❤IKM Uke 22❤

Fortsatt lov å håpe da.. Murringer kan være tegn på både det ene og det andre.

Takk for oppmuntringen[emoji4] Men jeg føler jeg kjenner kroppen min veldig godt etter hvert, og det føles veldig som at hormonnivået stuper, så jeg har nok gitt opp denne pp også. Kanskje fungerer det bedre med ferie og litt mindre å tenke på. [emoji4]
 
Takk for oppmuntringen[emoji4] Men jeg føler jeg kjenner kroppen min veldig godt etter hvert, og det føles veldig som at hormonnivået stuper, så jeg har nok gitt opp denne pp også. Kanskje fungerer det bedre med ferie og litt mindre å tenke på. [emoji4]
Begynn med temping [emoji7]
 
094fcfae87f690273ea9dd56f7d8e200.jpg

Streken var sterkere i dag så no har eg trua [emoji173]️
 
Takk for oppmuntringen[emoji4] Men jeg føler jeg kjenner kroppen min veldig godt etter hvert, og det føles veldig som at hormonnivået stuper, så jeg har nok gitt opp denne pp også. Kanskje fungerer det bedre med ferie og litt mindre å tenke på. [emoji4]
Æsj. Da satser vi på at ferie gjør susen!
 
Hvilke tester anbefaler dere fra hvilke sider? :)
Wondfo strimmel og stavtest og samme med babyplan. Selges hos billige-tester og lavpris-tester.
First response kjøpt på ebay, CB digital uke kjøper jeg også på ebay.
 
Ingen spire her, så da venter vi bare på tr [emoji53]
 
Først av alt! Gratulerer til dere som har fått positiv test og god klem til dere som har fått tr[emoji173] jeg har holdt meg litt i kulissene bare denne pp her. Måtte nødt til å senke skuldrene litt! Selv er jeg 8-9 dpo i dag. Har ikke testet etter EL, da jeg som sagt ville senke skuldrene litt. Tok min første test i morges og den ble slik.
9872505de6fd14ec976c85f4458fbce2.jpg
dette er uredigert.
Her er redigert:
82591c56b8b00f3f0b1609f516050bf3.jpg

Ser dere noe?
 
Først av alt! Gratulerer til dere som har fått positiv test og god klem til dere som har fått tr[emoji173] jeg har holdt meg litt i kulissene bare denne pp her. Måtte nødt til å senke skuldrene litt! Selv er jeg 8-9 dpo i dag. Har ikke testet etter EL, da jeg som sagt ville senke skuldrene litt. Tok min første test i morges og den ble slik.
9872505de6fd14ec976c85f4458fbce2.jpg
dette er uredigert.
Her er redigert:
82591c56b8b00f3f0b1609f516050bf3.jpg

Ser dere noe?

Jeg ser strek!
 
Back
Topp