❤IKM Uke 22❤

Pga fortsatt vondt i korsryggen og stikkninger i magen så trur eg det ryker ein test i mårra. [emoji85] Usikker på kor mange DPO men mellom 2 og 8 i dag [emoji14] fleire som kjenner mykje rart der nede no?
 
Jeg aner ikke om el har vært jeg. Angrer litt på at jeg ikke har testet denne gangen. Er CD 17 nå, så skal være rundt disse dager. Skikkelig kvalm i dag tidlig, og det er jeg ofte når jeg har EL, så mulig det er i dag eller i morgen :)
 
Pga fortsatt vondt i korsryggen og stikkninger i magen så trur eg det ryker ein test i mårra. [emoji85] Usikker på kor mange DPO men mellom 2 og 8 i dag [emoji14] fleire som kjenner mykje rart der nede no?

Ah- spennende! Gleder meg på oppdatering! [emoji1][emoji122]
 
Eg sprakk på ein test i kveld, men der var det nada [emoji85] prøver igjen i mårra og har bestillt fleire tester som kjem over helga [emoji28]
Bilderrrrrrr [emoji23] kan ikke si du har testet uten å legge ved bildee
 
Bilderrrrrrr [emoji23] kan ikke si du har testet uten å legge ved bildee

Greit (roter litt i søpla og finner den no [emoji23])
4efd2c4c76f3c2dc27ffc5b631918c2b.jpg
 
Jeg kan forresten flyttes til IKM 2. juni siden el var to dager forsinket. Krysser fingrene for at lf holder seg stabil likevel [emoji5]
 
Yes, vi er i gang! [emoji1][emoji122] Heldigvis så tidlig at det ikke er grunn til å bli skuffet enda. [emoji28]

Det er sant [emoji85] hadde eg berre vært sikker på antall DPO.
Ny test i dag, neste blir på mandag/tirsdag dersom testene mine har kommet.. [emoji12]
7aa59964102739655113482469f9687f.jpg
 
Back
Topp