❤IKM Uke 26❤

Dagens test cd 10:
9a8dd35bdb1af0baf5557a3ca74247d4.jpg

Litt svakere enn i går kveld.

Fikk tatt blodprøve for å måle hcg. Skal ta ny prøve på mandag om jeg ikke begynner å blø ordentlig i løpet av helgen. Hun hadde ingen forklaring på hva den blødningen i månedsskiftet var, så jeg får bare vente og se.

Lykke til hos legen i dag [emoji1303]

Lykke til hos legen i dag [emoji1303]
Takk [emoji4] har tatt blodprøve nå, men det er egentlig ikke noe poeng i det. Selv om jeg fremdeles ikke blør så er testene blitt svakere, så det er nok ingen tvil om hvilken vei dette går. Tror det ikke det blir prøving neste syklus. Etter kjemisk 4+3 forrige måned, og SA 5+4 (eller senere om det ikke skjer noe i dag) denne runden trenger både kroppen og hodet en pause.

Takk [emoji4] har tatt blodprøve nå, men det er egentlig ikke noe poeng i det. Selv om jeg fremdeles ikke blør så er testene blitt svakere, så det er nok ingen tvil om hvilken vei dette går. Tror det ikke det blir prøving neste syklus. Etter kjemisk 4+3 forrige måned, og SA 5+4 (eller senere om det ikke skjer noe i dag) denne runden trenger både kroppen og hodet en pause.

Det er veldig forståelig. Du er sterk! Håper på det beste for deg.

Venter og venter på el.. håper tempen går opp i morgen. Første pp med temp og første pp uten noe tegn til el [emoji1] typisk!

Da var det offisielt bekreftet at jeg mister for andre gang på to måneder. Legen ringte i kveld, og hcg'en synker. Selv om jeg var forberedt, så gjør det vondt akkurat nå.

Litt usikker på hvor aktiv jeg blir her inne i en liten periode fremover, men kommer selvfølgelig innom og oppdaterer lista. Ønsker dere alle masse, masse lykke til, og krysser fingrene for at tråden fylles av positive tester [emoji173]

Da var det offisielt bekreftet at jeg mister for andre gang på to måneder. Legen ringte i kveld, og hcg'en synker. Selv om jeg var forberedt, så gjør det vondt akkurat nå.

Litt usikker på hvor aktiv jeg blir her inne i en liten periode fremover, men kommer selvfølgelig innom og oppdaterer lista. Ønsker dere alle masse, masse lykke til, og krysser fingrene for at tråden fylles av positive tester [emoji173]

Åh nei.. Det var ordentlig leit å høre, bobla.. Jeg forstår godt at du føler for å ta en liten pause, men ikke gi opp håpet. Det kommer til å ordne seg til slutt! [emoji175]

Det var trist å høre. Bruk den lille pausen på å gjøre ting som gjør deg glad og uthvilt til neste forsøk. Prøv og snu det til noe positivt og tenk at det snart vil ordne seg, for det vil det [emoji4][emoji1303]

Åh nei.. Det var ordentlig leit å høre, bobla.. Jeg forstår godt at du føler for å ta en liten pause, men ikke gi opp håpet. Det kommer til å ordne seg til slutt! [emoji175]
Det var trist å høre. Bruk den lille pausen på å gjøre ting som gjør deg glad og uthvilt til neste forsøk. Prøv og snu det til noe positivt og tenk at det snart vil ordne seg, for det vil det [emoji4][emoji1303]
Har heldigvis ikke mistet håpet, men tror både kroppen og hodet har godt av en liten pause nå. Jeg er helt sikker på at vi skal få bli foreldre en dag, veien dit er bare litt kronglete.

Vi skal forhåpentligvis benytte pausen til å reise litt, tror det hadde gjort godt å lade batteriene i varmere strøk :)
Legen min har lovt å henvise meg til tul neste gang jeg er gravid, og om jeg mister blir det utredning for habituell abort. Synes det er veldig greit å vite at jeg får oppfølgning, uansett hva fremtiden bringer.

Cd 11
83e59ee1a82c3f7d578bb35df01a3e14.jpg

Fortsatt negativ. Det er greit så lenge den er positiv på cd 13,14 eller 15[emoji51]

Er det flere her som velger å ha seg selv om testen ser slik ut? Eller sparer dere kruttet til positiv test?

Melder meg inn her med ikm 27 juni. Pp 4.
Har hatt positiv eggløsningstest 3 dager på rad nå.....3 dagen I dag.....skjønner ingenting. [emoji54]

Ikm 30 juni. MA november, og MA ente i operasjon og utskrapning 3 juni. Første pp etter dette nå. Håper syklusen kommer i orden med en gang. Gjor det forrige gang! Tester fortsatt positivt på graviditestester men leger og gynekologer seier at det har ikke noe og si.

Det var trist å høre.. klem

Cd 11
83e59ee1a82c3f7d578bb35df01a3e14.jpg

Fortsatt negativ. Det er greit så lenge den er positiv på cd 13,14 eller 15[emoji51]

Er det flere her som velger å ha seg selv om testen ser slik ut? Eller sparer dere kruttet til positiv test?

Har sex uansett, ja[emoji6]

Da har jeg tatt første EL test noengang (i går kveld). Synes denne er veldig negativ, er det da noen vits å ta en ny i dag? Ville dere ventet til i morgen?

Vedlegg

• IMG_2792.JPG
    IMG_2792.JPG
    126,4 KB · Visninger: 87
Back
Topp