Da er det i alle fall ikke tvil. Reiser på tur med mannen i dag, så følte jeg måtte teste. Men greit, møkkakjerring, bare kom du, så skal jeg kose meg med både øl og vin. Men neste måned... DA...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temperaturen synker vanligvis et par dager før eller dagen tr kommer. Den skal da i utgangspunktet synke under coverline. Hos noen synker den litt og litt over flere dager, mens hos andre stuper den over natta.Synker tempen igjen når tr er på vei? Er første pp jeg temper så aner ikke hva som er vanlig[emoji23]
Da tenker jeg sånn veldig synker? Ikke bare litt etter at man er ferdig med el lissom.
Kan det ikke være for tidlig da? Ser du er oppført med el 14.06, og da er du jo bare 10 dpo. Håper uansett du koser deg på tur med mannen [emoji4]
Da er det i alle fall ikke tvil. Reiser på tur med mannen i dag, så følte jeg måtte teste. Men greit, møkkakjerring, bare kom du, så skal jeg kose meg med både øl og vin. Men neste måned... DA...
Tempen synker rundt Tr ja, noen opplever at den synker jevnt et par dager før, hos andre synker den samme dagen. Synker da ned under coverline, hvor den holder seg frem til EL igjen. Tempen øker etter EL (etter tre dager med høy temp setter Fertility Friend kryss og konstanterer at EL har vært) og holder seg til evt TR igjen, eller den forblir høy om man er gravidSynker tempen igjen når tr er på vei? Er første pp jeg temper så aner ikke hva som er vanlig[emoji23]
Da tenker jeg sånn veldig synker? Ikke bare litt etter at man er ferdig med el lissom.
Kan det ikke være for tidlig da? Ser du er oppført med el 14.06, og da er du jo bare 10 dpo. Håper uansett du koser deg på tur med mannen [emoji4]
Aha, da forstår jeg bedre at du har gitt opp denne pp. Håpet er jo strengt tatt ikke ute før heksa faktisk kommer, men jeg kan sette deg opp på tr hvis du vil.Neida, jeg er 13 dpo, forventer tr i morgen. Salviete gjør susen, så syklusen har blitt litt kortere. [emoji6]
Synker tempen igjen når tr er på vei? Er første pp jeg temper så aner ikke hva som er vanlig[emoji23]
Tempen synker rundt Tr ja, noen opplever at den synker jevnt et par dager før, hos andre synker den samme dagen. Synker da ned under coverline, hvor den holder seg frem til EL igjen. Tempen øker etter EL (etter tre dager med høy temp setter Fertility Friend kryss og konstanterer at EL har vært) og holder seg til evt TR igjen, eller den forblir høy om man er gravid
Jeg liker ikke å være negativ, men det er i utgangspunktet et dårlig tegn Hva er årsaken til at sirkelen er tom? Har du tempet tidligere eller senere enn vanlig?
Takk for svar alle sammen Så da kan jeg vel egentlig konkludere med at tr er rett rundt hjørnet I følge den her? Har ikm på onsdag. Og hadde en liten blødning lørdag kveld. I går var det bare så vidt antydning til rosa på papiret. Men jeg pleier å spotte noen dager før. Er bare litt uvanlig at det startet på lørdag liksom. Pleier å starte enten dagen før eller på ikm .
Hvorfor den er tom veit jeg ikke. Er første pp jeg temper så er ikke helt inn i det. Tempet 15 min før enn jeg pleier pga at jeg kjørte gubben på jobb. Helt greit at du er negativ[emoji23] har allerede kommet dit sjøl[emoji13]Jeg liker ikke å være negativ, men det er i utgangspunktet et dårlig tegn Hva er årsaken til at sirkelen er tom? Har du tempet tidligere eller senere enn vanlig?
Frk.D - pp 9 - ingen barn - el 12.06 - ikm 26.06
Håpefulle2018 - pp3 - ingen barn - EL 12.06 - IKM 26.06
Da var det omsider vår uke!Desmi - pp 6 - to barn - el rundt 11/12.06 - ikm 26.06.
Mener FF skal tåle et avvik på inntil en halvtime før sirkelen blir tom. Kan heller ikke se at du har registrert noe annet avvik, som f.eks. sleep deprived, som skulle tilsi tom sirkel. Men så lenge tempen er riktig har det jo egentlig ikke noe å si.Hvorfor den er tom veit jeg ikke. Er første pp jeg temper så er ikke helt inn i det. Tempet 15 min før enn jeg pleier pga at jeg kjørte gubben på jobb. Helt greit at du er negativ[emoji23] har allerede kommet dit sjøl[emoji13]
Okei, ikke lett å alltid skjønne nye ting[emoji23] er jo så mye å sette seg inn i [emoji23] får prøve igjen neste pp[emoji4]Mener FF skal tåle et avvik på inntil en halvtime før sirkelen blir tom. Kan heller ikke se at du har registrert noe annet avvik, som f.eks. sleep deprived, som skulle tilsi tom sirkel. Men så lenge tempen er riktig har det jo egentlig ikke noe å si.
Okei, ikke lett å alltid skjønne nye ting[emoji23] er jo så mye å sette seg inn i [emoji23] får prøve igjen neste pp[emoji4]
Da har den sikkert regnet avvik fra 06.30 jaJeg tittet litt tilbake på klokkeslett osv og som regel står jeg opp mellom 06-06.30. I dag var jeg oppe 05.45 så kan være derfor det blei en tom sirkel..
Og jeg har begynt å spotte og jeg har migrene så da veit jeg at tr er like rundt hjørnet..
Tempen er jo fremdeles godt over coverline da, så det blir spennende å se hvilken vei den går i morgen [emoji4]Tempen sank litt i dag.. så tr er sikkert på vei :/
I følge denne siden er det bare 1 av 3 som får positiv test så tidlig som 8 dpo, så ikke gi opp enda [emoji4] krysser fingrene for deg!8 dpo og negativ test i dag. Har et ørlite håp om at dette er for tidlig for meg å teste og at det er en spire der. Men har ingen symptomer så dette begynner å minne meg om forrige pp [emoji53]
Tempen er jo fremdeles godt over coverline da, så det blir spennende å se hvilken vei den går i morgen [emoji4]
Har du testet da?