Jeg har ikm i morgen så miste trua her og [emoji20]Blenda her og... og med IKM kun to dager unna så begynner jeg å miste trua på at det klaffet denne pp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikm i morgen så miste trua her og [emoji20]Blenda her og... og med IKM kun to dager unna så begynner jeg å miste trua på at det klaffet denne pp
Hvordan går det med deg, Dilbertina? Kom tr?
Blæh er ordet. Skikkelig skuffa denne pp'n, kjenner jeg. Pp6 neste!IKM ble til TR idag. Blæh [emoji19]
Her var det streker som lyset opp [emoji1]
Gratulere [emoji322]
Så bra at du koser deg på tur ønsker deg likke til med neste pp, kanskje det var en liten ferie som skulle til?Hei! Så hyggelig at du tenker på meg[emoji4] Jada, tr kom på tirsdag, så nå er det bare å se fram til nye muligheter. [emoji6] Er på bilferie i Storbritannia nå, og kan kose meg med øl og vin uten spor av dårlig samvittighet (mannen er sjåfør).
Håper dere andre også koser dere i sommerværet, med eller uten positiv test. [emoji4][emoji175]
Æsj, virker ikke som tanta har skjønt at hun er uvelkommen sånn som hun reiser rundt i gruppa herIKM ble til TR idag. Blæh [emoji19]
Urovekkende mye TR denne ukaÆsj, virker ikke som tanta har skjønt at hun er uvelkommen sånn som hun reiser rundt i gruppa her
Sant nok. Men jeg trekker nok ned gjennomsnittet på *gravid* i mine ikm-tråder siden sannsynligheten for positiv test er svinnende liten i følge gyn på hausken.Æsj, virker ikke som tanta har skjønt at hun er uvelkommen sånn som hun reiser rundt i gruppa her
Håper hun ikke kommer til meg [emoji33]Æsj, virker ikke som tanta har skjønt at hun er uvelkommen sånn som hun reiser rundt i gruppa her
Samme her, bare at her har jeg symptomer å [emoji85] puppan, mensmurringer, stikninger men blenda test [emoji85][emoji46]Jeg er 11-13 dpo..i
Bare hvite tester..værste er at jeg føler at jeg er gravid..ikke noe symptomer..men bare føler..
Får vel se tempen neste dagene..
Jeg går jo og forbedrer meg på tante rød snart...men håper jo...Samme her, bare at her har jeg symptomer å [emoji85] puppan, mensmurringer, stikninger men blenda test [emoji85][emoji46]
Må vel forberede meg snart jeg og, men vil ikke [emoji24]Jeg går jo og forbedrer meg på tante rød snart...men håper jo...
Men ikke en liten tynn strek engang...
Og det er ille å få mensen..for det betyr at det ikke ble noe baby..og man blir deprimert igjen..
Håper med deg [emoji173]Håper hun ikke kommer til meg [emoji33]