❤IKM Uke 26❤

Da har jeg fått positiv el-test og kan beregne ikm også, og denne mnd ble det..... *damdididam*

flubber - PP8 - B3 - IKM 30/6

Andre som har sterke EL-smerter her? Jeg har hatt det slik etter en tidlig SA i april. Har ikke hatt det tidligere. I dag hadde jeg masse slim og fikk plutselig intens smerte på høyre side. Det varte ikke lenge, men var ganske vondt! Nå er jeg bare øm. Rart det har blitt sånn etter SAen.. kan jo håpe det er spiring på gang da[emoji173] aksjer er iallfall lagt inn i fleng! Haha blir noen dager til for sikkerhetsskyld. Prøvde å kjenne på tappen, den var veldig høyt oppe. Tror den er åpen da.. er ingen ekspert akkurat:p

Daglige tester mandag til i dag. Hva tror dere? I følge kalenderen skulle jeg hatt EL i går, men synes ikke testene viser det?

Vedlegg

• IMG_2807.JPG
    IMG_2807.JPG
    332,5 KB · Visninger: 96
Daglige tester mandag til i dag. Hva tror dere? I følge kalenderen skulle jeg hatt EL i går, men synes ikke testene viser det?

Når på døgnet tar du test? Mine er sterkere på kvelden. Fikk en positiv el-test nå. Synes jo den nest nederst ser nesten positiv ut.

Når på døgnet tar du test? Mine er sterkere på kvelden. Fikk en positiv el-test nå. Synes jo den nest nederst ser nesten positiv ut.
Har tatt på ettermiddagen/kvelden. Bortsett fra den i dag. Den er tatt rundt kl ett. Så kanskje EL i dag da? :)

Ta en ny nå! Krysser fingrene for at den er positiv.
Tok en til nå. Den er ganske lik de to siste. Kanskje bittelitt sterkere, men synes kontrollstreken også er sterkere liksom.. håper ikke vi er for sent ute. Vært bortreist så har ikke fått lagt inn aksjer denne uken. Får bli en aktiv helg ;)

Gud så treigt denne ventetiden går.. Hadde EL på mandag 12, vil det si at jeg er 5 dpo nå? Eller 4? Uansett går tiden så utrolig sakte, jeg klarer ikke vente.. Føler jeg innbiller meg ting.. Skal jo vel ikke klare å kjenne noe på kroppen så tidelig?:laughing002 Har litt stikkinger nede på både høyre og venstre side, drømmer helt sinnsykt mye for tiden. Noen sier de har opplevd å gjøre dette tidlig i graviditet.. Men garantert bare fordi jeg tenker så mye:happy090:confused005 HVA gjør dere for å få tiden til å gå? Håper virkelig alle gode ting er 3, da dette for min del er pp3.. Begynner allerede å bli utålmodig.. Blir spennende å se fremover, gleder meg til å følge dere!:)

Utolmodig som jeg er så har jeg testet 6 dpo å fryder meg over skyggestrek er på 2 av 2 tester :) noen andre en streksynet mitt som ser? :)
e0f1783259076460695c11d1e7085631.jpg
5837c136e95ad69645fec3566b19f067.jpg

EL test. Dagens er nederst. Den må da være positiv? Har bare 2 tester igjen, så får ta en til morgen og en på tirsdag for å være sikker?

Vedlegg

• IMG_2812.JPG
    IMG_2812.JPG
    404,8 KB · Visninger: 95
Back
Topp