❤IKM Uke 22❤

Håper på bonussystemet eg då og ønsker meg ein enkel fødsel eit par dager før termin [emoji85]
Der blir to ganske så tette der då :)
Hihi, jeg håper for deg også [emoji1][emoji106]
Javisst! Alltid ønsket meg to tette! Praktisk å kunne bruke det meste av utstyr om igjen før det blir for gammelt. Bilstol osv! [emoji106][emoji106] meeen er greit for meg om jeg må kjøpe kjoler denne gangen [emoji85][emoji4]
 
Hihi, jeg håper for deg også [emoji1][emoji106]
Javisst! Alltid ønsket meg to tette! Praktisk å kunne bruke det meste av utstyr om igjen før det blir for gammelt. Bilstol osv! [emoji106][emoji106] meeen er greit for meg om jeg må kjøpe kjoler denne gangen [emoji85][emoji4]
Vi har gitt bort mesteparten etter gutta så vi må kjøpe det meste nytt. Begge mine kom før termin så er veldig nysgjerrig på om nestemann kommer før termin også[emoji4]
 
11 dpo i dag hvis jeg har regnet riktig. Blendahvit test. Fortsatt håp?
 
Jeg greier ikke heeeelt å tro ordentlig på dette før om minst et par dager, men her er altså test tatt på formiddagsurin 9DPO
322138509e29c2fad5b9be4d39c7d059.jpg
 
Samme test og samme strek som meg, visker gratulerer til deg [emoji5]

Tusen takk [emoji173]️ skal bare forsikre meg med et pr tester til over noen fler dager, samt en digital til helgen, og så kommer jeg forhåpentligvis og joiner dere i Feb18[emoji173]️
 
Jeg greier ikke heeeelt å tro ordentlig på dette før om minst et par dager, men her er altså test tatt på formiddagsurin 9DPO
322138509e29c2fad5b9be4d39c7d059.jpg
Gratulerer
 
Bestilte meg nye tester i går, så håper de kommer på torsdag :) har bare hatt billigstrimler fra eBay, leste her at de ikke var helt til å stole på.. syns jeg har mye symptomer, men det kan jo like gjerne være ønsketenking..
 
Back
Topp