Æsj [emoji17] håper det blir aprilbaby på deg [emoji173]TR idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj [emoji17] håper det blir aprilbaby på deg [emoji173]TR idag
Kjipt, men det er fremdeles tidlig da. Er jo ikke sikkert egget har hatt tid til å feste seg enda [emoji5]10dpo og blenda [emoji20]
Fremdeles spennende da! [emoji4] hvilken farge har streken i virkeligheten? Synes det er litt vanskelig å se det på bildet.
Jeg tror du må fortsette å teste, for dette var tvetydige resultater. Jeg har aldri fått noen strek selv etter tidsfrist på mine tester, men det står jo at du ikke skal lese av etter en hviss tid, og det er vel en grunn til det. Men er ikke fristen innen en halvtime? Hva står det på pakningsvedlegget ditt?
Ville fortsatt å teste i ditt tilfelle. Kanskje vente to dager, om du begynner å gå fri for tester, og så teste til det er tydelig strek innen tidsfristen, eller teste til det ikke kommer opp noe overhodet.
Vet aldri [emoji4]Kjipt, men det er fremdeles tidlig da. Er jo ikke sikkert egget har hatt tid til å feste seg enda [emoji5]
TR kom på lørdag, 24.6Hvordan går det med dere to i dag?
Nå synes jeg den TR-lista begynner å bli litt lang lykke til med pp3!TR kom på lørdag, 24.6
Så da er det PP3 neste!
Skyggestreker skal jo være grå (med unntak av cb+ som alltid er blå), så det lover godtJeg er ganske sikker på at den er rosa i fargen. Jeg er også ganske sikker på at jeg er/var gravid. Har ikke begynt å spotte enda (noe som er veldig vanlig for meg). Også røsker det godt i livmorsområdet når jeg nyser. Slik var det sist jeg var gravid også. Det jeg er redd for er kjemisk og at testen ikke vil utvikle seg [emoji53]
Meeeen det er vel ikke annet å gjøre enn å vente og se[emoji849]
Hvordan går det med deg, Dilbertina? Kom tr?Neida, jeg er 13 dpo, forventer tr i morgen. Salviete gjør susen, så syklusen har blitt litt kortere. [emoji6]
Kan du flytte meg til EL 19/6 og IKM 2/7?Krysser fingrene for at TR ikke kommer, men jeg setter deg opp likevel så får du si ifra om du skal fjernes fra lista
Tr.. pp 4 etter SA her kommer jeg.. Gratulerer til alle med to streker! Lykke til videre til oss andre[emoji173]Håper ferie kan gjøre susen!
Ja, lykke til til oss! Hadde vært fint å vite hvor lenge vi hadde igjen å vente....
Ja, flyttet deg nåKan du flytte meg til EL 19/6 og IKM 2/7?
Æsj, så kjedelig. Håper på en liten feriespireTr.. pp 4 etter SA her kommer jeg.. Gratulerer til alle med to streker! Lykke til videre til oss andre[emoji173]Håper ferie kan gjøre susen!
Nå var det ingen tvil nei!12 dpo og endelig positive tester jeg stoler på [emoji16]
Her var det streker som lyset opp [emoji1]12 dpo og endelig positive tester jeg stoler på [emoji16]