❤IKM Uke 22❤

Weee! Syns eg nettop såg EL på papiret. Hadde aksje-insprøyning sent på kvelden den 14. men må vel lokke mannen til sengs i kveld og om eg skal være på den sikre sida...tørr ikkje vente 1 dag ekstra [emoji85]
 
Weee! Syns eg nettop såg EL på papiret. Hadde aksje-insprøyning sent på kvelden den 14. men må vel lokke mannen til sengs i kveld og om eg skal være på den sikre sida...tørr ikkje vente 1 dag ekstra [emoji85]

Happy humping! :D
 
Hva tror dere jenter- er eltesten fremdeles positiv? Nederste fra i går kveld, øverste fra nå nettopp.
Synes det var veldig grenseland [emoji4]

Weee! Det vil i så fall si at i morgen er 1 dpo, sant? Skjønner ikke; det der husker jeg aldri! :oops: Må teste igjen i ettermiddag og i morgen tidlig, just in case. Jeg hadde forberedt meg på at el ikke kom før mot helga, så dette var en opptur! :D
Ja. Dagen du får negativ er el.dagen [emoji4]
Hm, får man grapefruktkjerneekstrakt på helsekost?
Ja.. [emoji4] skal hente etterpå tror jeg
 
Synes det var veldig grenseland [emoji4]


Ja. Dagen du får negativ er el.dagen [emoji4]

Ja.. [emoji4] skal hente etterpå tror jeg

Synes du det var i grenseland om den var positiv i går også? Vanskelig det der, synes jeg. Fargen på teststreken er jo sterkere enn kontrollstreken, men blir ikke like tjukk..
 
Synes du det var i grenseland om den var positiv i går også? Vanskelig det der, synes jeg. Fargen på teststreken er jo sterkere enn kontrollstreken, men blir ikke like tjukk..
Jeg synes enten begge var i grenseland eller så var begge positive. [emoji4] veldig vanskelig å tyde sånne!
 
3e9ab922cb19c89b6cf46dfc82473c62.jpg


Da var det i alle fall ikke noe tvil. Hurra, jeg er i dpo-land! [emoji122][emoji1]
 
Persillebrille - pp1 etter kjemisk - barn1 - EL kanskje 15.05 - ikm 29.05
 
Har drukket 0,5l grapefruktjuice og en stor kopp salviete hver dag i litt over en uke nå. Så nå ser jeg virkelig frem til ananas-perioden ;)
 
Fremdeles negativ eltest, men den blir da i det minste sterkere. Krysser fingrene for at den blir positiv i morgen, slik at el blir på torsdag. Men er forberedt på å måtte vente til helgen.

20170516_230443.jpg
 
Ikm mandag 29 tror jeg, men har litt ustabile sykluser for tida. Veldig usikker på EL og, så vi får se. Har null håp, føler ikke at vi har truffet.
 
Det er rart kor mykje glede man kan ha av vont i korsryggen og nedre del av magen så lenge det ikkje er TR. Spent på ka som eigentleg foregår det nede no sia eg ikkje har tatt verken EL eller GT test[emoji16] fleire med "menssmerter" som veit kor i syklusen dei er?
 
Det er rart kor mykje glede man kan ha av vont i korsryggen og nedre del av magen så lenge det ikkje er TR. Spent på ka som eigentleg foregår det nede no sia eg ikkje har tatt verken EL eller GT test[emoji16] fleire med "menssmerter" som veit kor i syklusen dei er?
Jeg er 2dpo nå, og igår kjente jeg godt at ting flyttet seg! [emoji3] også stakk det en god del i natt!
 
Back
Topp