❤IKM Uke 22❤

Gratulerer!:)
Har du tatt ny test?
Ja tok denne i dag ;)

d19a81aefe9480975a2a5772b6f0866c.jpg
 
Ingen symptomer her.. og blendahvit test i dag tidlig (men kanskje tidlig enda - ikm 3/6) Begynner å tro at det ikke har klaffet denne runden
 
Ikke det jeg ventet selv heller [emoji53] blir gal av skyggestreker.
Takk for klem og omtanke[emoji173]

Æsj! Men du- da satser vi på at vi joiner mars-gruppa. Fire av seks i huset vårt har bursdag i mars, så det er tydeligvis en bra måned. [emoji28]
 
Først av alt! Gratulerer til dere som har fått positiv test og god klem til dere som har fått tr[emoji173] jeg har holdt meg litt i kulissene bare denne pp her. Måtte nødt til å senke skuldrene litt! Selv er jeg 8-9 dpo i dag. Har ikke testet etter EL, da jeg som sagt ville senke skuldrene litt. Tok min første test i morges og den ble slik.
9872505de6fd14ec976c85f4458fbce2.jpg
dette er uredigert.
Her er redigert:
82591c56b8b00f3f0b1609f516050bf3.jpg

Ser dere noe?

Jepp! Ser strek! [emoji1]
 
Æsj! Men du- da satser vi på at vi joiner mars-gruppa. Fire av seks i huset vårt har bursdag i mars, så det er tydeligvis en bra måned. [emoji28]
Blir nok lite sannsynlig mars.. Ingen aktiv prøving nå siden jeg skal bort med jobb i to uker og akkurat misser el [emoji14] så det blir april om det klaffer neste pp
 
Noen som har erfaring med skyggestrek på clearblue early? Hvordan skille skyggestrek fra svak positiv?
 
Noen som har erfaring med skyggestrek på clearblue early? Hvordan skille skyggestrek fra svak positiv?
Det er omtrent umulig å skille dem fra hverandre, nesten alle får skygge med dem synes jeg.. [emoji53]
 
Det er omtrent umulig å skille dem fra hverandre, nesten alle får skygge med dem synes jeg.. [emoji53]
Det jeg var redd for :( men men. Ikke alt håp ute enda.. ;) har bestilt fra billige-tester og de bør være her ca tirsdag, så får teste igjen da :)
 
Det jeg var redd for :( men men. Ikke alt håp ute enda.. ;) har bestilt fra billige-tester og de bør være her ca tirsdag, så får teste igjen da :)
Må jo legge med bilde av testen så vi strek-tittere har noe å se på [emoji3]
 
Back
Topp