❤IKM Uke 22❤

Jeg flytter over fra uke 21 da el kom senere enn jeg først trodde.
Flubber - PP7 - B3 - IKM 31/5
 
Snorkfrøkna_90 - pp2 - B1 - IKM 29.05.

Er ikke helt sikker da men. Ble ikke helt klok på EL-testingen denne gangen, da den aldri ble helt positiv, men satser på at EL kom raskt og da mellom to av testen mine:)
 
Snorkfrøkna_90 - pp2 - B1 - IKM 29.05.

Er ikke helt sikker da men. Ble ikke helt klok på EL-testingen denne gangen, da den aldri ble helt positiv, men satser på at EL kom raskt og da mellom to av testen mine:)
Mine varierer fra mnd til mnd. Noen ganger får jeg såvidt strek og andre knallpositiv i flere dager [emoji13] går bare etter dagen som er sterkest eller smilefjes på cb digital [emoji4]
 
Mine varierer fra mnd til mnd. Noen ganger får jeg såvidt strek og andre knallpositiv i flere dager [emoji13] går bare etter dagen som er sterkest eller smilefjes på cb digital [emoji4]

Ja, det kan vel variere litt fra gang til gang. Jeg hadde nokså sterk(men ikke positiv) både søndag og mandag(men bittelitt svakere mandag). Tirsdag var den mye svakere. Så EL var muligens mellom søndag og mandag ettermiddag da. Evt. tidlig tirsdag.
Hadde lite EL-slim denne gang da. Forrige måned var det overflod. Blir ikke helt klok på denne syklusen altså[emoji14]
 
20170517_224126.jpg
20170518_071602.jpg
20170518_072124.png

De to testene øverst er fra i går kveld, mens den andre er fra nå i dag tidlig. Ville dere antatt at el er i dag?

Syns ikke tempen gir noen mening... (de tomme sirklene er fordi jeg har registrert sleep deprived.)
 
Slenger meg med her jeg :)

0 barn - PP1 -EL 18/5-19/5 - IKM 31/5-4/6

tok en test i morges som var veeeeldig nære positiv og sitter å kjenner på EL symptomer nå og angrer på at jeg ikke tok med meg en EL-test på jobb :woot::knegg:
 
Nå har el slimet begynt å komme og el skal være på søndag så da får vi bare kjøre på fra i dag av[emoji4][emoji23] skal ha gjester i helga og 2 bursdagsselskaper på søndag. Men gjestene veit at vi prøver så da får de bare tåle at vi sniker oss litt unna på kvelden[emoji23] veit ikke om vi orker noe på søndag pga selskapene men får satse på at det klaffer allikevel[emoji4]
 
Nå har el slimet begynt å komme og el skal være på søndag så da får vi bare kjøre på fra i dag av[emoji4][emoji23] skal ha gjester i helga og 2 bursdagsselskaper på søndag. Men gjestene veit at vi prøver så da får de bare tåle at vi sniker oss litt unna på kvelden[emoji23] veit ikke om vi orker noe på søndag pga selskapene men får satse på at det klaffer allikevel[emoji4]
Haha, så typisk at el kommer når dere har gjester [emoji23] krysser fingrene for at det klaffer for dere [emoji4]
 
Haha, så typisk at el kommer når dere har gjester [emoji23] krysser fingrene for at det klaffer for dere [emoji4]
Ja, veldig typisk[emoji23] også har gubben brekt tåa si på lekeland så han er litt indisponibel akkurat nå. Men vi skal vel klare å finne en stilling som funker[emoji23][emoji23]
 
Ja, veldig typisk[emoji23] også har gubben brekt tåa si på lekeland så han er litt indisponibel akkurat nå. Men vi skal vel klare å finne en stilling som funker[emoji23][emoji23]
Uffda [emoji85] dere finner nok ut av det, kan jo være gullegget som er på vei [emoji6]
 
Har litt sånn murringer i magen og det er ett godt tegn, vel? :p
 
Ja, kan jo det[emoji4] kan ikke skippe sånt pga en brekt tå[emoji23] men synes synd på han da. Han har vondt stakkar..
Hahahaha [emoji23] måtte lese det om gjestene og tåa til gubben min, han ristet bare på hodet mens jeg flirte [emoji1]
 
Back
Topp