❤IKM Uke 26❤

Blenda her og... og med IKM kun to dager unna så begynner jeg å miste trua på at det klaffet denne pp :(
Jeg har ikm i morgen så miste trua her og [emoji20]

Spotting i to dager (veldig lite, trengte ikke bruke bind) og temp som har krøpet sakte nedover. IKM igår/idag/imorgen. Så sitter klar med bind og venter. Kjedelige greier dette her.

Hvordan går det med deg, Dilbertina? Kom tr?

Hei! Så hyggelig at du tenker på meg[emoji4] Jada, tr kom på tirsdag, så nå er det bare å se fram til nye muligheter. [emoji6] Er på bilferie i Storbritannia nå, og kan kose meg med øl og vin uten spor av dårlig samvittighet (mannen er sjåfør;)).

Håper dere andre også koser dere i sommerværet, med eller uten positiv test. [emoji4][emoji175]

IKM ble til TR idag. Blæh [emoji19]

Hei! Jeg har ikke skrevet meg opp på lista, men har fulgt med her de siste dagene. Har selv ikm om 2 dager, og testet negativt i dag. Men på tirsdag fikk jeg det jeg er 99 % sikker på at var en festeblødning, en stor klump med rosa slim. Kjente igjen dette fra forrige gang jeg var gravid. Ble så glad, men nå som jeg testet negativt tre dager etter dette blir jeg veldig usikker.. hva tror dere? Er det noen av dere som har opplevd å få festeblødning for så å ikke være gravide?

Hei! Så hyggelig at du tenker på meg[emoji4] Jada, tr kom på tirsdag, så nå er det bare å se fram til nye muligheter. [emoji6] Er på bilferie i Storbritannia nå, og kan kose meg med øl og vin uten spor av dårlig samvittighet (mannen er sjåfør;)).

Håper dere andre også koser dere i sommerværet, med eller uten positiv test. [emoji4][emoji175]
Så bra at du koser deg på tur :) ønsker deg likke til med neste pp, kanskje det var en liten ferie som skulle til? :)

Æsj, virker ikke som tanta har skjønt at hun er uvelkommen sånn som hun reiser rundt i gruppa her :sorry:
Sant nok. Men jeg trekker nok ned gjennomsnittet på *gravid* i mine ikm-tråder siden sannsynligheten for positiv test er svinnende liten i følge gyn på hausken.

Blir spennende om det blir mulighet for aksjer neste pp siden el trolig er midt mens vi bor i feriehus med begrenset antall soverom sammen med en annen familie også [emoji1]

Jeg er 11-13 dpo..i
Bare hvite tester..værste er at jeg føler at jeg er gravid..ikke noe symptomer..men bare føler..
Får vel se tempen neste dagene..

Herregud jeg blir helt sprø! Har fått et ille tilfelle av streksyn. Klarte å innbille meg strek på denne i sted :bored::joyful:

Vedlegg

• IMG_3013.JPG
    IMG_3013.JPG
    195,3 KB · Visninger: 138
Jeg er 11-13 dpo..i
Bare hvite tester..værste er at jeg føler at jeg er gravid..ikke noe symptomer..men bare føler..
Får vel se tempen neste dagene..
Samme her, bare at her har jeg symptomer å [emoji85] puppan, mensmurringer, stikninger men blenda test [emoji85][emoji46]

Samme her, bare at her har jeg symptomer å [emoji85] puppan, mensmurringer, stikninger men blenda test [emoji85][emoji46]
Jeg går jo og forbedrer meg på tante rød snart...men håper jo...
Men ikke en liten tynn strek engang...

Og det er ille å få mensen..for det betyr at det ikke ble noe baby..og man blir deprimert igjen..

Jeg går jo og forbedrer meg på tante rød snart...men håper jo...
Men ikke en liten tynn strek engang...

Og det er ille å få mensen..for det betyr at det ikke ble noe baby..og man blir deprimert igjen..
Må vel forberede meg snart jeg og, men vil ikke [emoji24]

Back
Topp