❤IKM Uke 26❤

Fikk tatt blodprøve for å måle hcg. Skal ta ny prøve på mandag om jeg ikke begynner å blø ordentlig i løpet av helgen. Hun hadde ingen forklaring på hva den blødningen i månedsskiftet var, så jeg får bare vente og se.

Håper det er en liten spire som klamrer seg fast[emoji173]

15094b67e8825fdd0c095c0e04101551.jpg

Hvordan går det med dere, jenter? Må være flere på el-jakt nå?

Her er dagens test hos meg. Positiv? Eller bare nesten?

Jeg venter på EL[emoji23] men jeg bruker ikke tester. Men har begynt å tempe[emoji23] skal ha el på onsdag[emoji23]

Jeg venter på EL[emoji23] men jeg bruker ikke tester. Men har begynt å tempe[emoji23] skal ha el på onsdag[emoji23]

Jeg forventer ikke el riktig enda jeg heller, men har en del symptomer, og testen var ikke veldig langt unna positiv i alle fall, så jeg håper og tror på normal sykluslengde denne pp også, [emoji106]

Spennende med temping da! Det er jeg for glad i søvn til å drive med. [emoji12]

Jeg forventer ikke el riktig enda jeg heller, men har en del symptomer, og testen var ikke veldig langt unna positiv i alle fall, så jeg håper og tror på normal sykluslengde denne pp også, [emoji106]

Spennende med temping da! Det er jeg for glad i søvn til å drive med. [emoji12]
Jeg er oppe tidlig hver dag så gjør det med en gang jeg står opp.

Siste dag TR i går, skal teste denne pp for første gang, så begynner nok med det på tirsdag. Forventet EL 16, men pga dødsfall i nær familie så er det ikke sikkert vi vil være så oppsatt på "effektiv prøving" denne PP....

Siste dag TR i går, skal teste denne pp for første gang, så begynner nok med det på tirsdag. Forventet EL 16, men pga dødsfall i nær familie så er det ikke sikkert vi vil være så oppsatt på "effektiv prøving" denne PP....

Huff... Det hørtes trasig ut... [emoji17] Klem til deg[emoji175]

EL rundt nå, hatt litt symptomer. Syklusmessig EL til onsdag. Problemet er nå at min kjære har vondt, og kan ikke ha sex...hååååper det gir seg veldig kjapt, slik at vi klarer å prøve denne PP likevel! Hadde sex på fredag, så kan jo håpe at noe skjer men...er det ikke typisk?! Men holder meg i her inne frem til IKM likevel, tilfelle [emoji4]

Ok, nå er jeg forvirret. I dag er jeg på cd 9. Ble ferdig med tr for tre dager siden. Fikk denne el-testen i kveld, og tenkte at nå er el rett rundt hjørnet selv om jeg ikke egentlig forventer den før cd 14. Uansett så valgt vi å legge inn aksjer. Men da jeg gikk på toalettet en time etter så kom det blod, noe som ikke er vanlig. Er veldig usikker på hva dette betyr. Blir jo nesten bekymret for at det er noe galt med meg.
810dc3491c21c8a4a368ff3905eaeb91.jpg

15094b67e8825fdd0c095c0e04101551.jpg

Hvordan går det med dere, jenter? Må være flere på el-jakt nå?

Her er dagens test hos meg. Positiv? Eller bare nesten?

Ser ut som du kommer til å få positiv test i morgen tipper jeg [emoji1303]
Hvilken syklusdag er du på?

Ser ut som du kommer til å få positiv test i morgen tipper jeg [emoji1303]
Hvilken syklusdag er du på?

Hm.. Fikk en like sterk strek på ettermiddagen i går, men i morges var den svakere igjen.. Så jeg tror kanskje el er i dag? [emoji848] CD 13 i dag.

Ok, nå er jeg forvirret. I dag er jeg på cd 9. Ble ferdig med tr for tre dager siden. Fikk denne el-testen i kveld, og tenkte at nå er el rett rundt hjørnet selv om jeg ikke egentlig forventer den før cd 14. Uansett så valgt vi å legge inn aksjer. Men da jeg gikk på toalettet en time etter så kom det blod, noe som ikke er vanlig. Er veldig usikker på hva dette betyr. Blir jo nesten bekymret for at det er noe galt med meg.
810dc3491c21c8a4a368ff3905eaeb91.jpg

Det ser jo ut til at el nærmer seg. Det kan være at slimhinnene dine er litt følsomme da, og at det er grunnen til at du blødde etter sex?

Det ser jo ut til at el nærmer seg. Det kan være at slimhinnene dine er litt følsomme da, og at det er grunnen til at du blødde etter sex?

Ja, kanskje. Men det var nesten tr-aktig blødning [emoji848]
Uansett er testen hakket svakere i dag. Er bare cd 10 så er egentlig glad for at den ikke er positiv helt enda.

Back
Topp