Hurra! Nå blir det baby! [emoji2]Fikk denne i natt [emoji4][emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Nå blir det baby! [emoji2]Fikk denne i natt [emoji4][emoji4]
Hurra!! Så bra!! [emoji1][emoji122]
[emoji16][emoji16]Hurra! Nå blir det baby! [emoji2]
Hvis du har ikm 22 mai så "hører" du nok til uke 21[emoji4] Men må gjerne være her for det da[emoji4][emoji4]
Hehe det er lov[emoji23] skal føre deg opp jeg[emoji4]Hehehe her har jeg tulla fælt med datoene [emoji23]
Ikm blir selvsagt 29-30 mai
Fortsatt smilefjes på digital el test idag så antagelig el i morgen
VelkommenVil gjerne "melde" meg inn her. Ikm 29 mai. [emoji3]
[emoji16][emoji16]
Gjenstår bare å se når den blir negativ igjen og når tempen hopper, for den var fortsatt veldig lav i dag [emoji173] håpe håpe på februarknøtt
For å bekrefte at el har vært og ikke bare lurt meg med tester [emoji1]Jeg ser virkelig poenget med å tempe i tillegg til testene altså. Krysser fingrene for februarbaby! [emoji4]
For å bekrefte at el har vært og ikke bare lurt meg med tester [emoji1]
Også kan man ofte se tydelig på grafen om man kan vente mens fordi tempen som regel stuper.. og i mitt tilfelle er det i såfall dager jeg holder meg hjemme [emoji4]
Uuunskyld meg meen må bare spørre om noe Dere som har el rundt 16/17/18, har dere begynt å få el-slim? Er nemlig ikke sånn her i gården. Ikke riktig type slim hvertfall. Ja herreminhatt, der er jo den 16 i morgen! Da burde vel slimet vært på plass..?
Uuunskyld meg meen må bare spørre om noe Dere som har el rundt 16/17/18, har dere begynt å få el-slim? Er nemlig ikke sånn her i gården. Ikke riktig type slim hvertfall. Ja herreminhatt, der er jo den 16 i morgen! Da burde vel slimet vært på plass..?
Ikkje no slim her i gården. Sist eg ble gravid hadde eg mykje, så føle meg ikkje særlig fruktbar nett no... men eg lever fortsatt i håpet [emoji12]
Har sjeldent slim, men satser på at den kommer [emoji85]
Tester vel når folk maser nokJeg er ny i prøvergamet, sist satt den på første og var bare sånn halvveis planlagt [emoji14] men når tester dere? Sist testa jeg en uke etter IKM