Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daglige tester mandag til i dag. Hva tror dere? I følge kalenderen skulle jeg hatt EL i går, men synes ikke testene viser det?
Har tatt på ettermiddagen/kvelden. Bortsett fra den i dag. Den er tatt rundt kl ett. Så kanskje EL i dag da?Når på døgnet tar du test? Mine er sterkere på kvelden. Fikk en positiv el-test nå. Synes jo den nest nederst ser nesten positiv ut.
Har tatt på ettermiddagen/kvelden. Bortsett fra den i dag. Den er tatt rundt kl ett. Så kanskje EL i dag da?
Skrevet opp [emoji4] lykke til!Da har jeg fått positiv el-test og kan beregne ikm også, og denne mnd ble det..... *damdididam*
flubber - PP8 - B3 - IKM 30/6
Tok en til nå. Den er ganske lik de to siste. Kanskje bittelitt sterkere, men synes kontrollstreken også er sterkere liksom.. håper ikke vi er for sent ute. Vært bortreist så har ikke fått lagt inn aksjer denne uken. Får bli en aktiv helgTa en ny nå! Krysser fingrene for at den er positiv.
Strekene ser veldig like ut, ville sagt positiv på den nederste [emoji106][emoji4]EL test. Dagens er nederst. Den må da være positiv? Har bare 2 tester igjen, så får ta en til morgen og en på tirsdag for å være sikker?
Utolmodig som jeg er så har jeg testet 6 dpo å fryder meg over skyggestrek er på 2 av 2 tester noen andre en streksynet mitt som ser?
Kult ja blir nok en ny hver dag nå fremover skal holde dere oppdatertSer strek!! Veldig svak, men det er noe der. Krysser fingrene for sterkere strek! Hold oss oppdatert!
EL test. Dagens er nederst. Den må da være positiv? Har bare 2 tester igjen, så får ta en til morgen og en på tirsdag for å være sikker?
Weee!! Da får vi bare håpe jeg ikke må over i IKM uke 27Dagens test er helt klart positiv[emoji1303][emoji4]
Endret [emoji4]Oppdaterer etter pos el test
Aurora85 - pp3 - el 18.06 - ikm 2.7