Haha[emoji23][emoji23] ingen kan anklage han for ikke å leke med ungene i hvertfall[emoji23]Hahahaha [emoji23] måtte lese det om gjestene og tåa til gubben min, han ristet bare på hodet mens jeg flirte [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha[emoji23][emoji23] ingen kan anklage han for ikke å leke med ungene i hvertfall[emoji23]Hahahaha [emoji23] måtte lese det om gjestene og tåa til gubben min, han ristet bare på hodet mens jeg flirte [emoji1]
Tusen takkVelkommen, og masse lykke til! [emoji1]
3 dpo. Nå går tiden sakte [emoji23] huff
Enig! 2 dpo jeg da. Går og gleder meg til 7 dpo; ikke fordi jeg skal teste da, men fordi da KAN det være symptomer jeg kjenner på[emoji23]
Så enig! Og jeg er ikke 1 dpo før i morgen [emoji28]3 dpo. Nå går tiden sakte [emoji23] huff
Når har du ikm?
Går enda saktere her[emoji23] er ikke i dpo før mandag[emoji23]Så enig! Og jeg er ikke 1 dpo før i morgen [emoji28]
Pga fortsatt vondt i korsryggen og stikkninger i magen så trur eg det ryker ein test i mårra. [emoji85] Usikker på kor mange DPO men mellom 2 og 8 i dag [emoji14] fleire som kjenner mykje rart der nede no?
Ah- spennende! Gleder meg på oppdatering! [emoji1][emoji122]
Bilderrrrrrr [emoji23] kan ikke si du har testet uten å legge ved bildeeEg sprakk på ein test i kveld, men der var det nada [emoji85] prøver igjen i mårra og har bestillt fleire tester som kjem over helga [emoji28]
Bilderrrrrrr [emoji23] kan ikke si du har testet uten å legge ved bildee
Win [emoji16]Greit (roter litt i søpla og finner den no [emoji23])
Så gøy at noen har åpnet testeballet! [emoji16] håper det kommer strek etterhvert [emoji4][emoji4]Greit (roter litt i søpla og finner den no [emoji23])
Så gøy at noen har åpnet testeballet! [emoji16] håper det kommer strek etterhvert [emoji4][emoji4]
Yes, vi er i gang! [emoji1][emoji122] Heldigvis så tidlig at det ikke er grunn til å bli skuffet enda. [emoji28]
Herlig[emoji23]Greit (roter litt i søpla og finner den no [emoji23])
Okei[emoji4]Jeg kan forresten flyttes til IKM 2. juni siden el var to dager forsinket. Krysser fingrene for at lf holder seg stabil likevel [emoji5]