig jeg bare lurer meg selv med å håpe, men jeg har selv aldri opplevd skyggestreker når jeg ikke har vært gravid.

Tusen takk alle sammen! :) Er 14 dpo i dag.
Etter 9 pp uten en eneste positiv test, så håper jeg nå spira klamrer seg fast. Ser virkelig ut som solvipect funket.

Åååh ja, da var det virkelig din tur[emoji173]️[emoji1303]
Gratulerer så mye!! Kanskje jeg skal prøve solvipect om den ikke sitter denne mnd.

IKM kan nok flyttes fra torsdag 28 til søndag 2/7 her[emoji846] hadde sein EL (har ikke testa, men hadde EL slim i flere dager etter jeg forventer EL). Har hatt masse mensmurringer siden lørdag og har ømme brystvorter. Vanligvis spotter jeg i flere dager før mens, men det har ikke begynt enda. Har faktisk nesten ikke noe utflod heller. Tok en digital fra RSFU i dag. Den var negativ, men kan se en ultrasvak skygge på den når jeg demonterer den. Har ingen erfaring med de fra før, noen andre som har? Det var sånn med "yes, no" i displayet. Vet jeg testa altfor tidlig med digital, men testene jeg har bestilt fra babyplan lar vente på seg og tålmodighet eier ikke jeg [emoji23]

Herregud for noen mensmurringer nå da [emoji12] har bare hatt litt strekk i underlivet når jeg hoster og når jeg løfter 4 åringen min [emoji12] og irriterende leamus under ene øyet [emoji57]

Back
Topp