❤IKM Uke 22❤

I alle dager? Funker det så bra altså?! Må nesten ta en el-test i morgen da, sånn for sikkerhets skyld.. Sist pp hadde jeg null elslim, så dette er jo lovende. [emoji122][emoji1]
Vel, kroppen min kan være litt two faced altså [emoji13] så vet ikke noe sikkert før tempen hopper[emoji16]

Vel, kroppen min kan være litt two faced altså [emoji13] så vet ikke noe sikkert før tempen hopper[emoji16]

Blir spennende å følge med! Jeg er uansett lykkelig over at tr har dratt sin kos og jeg kan hoppe i høyet igjen! [emoji28] Jeg synes salvieteen smaker grønnsåpe, men ned skal den! Begynner faktisk å venne meg til smaken nå- den er nesten god! [emoji1]

Jeg drikker salvie-te denne gangen, og er spent på om el kommer litt tidligere. Men veldig godt er det ikke akkurat :p

Øhh... Noen som har opplevd å få elslim uten å være i den fertile perioden? Jeg oppdaget akkurat tjukt, eggehvitehvitt, strekkbart slim som la seg oppå papiret... Men jeg er jo bare på cd 6-7, så det kan jo ikke være el allerede? [emoji848] Nå har jeg drukket lakrisrotte og salviete, men altså...

Synes det er småflaut å skrive om alle disse kroppslige detaljene, men heldigvis er vi alle her i samme båt. [emoji87] Og så glad jeg er for å ha dere! [emoji7]

Kanskje EL er like rundt hjørnet? [emoji2] lakrisrotte [emoji23]

Da håper jeg at jeg har fått med alle[emoji4] foreløpig i alle fall[emoji4][emoji4]
Heldige dere som venter på EL. Jeg sitter med grusomt vonde tr smerter:( Blæh..

Da håper jeg at jeg har fått med alle[emoji4] foreløpig i alle fall[emoji4][emoji4]
Heldige dere som venter på EL. Jeg sitter med grusomt vonde tr smerter:( Blæh..
Vi er flere her i gruppa med fæle menssmerter, så føler absolutt med deg [emoji173] håper tr drar sin vei snart [emoji4]

Vi er flere her i gruppa med fæle menssmerter, så føler absolutt med deg [emoji173] håper tr drar sin vei snart [emoji4]
Takk[emoji4]De har blitt enda vondere etter at jeg slutta på pillene. Hver gang jeg får de nå så kommer jeg på hvorfor jeg begynte på pillene i første omgang når jeg var 15 år. Drar vel om 3 dager ca[emoji4]

Noen her med erfaring med concieve plus?[emoji848] Jeg har kjøpt å tenker å bruke denne pp, egentlig mest fordi det er et glidemiddel, men kan det hjelpe de små røverne opp til gullegget er jo bare det et ekstra gode...

Takk[emoji4]De har blitt enda vondere etter at jeg slutta på pillene. Hver gang jeg får de nå så kommer jeg på hvorfor jeg begynte på pillene i første omgang når jeg var 15 år. Drar vel om 3 dager ca[emoji4]
Jeg startet da jeg var 11.. lå og spøy ni dager i strekk hver mnd [emoji23] først nå; i en alder av 22 skal jeg utredes for smertene.

Noen her med erfaring med concieve plus?[emoji848] Jeg har kjøpt å tenker å bruke denne pp, egentlig mest fordi det er et glidemiddel, men kan det hjelpe de små røverne opp til gullegget er jo bare det et ekstra gode...
Vi bruker det som glidemiddel, det er ikke helt wow, men det er glidemiddel, og ikke negativt for å holde på svømmere [emoji1]

Jeg startet da jeg var 11.. lå og spøy ni dager i strekk hver mnd [emoji23] først nå; i en alder av 22 skal jeg utredes for smertene.

Vi bruker det som glidemiddel, det er ikke helt wow, men det er glidemiddel, og ikke negativt for å holde på svømmere [emoji1]
Huff, ligge å spy i 9 dager pga mensen hver mnd høres forferdelig ut:( Får håpe de finner ut av det da..

Vi brukte concieve plus én gang forrige pp. Jeg ble gravid, men det endte dessverre med kjemisk. Kommer nok til å gi det et nytt forsøk denne pp [emoji4]

Huff, ligge å spy i 9 dager pga mensen hver mnd høres forferdelig ut:( Får håpe de finner ut av det da..
Har ikke kjent til noe annet så det er jo egentlig normalt for min del [emoji13] gleder meg til å få alle barna jeg ønsker meg så jeg kan operere ut hele sliten [emoji16]

3aeb31214ec1fc009fa3997ac17d1562.jpg

El-testen var i alle fall ikke positiv enda, så nå tror jeg at jeg venter til søndag eller noe sånt, før jeg tester igjen. Tar det likevel som et godt tegn at det er slim å spore. [emoji6]

Jeg tester ikke etter EL denne mnd, men virker som den kommer tidligere enn jeg trodde. Masse EL slim og var ganske irritabel i går! Jeg tenker selv den skal komme rundt torsdag neste uke da. Håper den kommer før[emoji16]

Jeg tester ikke etter EL denne mnd, men virker som den kommer tidligere enn jeg trodde. Masse EL slim og var ganske irritabel i går! Jeg tenker selv den skal komme rundt torsdag neste uke da. Håper den kommer før[emoji16]
Jeg hadde fått noia om jeg ikke kunne teste etter el! [emoji13] du er bra tolmodig altså!

Har enda til gode å teste etter el. Men vurderer å gjøre det denne mnd..
Bruker temping, monitor og el.tester [emoji23] kontrollfreak. Tredje syklus med monitor og har ikke fått maks på den [emoji20] bare høy fertilitet. Så når det nærmer seg dobbeltsjekker jeg med el.tester

Bruker temping, monitor og el.tester [emoji23] kontrollfreak. Tredje syklus med monitor og har ikke fått maks på den [emoji20] bare høy fertilitet. Så når det nærmer seg dobbeltsjekker jeg med el.tester
Hehe[emoji23] lov å være kontrollfreak[emoji23] er til vanlig det jeg å men ikke når det gjelder dette.. da blir jeg bare stressa[emoji23] men trur jeg skal prøve el tester i alle fall[emoji4]

Back
Topp