❤IKM Uke 22❤

CD 11, og kjente litt tegn til El idag...Jeg pleier å ha vondt som i eggstokkene under el, (men har aldri prøvd el-testing så vet ikke om det gjør vondt når egget løsner eller før... ) Trodde det var el-vondt som begynte i morges men har gitt seg. Hvis El er i dag så har vi i hvert fall lagt inn noen aksjer denne pp:joyful:
Da er det bare å krysse fingrene da[emoji4][emoji4]
 
Jeg kommer inn her :) fikk denne nå:
dea941c168cddda6f75cddfe6b5354af.jpg
 
Febbaby- pp2- barn3- el ca 15-16 mai. Ikm: sier 22 mai. Men kan hende d blir 23. Alt etter når el test er negativ igjen :)
 
Lurer på en liten ting her. Noen som vet om det er dumt å ha sex for ofte rundt el? Jeg får så innmari lyst disse dagene, så kan gjerne gjøre det 2-3 ganger om dagen. Leser mye forskjellig på nettet, så litt usikker på hva som er lurest.
 
Lurer på en liten ting her. Noen som vet om det er dumt å ha sex for ofte rundt el? Jeg får så innmari lyst disse dagene, så kan gjerne gjøre det 2-3 ganger om dagen. Leser mye forskjellig på nettet, så litt usikker på hva som er lurest.
Det skal vel i teorien gjøre at spermen blir utvannet, men jeg tror at en mann med normal spermkvalitet skal tåle det
 
Ettermiddagens eltest. Er denne positiv? [emoji28]
3388834d58f0ea182e347a801f99f54c.jpg
Jeg vil si at den er i grenseland. De sterkeste eltestene jeg har fått er hvor teststreken og kontrollstreken er like sterke, men ser at mange her inne får teststreker som er så sterke at de nesten er svarte. Ville fortsatt testingen for å se om streken blir sterkere eller svakere for å være sikker [emoji4]
 
Jeg vil si at den er i grenseland. De sterkeste eltestene jeg har fått er hvor teststreken og kontrollstreken er like sterke, men ser at mange her inne får teststreker som er så sterke at de nesten er svarte. Ville fortsatt testingen for å se om streken blir sterkere eller svakere for å være sikker [emoji4]

Ja, jeg skal teste i noen dager til. [emoji4] Jeg ble bare så glad da teststreken kom opp FØR kontrollstreken, og var såpass MYE sterkere enn i dag tidlig. Fikk aldri så sterke tester forrige pp. Gleder meg til å se i morgen!
 
f1ff81ab8975b41f0dd5e460eaa2dab4.jpg


Dagens! Jeg synes den ser positiv ut, men det synes jeg jo alltid når teststreken er sterk, så kom gjerne med en second opinion! [emoji28]
 
Fikk denne i natt [emoji4][emoji4]
3ff3e59a97648c0f5392121e6fb1e2cf.jpg
 
f1ff81ab8975b41f0dd5e460eaa2dab4.jpg


Dagens! Jeg synes den ser positiv ut, men det synes jeg jo alltid når teststreken er sterk, så kom gjerne med en second opinion! [emoji28]
Ble litt usikker siden den ene kanten av teststreken er mye sterkere enn resten av streken, men trooor jeg ville regnet den som positiv [emoji4]
 
Back
Topp