Har lagt på litt kontrast bildet Men selv om jeg selv ser en bitteliten strek, så ble den borte på bildene.Må jo legge med bilde av testen så vi strek-tittere har noe å se på [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lagt på litt kontrast bildet Men selv om jeg selv ser en bitteliten strek, så ble den borte på bildene.Må jo legge med bilde av testen så vi strek-tittere har noe å se på [emoji3]
Har lagt på litt kontrast bildet Men selv om jeg selv ser en bitteliten strek, så ble den borte på bildene.
Synes den ser grå ut, og har hørt at disse testene ofte har grå skyggestrek. Så venter noen dager og prøver igjen.Men der er det jo strek?..
Synes også den så grå ut [emoji53]Synes den ser grå ut, og har hørt at disse testene ofte har grå skyggestrek. Så venter noen dager og prøver igjen.
Nei så leit [emoji17] det var dårlig gjort av kroppen!Har begynt å blø[emoji22] strek på testen og ikm på torsdag/fredag. Kjemisk eller skygge da kanskje. Kjenner jeg blir lei og oppgitt!
April er en veldig fin måned å få barn i[emoji4] Eldste er født i april og minste i mai Var så koselig å gå ute med barnevogn i sola[emoji4][emoji4]Blir nok lite sannsynlig mars.. Ingen aktiv prøving nå siden jeg skal bort med jobb i to uker og akkurat misser el [emoji14] så det blir april om det klaffer neste pp
En klem fra meg å[emoji173]Nei så leit [emoji17] det var dårlig gjort av kroppen!
Sender en klem [emoji173][emoji173]
Nei så leit [emoji17] det var dårlig gjort av kroppen!
Sender en klem [emoji173][emoji173]
En klem fra meg å[emoji173]
Har begynt å blø[emoji22] strek på testen og ikm på torsdag/fredag. Kjemisk eller skygge da kanskje. Kjenner jeg blir lei og oppgitt!
Har fått veldig fort med de 2 våre også. Pp1 og pp4. Nå er vi i pp7. Men da var jeg i 20 årene. Nå er jeg i 30 årene. Kanskje det har noe å si?Tusen takk dere[emoji173] føler meg veldig trist nå. Med de to andre barna mine har det gått raskt, så lurer selvsagt på om noe er galt nå?
Først og fremst, gratulerer til dere med positiv test! Og for de som ikke har fått positiv, så vil det plutselig klaffe en pp
Det jeg lurer på er hvor mye skal vi som prøvere kjenne etter symptomer? Noen har jo tydelige og er gravide, og noen har symptomer og ikke er gravide. Altså, hvor mye skal vi vektlegge symptomer som tegn på graviditet før positiv test/ikm?
Jeg har ingen symptomer nå og er 10-11 dpo. Tenker å teste i morgen likevel Hva tenker dere?
Tenker det er greit å teste om du lurer på om det er no spire der
Mhm. Men du fikk jo nettopp positiv test Liaff? Hadde du mange symptomer før ikm?
Eg tissa unormalt ofte og har vært svimmel, ellers har eg ikkje merka no til symptomene
Okey Jeg blir raskt negativ da jeg liksom forventer tjue skuddsikre symptomer 2dpo Men har også en objektiv og fornuftig del av meg som sier det er veldig individuelt. Gratulerer igjen Liaff
Ja... ser grå ut på andre bilder og (Ikke redigert). Venter med å teste igjen til de fra billige tester kommer.Synes også den så grå ut [emoji53]
Det var leit! kanskje det bare er en liten blødning men at det går bra?