❤IKM Uke 22❤

Har fått veldig fort med de 2 våre også. Pp1 og pp4. Nå er vi i pp7. Men da var jeg i 20 årene. Nå er jeg i 30 årene. Kanskje det har noe å si?

Satt på første med begge to her. Var 21 år med første og 24 med andre. Er 29 år. Er nå i pp2 etter tidlig SA i slutten av mars. Før det har vi vel prøvd mer eller mindre siden oktober. Jeg hadde utskrapning pga morkakerester etter siste fødsel og begynner å tenke på om noe kan ha gått galt den gangen? Uff.. det er jo normalt at det tar tid også, men akkurat nå er jeg så innmari oppgitt og lei[emoji22]
 
Hihi :p Du er nok ikke alene der :hilarious::yuck:

Eg hadde mange symptomer forrige pp men der var det jo ingenting så det var nok ønsketenkning [emoji85]
Takk [emoji7]
 
Først av alt! Gratulerer til dere som har fått positiv test og god klem til dere som har fått tr[emoji173] jeg har holdt meg litt i kulissene bare denne pp her. Måtte nødt til å senke skuldrene litt! Selv er jeg 8-9 dpo i dag. Har ikke testet etter EL, da jeg som sagt ville senke skuldrene litt. Tok min første test i morges og den ble slik.
9872505de6fd14ec976c85f4458fbce2.jpg
dette er uredigert.
Her er redigert:
82591c56b8b00f3f0b1609f516050bf3.jpg

Ser dere noe?
Gratulerer
 
Jeg røyk på en test i morges, og fikk strek:woot:
IKM er i morgen, og jeg kan ikke tro at tr ikke kommer.
Har bare en test til så venter med den til senere i neste uka.
Gratulerer
 
Har ikke noe håp så lenge spottingen er begynt.. sånn starter mensen hos meg alltid.. har stoppa igjen nå, men det pleier å være sånn før TR kommer ordentlig i gang. Har heller ikke blødd i mine to foregående svangerskap. Så for meg er det dårlig nytt.. skulle ønske det var annerledes.

Det kaaaan ha vært en festeblødning da? [emoji173]️[emoji173]️
 
Fikk aldri positiv EL-test denne mnd.

Både denne og forrige pp har jeg brukt Babyplan sine el-tester, og ikke fåt positiv test, selv om jeg har testet to ganger daglig. Bare ganske sterk, men tydelig ikke positiv.

De tre første pp brukte jeg de nest billigste el-testene fra billige-tester.no, altså de som var et hakk dyrere enn babyplan sine, og da fikk jeg knallpositiv hver pp.

Er det babyplan sine tester som er dårlige? Eller er det syklusen min som er dum med meg nå?
 
Fikk aldri positiv EL-test denne mnd.

Både denne og forrige pp har jeg brukt Babyplan sine el-tester, og ikke fåt positiv test, selv om jeg har testet to ganger daglig. Bare ganske sterk, men tydelig ikke positiv.

De tre første pp brukte jeg de nest billigste el-testene fra billige-tester.no, altså de som var et hakk dyrere enn babyplan sine, og da fikk jeg knallpositiv hver pp.

Er det babyplan sine tester som er dårlige? Eller er det syklusen min som er dum med meg nå?
Forrige pp hadde jeg begge typer tester. Og billigtester sin slår sterkere ut og tidligere. På babyplan får jeg også positiv, men det er først akkurat på LH toppen at den slår ut. Før den er på maks så er det så vidt det kommer en strek på den. Jeg har gjerne positiv test i to dager så her går det fint å oppdage LH toppen selv på babyplantestene. Så dersom du ikke fikk positiv med de nå selv etter å teste to ganger om dagen, så ville jeg nok brukt billig-tester sine. :)
 
Forrige pp hadde jeg begge typer tester. Og billigtester sin slår sterkere ut og tidligere. På babyplan får jeg også positiv, men det er først akkurat på LH toppen at den slår ut. Før den er på maks så er det så vidt det kommer en strek på den. Jeg har gjerne positiv test i to dager så her går det fint å oppdage LH toppen selv på babyplantestene. Så dersom du ikke fikk positiv med de nå selv etter å teste to ganger om dagen, så ville jeg nok brukt billig-tester sine. :)

Så fint at jeg bestilte stor-pakken med Babyplan sine, da :p
 
Så fint at jeg bestilte stor-pakken med Babyplan sine, da :p
Hehe, er det ikke typisk :rolleyes: Kanskje du skal prøve å teste tre ganger om dagen i stedet? Hvor sterke streker får du på de? Mine er suuuper negative helt til de er positive, så hvis dine er nesten positive så kan kanskje det tolkes som at du da har LH toppen?
 
Ja, det skulle jeg egentlig ha gjort! Bare at jeg ikke klarer tanken på å ha på vekkeklokke i helgene[emoji85]
Jeg tar ikke tempen til nøyaktig samme tid hver dag, og det går helt fint fordet om for min del. Passer bare på å måle når jeg har hatt flere timer sammenhengende søvn. Bruker å våkne en del midt på natta, så temper da. Har funnet EL uten problemer i to sykluser nå.
 
Hehe, er det ikke typisk :rolleyes: Kanskje du skal prøve å teste tre ganger om dagen i stedet? Hvor sterke streker får du på de? Mine er suuuper negative helt til de er positive, så hvis dine er nesten positive så kan kanskje det tolkes som at du da har LH toppen?

De var knapt synlige, i flere dager, så var de nesten-positive sen kveld og tidlig morgen, for å gå tilbake til å være såvidt synlige igjen. Så jeg har satset på at LH-toppen var da de nesten var positive.
 
Som du ser, så har jeg blødd litt.. tviler på dette går veien denne mnd heller.. jeg har ikke hatt festeblødning med de to andre barna mine og i dag så jeg ingenting på testen heller.
nei, var jo ikke sånn det skulle gå. Frustrerende
 
De var knapt synlige, i flere dager, så var de nesten-positive sen kveld og tidlig morgen, for å gå tilbake til å være såvidt synlige igjen. Så jeg har satset på at LH-toppen var da de nesten var positive.
Da var nok toppen din da ja :)
 
Jeg kjente akkurat litt stikninger.. lov å håpe at det er noe der tru[emoji4] jeg hadde så store forhåpninger forrige pp og hadde masse symptomer og så fikk jeg negativ.. Så prøver å holde forhåpningene i sjakk men er ikke lett.
 
Herregud i dag føler jeg meg rar! Buksa virker trang, vondt i magen, matlysten finnes ikke. Jeg håper det er symptomer for da er det verdt å føle seg så ekkel.:wtf::)
 
Back
Topp