❤IKM Uke 22❤

Jeg har bare en test liggende, A1 fra apotek 1. Blir i så fall i morgen tidlig:)

Hvor sensitiv er den da? De som slo ut på meg er på 10mlu eller hva de bokstavene er, babyplan early og CB early. Så at cb Plus og den "vanlige" til babyplan har sensitivitet på 25, så da er jo de tidlig-testene en del før ute med å plukke opp hormonet :)
 
Hvor sensitiv er den da? De som slo ut på meg er på 10mlu eller hva de bokstavene er, babyplan early og CB early. Så at cb Plus og den "vanlige" til babyplan har sensitivitet på 25, så da er jo de tidlig-testene en del før ute med å plukke opp hormonet :)
Det står 25 på den
 
Ikke sant, da er den mindre sensitiv enn de jeg fikk utslag på, men kan jo allikevel hende du får strek imorgen!! Veldig spent [emoji173]️ føler du at det har klaffet selv eller?
Nettopp sett melding til gubben om han gidder å kjøpe en pakke med tester på butikken( rfsu)[emoji23] Ja, egentlig så føler jeg det[emoji23] følte det forrige pp også. Men denne gangen så har jeg noen "kjente følelser" i magen. Minner meg om når jeg var gravid de andre gangene. Så jeg håper at jeg ikke tar feil denne gangen også[emoji23]
 
Nettopp sett melding til gubben om han gidder å kjøpe en pakke med tester på butikken( rfsu)[emoji23] Ja, egentlig så føler jeg det[emoji23] følte det forrige pp også. Men denne gangen så har jeg noen "kjente følelser" i magen. Minner meg om når jeg var gravid de andre gangene. Så jeg håper at jeg ikke tar feil denne gangen også[emoji23]

Du har fra før av? Barn altså :)
 
Nettopp sett melding til gubben om han gidder å kjøpe en pakke med tester på butikken( rfsu)[emoji23] Ja, egentlig så føler jeg det[emoji23] følte det forrige pp også. Men denne gangen så har jeg noen "kjente følelser" i magen. Minner meg om når jeg var gravid de andre gangene. Så jeg håper at jeg ikke tar feil denne gangen også[emoji23]

Eg glede meg til du skal teste! Håper på to streker [emoji1]
 
Noen som har opplevd å få svak strek på en test og negativ på en annen? Samme følsomhet men forskjellige merker. Tatt til samme tid. Blir smårar av detta :happy090
 
Det ER SÅ VANSKELIG å vente med å teste! Argh! Blir helt sprø jo! Skal egentlig ikke teste før fredag, men har så lyst å teste allerede nå. Men skal ihvertfall vente til imorgen tidlig, og så får jeg se om testekløen har gitt seg noe eller ikke.
 
Er desse for svake? 13-14 dpo idag. Utvannet urin da vel å merke :) ingen symptom annet enn litt Ømme bryst :)

7c2237a1fd19c1155cf083d03bf12eac.jpg
Gratulerer
 
Jeg luuuurer på om jeg skal våge å bevege meg over på status Preggo jeg..?

3a20778c54acfb516f6f873434f2d8a9.jpg


Dette er en CB early, den skal altså ha to streker og ikke noe plus-tegn (altså når den er positiv[emoji85]) [emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer
 
Æsj, lurer på om jeg skal teste i dag selv. Blir så lysten på å teste når dere andre gjør det [emoji14]
 
b78bff8c9e9b47b4a6d70de24cfabdfe.jpg


Synes ikke det er så veldig stor forskjell på testene. Kanskje litt sterkere. Men hadde kanskje forventet mer?
 
Last edited:
Da kom tr her [emoji19]
 
IKM i går. Prøver på 3.mann. 1.pp.
Testet den 27. Da var det helt blenda. Testet med EL test i går kveld, da jeg ikke hadde no annet, den gav utslag. Var å kjøpte test i dag, men brukte ikke morgenurinen, den har en svak strek!
c295f2af8ef768d87cd205277098e206.jpg
 
Back
Topp