❤IKM Uke 22❤

Det gjør den nok :) Får håpe det kommer masse, eller hvertfall litt, i morgen til oss! :)

Håper det! Kan bare være at jeg aldri har tenkt noe særlig over det også :) har "lagt inn noen aksjer" (som jeg ser det så fint skrives :p ), så må vare håpe! Lykke til :)
 
Tester vel når folk maser nok :hilarious:
Denne runden er jeg nødt til å sjekke tidlig(ca 10dpo) pga sykehustime [emoji4]
Tester neste søndag senest.
Eggløsning natt til i dag

Dere har så stålkontroll på når sånt er, altså. Det er første pp så har ikke satt meg så veldig inn i det ennå, men syns det virker så innvikla :p
 
Jeg har lasta ned tre apper, og alle sier forskjellig dato på el.. [emoji848] hva ville dere gjort da? Hvor ofte ville dere hatt sex og når? De sier 16, 17 og 18. Har ikke el-tester.
 
Dere har så stålkontroll på når sånt er, altså. Det er første pp så har ikke satt meg så veldig inn i det ennå, men syns det virker så innvikla :p
Haha, jeg gjør så godt jeg kan, hverdagen går fortere da [emoji1]
I starten testet jeg ikke engang, og nå er det tre typer testing, temping, te for fertilitet og kosttilskudd [emoji23]
 
Håper det! Kan bare være at jeg aldri har tenkt noe særlig over det også :) har "lagt inn noen aksjer" (som jeg ser det så fint skrives :p ), så må vare håpe! Lykke til :)

Sant :) Blir lagt inn aksjer her også, jevnt og trutt ;) Lykke til til deg også! :signs003
 
Jeg har lasta ned tre apper, og alle sier forskjellig dato på el.. [emoji848] hva ville dere gjort da? Hvor ofte ville dere hatt sex og når? De sier 16, 17 og 18. Har ikke el-tester.
Jeg har mange! Bestill på wish! [emoji23] Let the testegalskap begin!
Neida. Joda. Neida. Jo ....
Hadde nok prøvd hver dag fra cd13 [emoji1]
 
Haha, jeg gjør så godt jeg kan, hverdagen går fortere da [emoji1]
I starten testet jeg ikke engang, og nå er det tre typer testing, temping, te for fertilitet og kosttilskudd [emoji23]

Hjelp :p jeg hadde ikke klart å holde styr på alt tror jeg [emoji85] hvilket kosttilskudd tar du?
 
Jeg har mange! Bestill på wish! [emoji23] Let the testegalskap begin!
Neida. Joda. Neida. Jo ....
Hadde nok prøvd hver dag fra cd13 [emoji1]

Jeg har en haug gt da [emoji23] hadde en periode når "bebisen" min var 6 mnd at jeg trodde jeg var gravid hver uke :p

Hva er cd13? [emoji85][emoji23]
 
Jeg har en haug gt da [emoji23] hadde en periode når "bebisen" min var 6 mnd at jeg trodde jeg var gravid hver uke [emoji14]

Hva er cd13? [emoji85][emoji23]
Cd står for cycle day altså syklusdag [emoji1]
Hjelp [emoji14] jeg hadde ikke klart å holde styr på alt tror jeg [emoji85] hvilket kosttilskudd tar du?
Tar bidronninggele. Også vurderer jeg grapefeuktkjærneekstrakt! [emoji16]
 
Jeg kan flyttes fra ikm torsdag til onsdag og el. 15/5! [emoji1] jippi!
Ikm er jo selvfølgelig på en eksamensdag.. jeg som overhode ikke blir dårlig av tr og trenger heftige smertestillende som gjør meg luftig i hodet [emoji23] nå må det bare klaffe altså!
 
Jeg kan flyttes fra ikm torsdag til onsdag og el. 15/5! [emoji1] jippi!
Ikm er jo selvfølgelig på en eksamensdag.. jeg som overhode ikke blir dårlig av tr og trenger heftige smertestillende som gjør meg luftig i hodet [emoji23] nå må det bare klaffe altså!

Då må jo spiren sitte[emoji1] krysser fingrene
 
Hva tror dere jenter- er eltesten fremdeles positiv? Nederste fra i går kveld, øverste fra nå nettopp.
ec7592223ae07d85b653e43638951195.jpg

85425b21d0ebb59cd71e6c1a474ab976.jpg
 
Ville sagt dagens var negativ [emoji4]

Weee! Det vil i så fall si at i morgen er 1 dpo, sant? Skjønner ikke; det der husker jeg aldri! :oops: Må teste igjen i ettermiddag og i morgen tidlig, just in case. Jeg hadde forberedt meg på at el ikke kom før mot helga, så dette var en opptur! :D
 
Jeg kan flyttes fra ikm torsdag til onsdag og el. 15/5! [emoji1] jippi!
Ikm er jo selvfølgelig på en eksamensdag.. jeg som overhode ikke blir dårlig av tr og trenger heftige smertestillende som gjør meg luftig i hodet [emoji23] nå må det bare klaffe altså!

Oi! Krysser fingre for at du sitter med stjerner i øynene to streker på eksamen! DA blir det en god ferie da. :)
 
Back
Topp