❤IKM Uke 22❤

Fikk denne i natt [emoji4][emoji4]
3ff3e59a97648c0f5392121e6fb1e2cf.jpg
Hurra! Nå blir det baby! [emoji2]
 
[emoji16][emoji16]
Gjenstår bare å se når den blir negativ igjen og når tempen hopper, for den var fortsatt veldig lav i dag [emoji173] håpe håpe på februarknøtt

Jeg ser virkelig poenget med å tempe i tillegg til testene altså. Krysser fingrene for februarbaby! [emoji4]
 
Jeg ser virkelig poenget med å tempe i tillegg til testene altså. Krysser fingrene for februarbaby! [emoji4]
For å bekrefte at el har vært og ikke bare lurt meg med tester [emoji1]
Også kan man ofte se tydelig på grafen om man kan vente mens fordi tempen som regel stuper.. og i mitt tilfelle er det i såfall dager jeg holder meg hjemme [emoji4]
 
For å bekrefte at el har vært og ikke bare lurt meg med tester [emoji1]
Også kan man ofte se tydelig på grafen om man kan vente mens fordi tempen som regel stuper.. og i mitt tilfelle er det i såfall dager jeg holder meg hjemme [emoji4]

Ja, jeg ble jo selv lurt forrige pp. Tror bare mannen hadde fått krupp om jeg hadde begynt å styre med temping, så jeg må vel bare stole på testene, og heller teste over en litt lengre periode. Btw: Jeg merker også når tempen stuper, for da svetter jeg noe helt vanvittig på natta.. Men det kan jo være et graviditetssymptom også. [emoji106]
 
Uuunskyld meg meen må bare spørre om noe :p:rolleyes: Dere som har el rundt 16/17/18, har dere begynt å få el-slim? Er nemlig ikke sånn her i gården. Ikke riktig type slim hvertfall. Ja herreminhatt, der er jo den 16 i morgen! Da burde vel slimet vært på plass..?
 
Uuunskyld meg meen må bare spørre om noe :p:rolleyes: Dere som har el rundt 16/17/18, har dere begynt å få el-slim? Er nemlig ikke sånn her i gården. Ikke riktig type slim hvertfall. Ja herreminhatt, der er jo den 16 i morgen! Da burde vel slimet vært på plass..?

Ikkje no slim her i gården. Sist eg ble gravid hadde eg mykje, så føle meg ikkje særlig fruktbar nett no... men eg lever fortsatt i håpet [emoji12]
 
Uuunskyld meg meen må bare spørre om noe :p:rolleyes: Dere som har el rundt 16/17/18, har dere begynt å få el-slim? Er nemlig ikke sånn her i gården. Ikke riktig type slim hvertfall. Ja herreminhatt, der er jo den 16 i morgen! Da burde vel slimet vært på plass..?

Har sjeldent slim, men satser på at den kommer [emoji85]
 
Jeg er ny i prøvergamet, sist satt den på første og var bare sånn halvveis planlagt :p men når tester dere? Sist testa jeg en uke etter IKM ;)
 
Ikkje no slim her i gården. Sist eg ble gravid hadde eg mykje, så føle meg ikkje særlig fruktbar nett no... men eg lever fortsatt i håpet [emoji12]

Bra det ikke bare er meg da :p Har samme følelsen her også. Men syns faktisk det har blitt mindre el-slim etter jeg tok ut kobberspiralen, men trodde ikke det skulle virke inn. Eggløsning kommer vel likevel, for begge :)
 
Har sjeldent slim, men satser på at den kommer [emoji85]

Det gjør den nok :) Får håpe det kommer masse, eller hvertfall litt, i morgen til oss! :)
 
Jeg er ny i prøvergamet, sist satt den på første og var bare sånn halvveis planlagt [emoji14] men når tester dere? Sist testa jeg en uke etter IKM ;)
Tester vel når folk maser nok :hilarious:
Denne runden er jeg nødt til å sjekke tidlig(ca 10dpo) pga sykehustime [emoji4]
Tester neste søndag senest.
Eggløsning natt til i dag
 
Back
Topp