Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magen min slo seg vrang nå, så jeg skal gå meg en lang tur og håpe at tr kommer hit også [emoji14] hater å vente på tr, det er det verste!TR kom idag..
Er ventetida som er værst.. trøsteklemMagen min slo seg vrang nå, så jeg skal gå meg en lang tur og håpe at tr kommer hit også [emoji14] hater å vente på tr, det er det verste!
Duste tr Krysser fingre for at det går bedre neste pp.. klemTR kom idag..
Så bra[emoji4] streker liker vi[emoji4]Jeg røyk på en test i morges, og fikk strek
IKM er i morgen, og jeg kan ikke tro at tr ikke kommer.
Har bare en test til så venter med den til senere i neste uka.
Fortsatt noen dagen til den 3 da Er nok litt tidlig så ikke gi opp håpet endaIngen symptomer her.. og blendahvit test i dag tidlig (men kanskje tidlig enda - ikm 3/6) Begynner å tro at det ikke har klaffet denne runden
Jepp [emoji14] når det ikke har funket så kan tr bare komme med en gang så jeg har sjans på el før jeg reiser bort med jobb i to ukerEr ventetida som er værst.. trøsteklem
Begynn med temping [emoji7]
Jeg røyk på en test i morges, og fikk strek
IKM er i morgen, og jeg kan ikke tro at tr ikke kommer.
Har bare en test til så venter med den til senere i neste uka.
Ikke det jeg ventet selv heller [emoji53] blir gal av skyggestreker.
Takk for klem og omtanke[emoji173]
Først av alt! Gratulerer til dere som har fått positiv test og god klem til dere som har fått tr[emoji173] jeg har holdt meg litt i kulissene bare denne pp her. Måtte nødt til å senke skuldrene litt! Selv er jeg 8-9 dpo i dag. Har ikke testet etter EL, da jeg som sagt ville senke skuldrene litt. Tok min første test i morges og den ble slik.dette er uredigert.
Her er redigert:
Ser dere noe?
Kom litt tidligere enn først antatt
Blir nok lite sannsynlig mars.. Ingen aktiv prøving nå siden jeg skal bort med jobb i to uker og akkurat misser el [emoji14] så det blir april om det klaffer neste ppÆsj! Men du- da satser vi på at vi joiner mars-gruppa. Fire av seks i huset vårt har bursdag i mars, så det er tydeligvis en bra måned. [emoji28]
Det er omtrent umulig å skille dem fra hverandre, nesten alle får skygge med dem synes jeg.. [emoji53]Noen som har erfaring med skyggestrek på clearblue early? Hvordan skille skyggestrek fra svak positiv?
Det jeg var redd for men men. Ikke alt håp ute enda.. har bestilt fra billige-tester og de bør være her ca tirsdag, så får teste igjen daDet er omtrent umulig å skille dem fra hverandre, nesten alle får skygge med dem synes jeg.. [emoji53]
Må jo legge med bilde av testen så vi strek-tittere har noe å se på [emoji3]Det jeg var redd for men men. Ikke alt håp ute enda.. har bestilt fra billige-tester og de bør være her ca tirsdag, så får teste igjen da