❤IKM Uke 22❤

Må jo legge med bilde av testen så vi strek-tittere har noe å se på [emoji3]
Har lagt på litt kontrast bildet :smiley-ashamed005 Men selv om jeg selv ser en bitteliten strek, så ble den borte på bildene.
 

Vedlegg

  • IMG_2659.JPG
    IMG_2659.JPG
    917,8 KB · Visninger: 125
Jeg har hikke for tredje gang i dag [emoji25] hva i juling er det kroppen min holder på med?!
Tr mest sannsynlig på tirsdag.
 
Blir nok lite sannsynlig mars.. Ingen aktiv prøving nå siden jeg skal bort med jobb i to uker og akkurat misser el [emoji14] så det blir april om det klaffer neste pp
April er en veldig fin måned å få barn i[emoji4] Eldste er født i april og minste i mai:) Var så koselig å gå ute med barnevogn i sola[emoji4][emoji4]
 
Først og fremst, gratulerer til dere med positiv test! :) Og for de som ikke har fått positiv, så vil det plutselig klaffe en pp :D

Det jeg lurer på er hvor mye skal vi som prøvere kjenne etter symptomer? Noen har jo tydelige og er gravide, og noen har symptomer og ikke er gravide. Altså, hvor mye skal vi vektlegge symptomer som tegn på graviditet før positiv test/ikm?

Jeg har ingen symptomer nå og er 10-11 dpo. Tenker å teste i morgen likevel :happy: Hva tenker dere?
 
Først og fremst, gratulerer til dere med positiv test! :) Og for de som ikke har fått positiv, så vil det plutselig klaffe en pp :D

Det jeg lurer på er hvor mye skal vi som prøvere kjenne etter symptomer? Noen har jo tydelige og er gravide, og noen har symptomer og ikke er gravide. Altså, hvor mye skal vi vektlegge symptomer som tegn på graviditet før positiv test/ikm?

Jeg har ingen symptomer nå og er 10-11 dpo. Tenker å teste i morgen likevel :happy: Hva tenker dere?

Tenker det er greit å teste om du lurer på om det er no spire der :)
 
Mhm. Men du fikk jo nettopp positiv test Liaff? Hadde du mange symptomer før ikm?

Tenker det er greit å teste om du lurer på om det er no spire der :)
 
Okey :) Jeg blir raskt negativ da jeg liksom forventer tjue skuddsikre symptomer 2dpo :rolleyes::dead: Men har også en objektiv og fornuftig del av meg som sier det er veldig individuelt. Gratulerer igjen Liaff :happy:

Eg tissa unormalt ofte og har vært svimmel, ellers har eg ikkje merka no til symptomene :)
 
Okey :) Jeg blir raskt negativ da jeg liksom forventer tjue skuddsikre symptomer 2dpo :rolleyes::dead: Men har også en objektiv og fornuftig del av meg som sier det er veldig individuelt. Gratulerer igjen Liaff :happy:

Eg hadde mange symptomer forrige pp men der var det jo ingenting så det var nok ønsketenkning [emoji85]
Takk [emoji7]
 
Det var leit! kanskje det bare er en liten blødning men at det går bra?

Har ikke noe håp så lenge spottingen er begynt.. sånn starter mensen hos meg alltid.. har stoppa igjen nå, men det pleier å være sånn før TR kommer ordentlig i gang. Har heller ikke blødd i mine to foregående svangerskap. Så for meg er det dårlig nytt.. skulle ønske det var annerledes.
 
Back
Topp