Herregud for noen mensmurringer nå da [emoji12] har bare hatt litt strekk i underlivet når jeg hoster og når jeg løfter 4 åringen min [emoji12] og irriterende leamus under ene øyet [emoji57]
Så spennende! Har du begynt å teste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud for noen mensmurringer nå da [emoji12] har bare hatt litt strekk i underlivet når jeg hoster og når jeg løfter 4 åringen min [emoji12] og irriterende leamus under ene øyet [emoji57]
Testet i dag morges, negativ. Men er bare 8 dpo [emoji85]Så spennende! Har du begynt å teste?
Testet i dag morges, negativ. Men er bare 8 dpo [emoji85]
Så kjedelig med tempdropp ønsker deg masse lykke til neste ppTok en test i går, med skyggestrek, og i dag sank tempen, så da venter jeg bare på tanta som sikkert er rett rundt hjørnet..
Har flyttet degIKM kan nok flyttes fra torsdag 28 til søndag 2/7 her[emoji846] hadde sein EL (har ikke testa, men hadde EL slim i flere dager etter jeg forventer EL). Har hatt masse mensmurringer siden lørdag og har ømme brystvorter. Vanligvis spotter jeg i flere dager før mens, men det har ikke begynt enda. Har faktisk nesten ikke noe utflod heller. Tok en digital fra RSFU i dag. Den var negativ, men kan se en ultrasvak skygge på den når jeg demonterer den. Har ingen erfaring med de fra før, noen andre som har? Det var sånn med "yes, no" i displayet. Vet jeg testa altfor tidlig med digital, men testene jeg har bestilt fra babyplan lar vente på seg og tålmodighet eier ikke jeg [emoji23]
cactus - pp2 - ingen barn - el 14.06 - IKM 28.06
Hvordan går det med dere to i dag?Da melder jeg meg inn her[emoji846] Er litt usikker på hvilken dag ikm er?? 28/29 juni, hva tror dere?
Ser ut som kroppen brukte litt tid på å få til el, men idag tok jeg en imorges som ble posetiv ,og den jeg tok ca. 20.00 ble posetiv med engang, teststreken kom opp før kontrollstreken. Jeg har ikke mer tester igjen, så kan ikke se når den blir negativ igjen. Men er det ikke slik at eggløsning skjer etter 12-36 timer etter første test? Legger ved et bilde. Har testet siden onsdag, er tom nå, så får ikke testet mer. Så lurer på om jeg skal si el er imorgen?De to siste er fra idag.
Masse lykke til neste pp [emoji173]Jeg kan settes på TR, testen er blenda
Det er da ingen tvil om at det er strek der [emoji1] Du er jo bare 10 dpo enda, så den bli nok sterkere i dagene som kommer. Hvisker gratulerer [emoji173]10 dpo og strek innen 5 min, men fortsatt veldig svak
Det er da ingen tvil om at det er strek der [emoji1] Du er jo bare 10 dpo enda, så den bli nok sterkere i dagene som kommer. Hvisker gratulerer [emoji173]
Masse lykke til til deg også!Gratulerer til dei gravide! Eg kan setjast på Tr, sidan mensen kom i går. Betre lykke neste gong til alle oss som hamnar i den kategorien [emoji8]
Så trist [emoji20] men lykke til videre [emoji173]Gratulerer til dei gravide! Eg kan setjast på Tr, sidan mensen kom i går. Betre lykke neste gong til alle oss som hamnar i den kategorien [emoji8]
10 dpo og strek innen 5 min, men fortsatt veldig svak
Har også trua på denne! Ny test imorgen!
Popcorn...
Urinen min lukter popcorn [emoji87]
Ikke jeg heller [emoji23]Sikkert tegn på graviditet! Neida, hehe, jeg aner ikke hvordan man skal tolke popcornluktende urin. Har du spist popcorn?