Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Weee! Syns eg nettop såg EL på papiret. Hadde aksje-insprøyning sent på kvelden den 14. men må vel lokke mannen til sengs i kveld og om eg skal være på den sikre sida...tørr ikkje vente 1 dag ekstra [emoji85]
Happy humping!
Synes det var veldig grenseland [emoji4]Hva tror dere jenter- er eltesten fremdeles positiv? Nederste fra i går kveld, øverste fra nå nettopp.
Ja. Dagen du får negativ er el.dagen [emoji4]Weee! Det vil i så fall si at i morgen er 1 dpo, sant? Skjønner ikke; det der husker jeg aldri! Må teste igjen i ettermiddag og i morgen tidlig, just in case. Jeg hadde forberedt meg på at el ikke kom før mot helga, så dette var en opptur!
Ja.. [emoji4] skal hente etterpå tror jegHm, får man grapefruktkjerneekstrakt på helsekost?
Synes det var veldig grenseland [emoji4]
Ja. Dagen du får negativ er el.dagen [emoji4]
Ja.. [emoji4] skal hente etterpå tror jeg
Jeg synes enten begge var i grenseland eller så var begge positive. [emoji4] veldig vanskelig å tyde sånne!Synes du det var i grenseland om den var positiv i går også? Vanskelig det der, synes jeg. Fargen på teststreken er jo sterkere enn kontrollstreken, men blir ikke like tjukk..
Jaaaa!!! [emoji173][emoji173][emoji173]
Da var det i alle fall ikke noe tvil. Hurra, jeg er i dpo-land! [emoji122][emoji1]
Heia egget! [emoji1] når tenker du å teste?
Da var det i alle fall ikke noe tvil. Hurra, jeg er i dpo-land! [emoji122][emoji1]
Heia egget! [emoji1] når tenker du å teste?
Fremdeles negativ eltest, men den blir da i det minste sterkere. Krysser fingrene for at den blir positiv i morgen, slik at el blir på torsdag. Men er forberedt på å måtte vente til helgen.
Vis vedlegget 225604
Jeg er 2dpo nå, og igår kjente jeg godt at ting flyttet seg! [emoji3] også stakk det en god del i natt!Det er rart kor mykje glede man kan ha av vont i korsryggen og nedre del av magen så lenge det ikkje er TR. Spent på ka som eigentleg foregår det nede no sia eg ikkje har tatt verken EL eller GT test[emoji16] fleire med "menssmerter" som veit kor i syklusen dei er?
Jeg er 2dpo nå, og igår kjente jeg godt at ting flyttet seg! [emoji3] også stakk det en god del i natt!