❤IKM Uke 26❤

Æsj.. Da har jeg mistet trua på at det har klaffet denne runden.. I natt hadde jeg nemlig det akk så forutsigbare varselet; flere runder med svettetokter.. Hormonfall. [emoji37]

Jeg hadde lovet meg selv å ikke fokusere så mye på det denne runden, og har egentlig klart det. Men så hadde jeg så mye elslim over flere dager, noe jeg ikke har hatt på veldig lenge. Så da snek det seg inn noen forhåpninger likevel da.

Får trøste meg med at jeg da kan spise og drikke det jeg vil når jeg og mannen reiser på tur på søndag.. (Selv om jeg aller helst skulle hatt en positiv test i bagasjen).

Spent på oppdateringer fra dere andre da. [emoji6]
Har mista trua denne PP, jeg også.
Ingen grunn, men hadde nok forventet noen symptomer eller noe [emoji53]

Har mista trua denne PP, jeg også.
Ingen grunn, men hadde nok forventet noen symptomer eller noe [emoji53]

Neida, jeg hadde ingen symptomer på dette tidspunktet da jeg ble gravid sist. Så håper er ikke ute før tr melder sin ankomst. [emoji6] Men den nattesvettingen er like sikkert som negativ test her i gården. [emoji57]

Tror jeg snart kan settes opp som gravid![emoji33] føler bare jeg må ha en positiv digital først[emoji23]

ff9a5fc54df3cca8a4d606af87c08990.png

Skjønner [emoji4] da blir det spennende å se om tr glimrer med sitt fravær over helgen [emoji4]
Da kom tr etter to uker med romling i magen, kvalme, trøtthet og vonde bryst. Ikke rart man blir tullete i topplokket [emoji23] hadde vært utrolig om det gikk på første forsøk. Får prøve litt mer målrettet framover [emoji5]

9 dpo og småblødd/brunt blod på 3 dagen, kanskje det er festeblødning. Hvor lenge etter en evnt festeblødning er det vanlig med positiv test?

Buh, negativ test [emoji17] men er det noen som har vært borti sånn her misfarga feilvare? Er fra billige tester, babyplan
c6e8211c1f9924388a85381b83671168.jpg

Gamle, sure, teite Tante Rød kom på besøk, fem dager for tidlig. Bommet totalt denne PP der altså [emoji23] Vel, PP3, here I come.

Da kom tr etter to uker med romling i magen, kvalme, trøtthet og vonde bryst. Ikke rart man blir tullete i topplokket [emoji23] hadde vært utrolig om det gikk på første forsøk. Får prøve litt mer målrettet framover [emoji5]
Teite tr. Så tåpelig av kroppen at symptomene på graviditet og tr ofte er det samme [emoji19] lykke til med neste pp [emoji4]

9 dpo og småblødd/brunt blod på 3 dagen, kanskje det er festeblødning. Hvor lenge etter en evnt festeblødning er det vanlig med positiv test?
Jeg vet ikke sikkert, men produksjonen av hcg starter jo i det egget fester seg. Hvis du har tidligtester så ville jeg gjettet at du kan få positiv test et par dager etter festeblødningen [emoji4]

9 DPO i dag og jeg er redd den kan være på vei ned igjen. Tok en blenda test i dag, så om tempen synker mer i morgen er det vel bare å forberede seg på ny PP tenker jeg :)

Vis vedlegget 228164
Synker tempen igjen når tr er på vei? Er første pp jeg temper så aner ikke hva som er vanlig[emoji23]
Da tenker jeg sånn veldig synker? Ikke bare litt etter at man er ferdig med el lissom.

7dpo i dag og tror faktisk jeg ryker på en test i mrg. Kun for å stilne testebehovet. Ukedagene er så mye verre en helg synes jeg. Blir sittende på jobb og tenke.

Back
Topp