❤IKM Uke 22❤

Jammen var den positiv [emoji2]
ca5874bdcd0148753947355acf6c751e.jpg
Gratulerer [emoji322][emoji2]
 
Mensen i dag. Nå begynner jeg å miste håpet på at vi skal klare dette.
 
Så leit [emoji53] hvilken pp er dere i/hvor lenge har dere prøvd?

Vi har snakka om det siden januar/februar i fjor, men jeg fikk tilbake mensen i august i fjor, så er vel i pp 10 tror jeg. Et par vi ikke traff så godt på i starten, så jeg tror jeg regnet dette som pp8. Så for all del, det er tidlig å gi opp, men det er noe med den følelsen når man gjør alt man kan uten at det hjelper. Jeg ville gjerne ha ca 2 år mellom, nå ble han nettopp 2 og da kom jamen mensen enda en gang, 3 dager før forventa i tillegg. Takk for medfølelse.
 
Tror dere ikke jeg røyk på en test da?.... Jeg som ikke skulle teste før tidligst 13 dpo denne gangen.. [emoji15] Så klarer jeg å svi av en test, 1.5 time etter å ha vært på do, og med en halvliter farris innabords i mellomtiden. [emoji57] Blenda selvfølgelig. Kjente meg så "blue", sånn typisk pms, så da tenkte jeg at jeg var forberedt på negativ test. Men neida. Like skuffa. Pokker altså. Skal ærlig innrømme at jeg holder på å miste troen på dette. Jeg som overhode ikke trodde jeg var for gammel.....

ffedfcc497b638d048617213691374a0.jpg
 
Tror dere ikke jeg røyk på en test da?.... Jeg som ikke skulle teste før tidligst 13 dpo denne gangen.. [emoji15] Så klarer jeg å svi av en test, 1.5 time etter å ha vært på do, og med en halvliter farris innabords i mellomtiden. [emoji57] Blenda selvfølgelig. Kjente meg så "blue", sånn typisk pms, så da tenkte jeg at jeg var forberedt på negativ test. Men neida. Like skuffa. Pokker altså. Skal ærlig innrømme at jeg holder på å miste troen på dette. Jeg som overhode ikke trodde jeg var for gammel.....

ffedfcc497b638d048617213691374a0.jpg
Etter å ha drukket en halvliter vann og bare ventet 1,5 timer siden forrige dotur, så synes jeg nesten ikke den testen der teller jeg altså [emoji6]

Men skjønner jo at du blir skuffa likevel. Det er vel ingenting vi heller ønsker enn å se de to strekene. Er det lov å spørre om hvor gammel du er?
 
Etter å ha drukket en halvliter vann og bare ventet 1,5 timer siden forrige dotur, så synes jeg nesten ikke den testen der teller jeg altså [emoji6]

Men skjønner jo at du blir skuffa likevel. Det er vel ingenting vi heller ønsker enn å se de to strekene. Er det lov å spørre om hvor gammel du er?

Hehe, jeg vet.. Men tenker at om jeg hadde vært gravid, så ville det vært en antydning til strek.. Uten at jeg har noe som helst erfaring med det da. Jeg har aldri testet før ikm de tre gangene jeg har vært gravid.

Jada, jeg har nettopp blitt 37. Har vært til utredning, og ble bittelitt motløs av det, selv om toget absolutt ikke har gått altså. Og det er disse dagene som er verst. Dagene før ikm, hvor jeg kjenner med hele meg at det ikke har klaffet. Hormonfall sier du... Og da blir jeg litt trist og lei. Men så snart tr har kommet for fullt, så får jeg håp for neste pp. Heldigvis. [emoji4]
 
7 dpo, nå klarte jeg ikke å holde meg lenger ;-) blenda. Får teste om noen dager igjen :)

IMG_2298.JPG
 
Vi har snakka om det siden januar/februar i fjor, men jeg fikk tilbake mensen i august i fjor, så er vel i pp 10 tror jeg. Et par vi ikke traff så godt på i starten, så jeg tror jeg regnet dette som pp8. Så for all del, det er tidlig å gi opp, men det er noe med den følelsen når man gjør alt man kan uten at det hjelper. Jeg ville gjerne ha ca 2 år mellom, nå ble han nettopp 2 og da kom jamen mensen enda en gang, 3 dager før forventa i tillegg. Takk for medfølelse.
Det er noe med den følelsen og opplevelsen av å måtte innse at det ikke blir sånn som man hadde ønsket.
Håper dere lykkes snart!
 
Tror dere ikke jeg røyk på en test da?.... Jeg som ikke skulle teste før tidligst 13 dpo denne gangen.. [emoji15] Så klarer jeg å svi av en test, 1.5 time etter å ha vært på do, og med en halvliter farris innabords i mellomtiden. [emoji57] Blenda selvfølgelig. Kjente meg så "blue", sånn typisk pms, så da tenkte jeg at jeg var forberedt på negativ test. Men neida. Like skuffa. Pokker altså. Skal ærlig innrømme at jeg holder på å miste troen på dette. Jeg som overhode ikke trodde jeg var for gammel.....

ffedfcc497b638d048617213691374a0.jpg
*fnis*
Kjenner litt til den der. Ikke helt selvoppfyllende profeti, men den kjipe følelsen der man bare vet og samtidig håper så inderlig.

Krysser fingrene for at dere snart lykkes.
Hvor mange dpo er du? Selv om det fort ikke føles sånn på forum fullt av teste-tøser så er det ikke uvanlig ikke å teste positivt før etter ikm.
 
Hmm... kanskje dumt spørsmål, men er ny i dette med å prøve:smiley-ashamed008 Vi har ikke fortalt noen at vi nå prøver, og er invitert i bursdag på lørdag. Alle der er gode venner og de vil nok stusse veldig dersom jeg ikke tar meg en øl. Noen gode tips og triks for å "lure" vennene mine? :angel11Tok forresten også en test i dag - meeeget negativ. Men er bare på dpo 6 så er sikkert alt for tidlig uansett:)
Jeg ville nok levd som normalt. Du og en eventuell baby deler ikke blodbaner så tidlig, sa legen til meg sist vi prøvde. :)
 
Weee! Måtte teste i dag og eg ser strek[emoji16][emoji16][emoji16]
c5dc0ec68205b2ae2ad3fd986771c03a.jpg

Då blir det ny test på mandag om eg klare å holde meg til då [emoji85]
Jei! Spennende !!
 
Back
Topp