Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva tror dere? Disse er tatt nå alle sammen..
Ikke testa etter EL denne mnd så er alt fra 8 til 10 dpo tror jeg..
<3
Åå.. Jeg håper det, har prøvd i over to år nå, så klarer liksom ikke helt å tro det hvis det er santSer veldig positivt ut de der
Skimter strek!
Jeg skimter en strek, men vanskelig å få med på bilde. Hva tror dere med laserøyne?
Så leit jeg joiner deg nok der da jeg har begynt å spotteGratulerer til alle gravide![emoji173] Jeg kan settes på TR..
Vel, da har jeg begynt å spotte ferskt blod så da kommer nok tr på søndag
Tok denne testen nå, klarte ikke å vente lenger også hadde gubben kjøpt tester til meg ser en svak strek
Vis vedlegget 226599
Jeg synes jeg skimter en svak babystrek der ja! [emoji1376][emoji1376]
Så kjedelig! Bedre lykke neste gang.Negativ test i dag tidlig. Så tyder på skyggestrek
Så leit jeg joiner deg nok der da jeg har begynt å spotte
Ja, blir uke 26 her å Ja, krysser alt jeg for at det blir mars baby for oss alle[emoji173] spotting og tr er noe skikkelig kjipe greier ja[emoji21]Jeg har spotta siden søndag! Skikkelig kjipt.. begynte å blø i dag. Vi blir vel i samme ikm gruppe igjen da? Uke 26 for meg iallfall. Håper det blir mars-baby på oss begge![emoji173][emoji173] lykke til videre[emoji173] klem
Ja, blir uke 26 her å Ja, krysser alt jeg for at det blir mars baby for oss alle[emoji173] spotting og tr er noe skikkelig kjipe greier ja[emoji21]
Lykke til du å[emoji4] klem[emoji173]
Ja, Mars er mnd [emoji4] Må bare det[emoji23]Skjønner iallfall kjapt at det ikke har klaffet når spottingen begynner.. skikkelig kjipt! Men neste mnd må det bli[emoji173]
Tusen takk![emoji847]