❤IKM Uke 26❤

10dpo og blenda [emoji20]
5d59416a796a0fa78f5bb594714fca76.jpg
Kjipt, men det er fremdeles tidlig da. Er jo ikke sikkert egget har hatt tid til å feste seg enda [emoji5]

Fremdeles spennende da! [emoji4] hvilken farge har streken i virkeligheten? Synes det er litt vanskelig å se det på bildet.

Jeg er ganske sikker på at den er rosa i fargen. Jeg er også ganske sikker på at jeg er/var gravid. Har ikke begynt å spotte enda (noe som er veldig vanlig for meg). Også røsker det godt i livmorsområdet når jeg nyser. Slik var det sist jeg var gravid også. Det jeg er redd for er kjemisk og at testen ikke vil utvikle seg [emoji53]
Meeeen det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se[emoji849]

Jeg tror du må fortsette å teste, for dette var tvetydige resultater. Jeg har aldri fått noen strek selv etter tidsfrist på mine tester, men det står jo at du ikke skal lese av etter en hviss tid, og det er vel en grunn til det. Men er ikke fristen innen en halvtime? Hva står det på pakningsvedlegget ditt?

Ville fortsatt å teste i ditt tilfelle. Kanskje vente to dager, om du begynner å gå fri for tester, og så teste til det er tydelig strek innen tidsfristen, eller teste til det ikke kommer opp noe overhodet.

Jeg tror det står at man skal lese av resultatet innen 5 min. Tror ikke jeg klarer å hoppe over en dag med testing [emoji85]
Men jeg skal holde meg til testing kun på morgenurin [emoji38]

Jeg er ganske sikker på at den er rosa i fargen. Jeg er også ganske sikker på at jeg er/var gravid. Har ikke begynt å spotte enda (noe som er veldig vanlig for meg). Også røsker det godt i livmorsområdet når jeg nyser. Slik var det sist jeg var gravid også. Det jeg er redd for er kjemisk og at testen ikke vil utvikle seg [emoji53]
Meeeen det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se[emoji849]
Skyggestreker skal jo være grå (med unntak av cb+ som alltid er blå), så det lover godt :)
skjønner godt at du er redd for kjemisk, krysser fingrene for deg :Heartred

Blenda her og... og med IKM kun to dager unna så begynner jeg å miste trua på at det klaffet denne pp :(

Back
Topp