❤IKM Uke 26❤

Weee!! Da får vi bare håpe jeg ikke må over i IKM uke 27

Har hatt positiv test to dager nå. Men jeg kommer nok til å teste før IKM uansett så jeg blir værende her [emoji6]
Begynte å spotte cd 25 forrige syklus, så jeg tester nok rundt cd 25 denne gangen.

7 dpo og antydning til skygge idag også. Tror ikke den er sterkere, men får vente ett par dager til å se :)

2c089771d39ac5d0cf3273ee067f063d.jpg

Idag gikk tempen opp! Så da var EL igår. IKM mellom 29.06 og 01.07 (forrige lutealfasene var på 11 og 13 dager, så må ha litt slingringsmonn)

Sukk.. I løpet av de siste dagene har jeg fått hørt at hele fire stykker på jobb er gravide... Glad på deres vegne- virkelig! Håper bare at det blir min tur også. Hun ene har passert 40 år, så det ga meg jo litt håp på egne vegne også. Jeg er jo bare 37! [emoji12]

Blir spennende dager framover her inne også. Selv er jeg 7 dpo i dag..

Sukk.. I løpet av de siste dagene har jeg fått hørt at hele fire stykker på jobb er gravide... Glad på deres vegne- virkelig! Håper bare at det blir min tur også. Hun ene har passert 40 år, så det ga meg jo litt håp på egne vegne også. Jeg er jo bare 37! [emoji12]

Blir spennende dager framover her inne også. Selv er jeg 7 dpo i dag..

Du er heldig som er 7 dpo. Jeg er 1 dpo [emoji849]

Litt usikker på hvor jeg er i dpo land, men hadde veldige EL-smerter på torsdag. Jeg har hatt EL slim helt til i går kveld (søndag) egentlig. Idag er jeg tørr og tappen er lukket. Så er en plass mellom 1 og 4 dpo tror jeg[emoji23] hva tenker dere? Håper sånn på spire denne pp! Har iallfall gjort vår del av jobben, så nå er det bare vente-pining igjen... tvi, tvi!

Da er el-tiden over. Her er tester fra cd 9 (øverst) til i dag cd 18(nederst). El kom på cd 15-16. I dag er jeg 2 dpo [emoji322]
dd917d36fd6b9df8e14cfbe6f511c3b0.jpg

Da kommer jeg inn hit da [emoji1]
Klarte vist å fortumle meg inn i ikm 27 først[emoji23] men det er jo her jeg hører til [emoji13]

Niomi88 - PP5 - B2 - el 19.06 - ikm ca 1.7 ( hvis syklusen forblir 24dager)

Da kommer jeg inn hit da [emoji1]
Klarte vist å fortumle meg inn i ikm 27 først[emoji23] men det er jo her jeg hører til [emoji13]

Niomi88 - PP5 - B2 - el 19.06 - ikm ca 1.7 ( hvis syklusen forblir 24dager)
Hehe, sånt skjer ;) velkommen hit da, og lykke til!

Hihi, om det klaffer denne pp'n så får jeg termindato faretruende nær bursdagen til niesen min. Hadde jo vært morro for oss voksne om søskenbarna har bursdag samme dag, men er usikker på om ungene ville syntes det er like mye stas :p

Hihi, om det klaffer denne pp'n så får jeg termindato faretruende nær bursdagen til niesen min. Hadde jo vært morro for oss voksne om søskenbarna har bursdag samme dag, men er usikker på om ungene ville syntes det er like mye stas :p
Hehe, min niese ble født 18 mars kl 23.30 og jeg har bursdag den 19 mars [emoji6] faretruende nær der, men hadde vært fineste bursdagsgave da [emoji4]

Gubben har bursdag 3 Mars og jeg vil få termin 12 Mars. Og de to gangene jeg har gått gravid så har jeg født før termin. Så hvis jeg eventuelt skulle føde før termin igjen då blir det veldig nær gubben sin bursdag[emoji4]

Hehe- kanskje det betyr at mars er den mnd det skal bli babyboom her inne? [emoji1] Her i huset har fire av seks bursdag i mars, så det hadde passet fint! [emoji28]

3 dpo og i dag startet jeg opp med wild yam. Har aldri tatt det før så dette blir spennende [emoji16]

Hei! Eg blir gjerne med her. Har ikkje vore med i ikm gruppe før, så sei i frå om det blir feil.
Småsnakk-pp17-b1-el 12.6.-ikm 27.6.
Måler temperatur og bruker av og til el tester, om eg har.
Håpar vi lukkast mange denne månaden !

Back
Topp