Det gjør den nok Får håpe det kommer masse, eller hvertfall litt, i morgen til oss!
Håper det! Kan bare være at jeg aldri har tenkt noe særlig over det også har "lagt inn noen aksjer" (som jeg ser det så fint skrives ), så må vare håpe! Lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør den nok Får håpe det kommer masse, eller hvertfall litt, i morgen til oss!
Tester vel når folk maser nok
Denne runden er jeg nødt til å sjekke tidlig(ca 10dpo) pga sykehustime [emoji4]
Tester neste søndag senest.
Eggløsning natt til i dag
Haha, jeg gjør så godt jeg kan, hverdagen går fortere da [emoji1]Dere har så stålkontroll på når sånt er, altså. Det er første pp så har ikke satt meg så veldig inn i det ennå, men syns det virker så innvikla
Håper det! Kan bare være at jeg aldri har tenkt noe særlig over det også har "lagt inn noen aksjer" (som jeg ser det så fint skrives ), så må vare håpe! Lykke til
Jeg har mange! Bestill på wish! [emoji23] Let the testegalskap begin!Jeg har lasta ned tre apper, og alle sier forskjellig dato på el.. [emoji848] hva ville dere gjort da? Hvor ofte ville dere hatt sex og når? De sier 16, 17 og 18. Har ikke el-tester.
Haha, jeg gjør så godt jeg kan, hverdagen går fortere da [emoji1]
I starten testet jeg ikke engang, og nå er det tre typer testing, temping, te for fertilitet og kosttilskudd [emoji23]
Sant Blir lagt inn aksjer her også, jevnt og trutt Lykke til til deg også!
Jeg har mange! Bestill på wish! [emoji23] Let the testegalskap begin!
Neida. Joda. Neida. Jo ....
Hadde nok prøvd hver dag fra cd13 [emoji1]
Cd står for cycle day altså syklusdag [emoji1]Jeg har en haug gt da [emoji23] hadde en periode når "bebisen" min var 6 mnd at jeg trodde jeg var gravid hver uke [emoji14]
Hva er cd13? [emoji85][emoji23]
Tar bidronninggele. Også vurderer jeg grapefeuktkjærneekstrakt! [emoji16]Hjelp [emoji14] jeg hadde ikke klart å holde styr på alt tror jeg [emoji85] hvilket kosttilskudd tar du?
Cd står for cycle day altså syklusdag [emoji1]
Tar bidronninggele. Også vurderer jeg grapefeuktkjærneekstrakt! [emoji16]
Det skal være bra for egg-kvalitet, og visstnok også for slimhinnen [emoji1] også drikker jeg te med bringebærblad.Okej, takk! det er vel typ i morra det da.
Okej, hva er det godt for?
Bra det ikke bare er meg da Har samme følelsen her også. Men syns faktisk det har blitt mindre el-slim etter jeg tok ut kobberspiralen, men trodde ikke det skulle virke inn. Eggløsning kommer vel likevel, for begge
Jeg kan flyttes fra ikm torsdag til onsdag og el. 15/5! [emoji1] jippi!
Ikm er jo selvfølgelig på en eksamensdag.. jeg som overhode ikke blir dårlig av tr og trenger heftige smertestillende som gjør meg luftig i hodet [emoji23] nå må det bare klaffe altså!
Ville sagt dagens var negativ [emoji4]Hva tror dere jenter- er eltesten fremdeles positiv? Nederste fra i går kveld, øverste fra nå nettopp.
Ville sagt dagens var negativ [emoji4]
Jeg kan flyttes fra ikm torsdag til onsdag og el. 15/5! [emoji1] jippi!
Ikm er jo selvfølgelig på en eksamensdag.. jeg som overhode ikke blir dårlig av tr og trenger heftige smertestillende som gjør meg luftig i hodet [emoji23] nå må det bare klaffe altså!
Det skal være bra for egg-kvalitet, og visstnok også for slimhinnen [emoji1] også drikker jeg te med bringebærblad.