Gratulerer [emoji322][emoji2]Jammen var den positiv [emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer [emoji322][emoji2]Jammen var den positiv [emoji2]
Så leit [emoji53] hvilken pp er dere i/hvor lenge har dere prøvd?Mensen i dag. Nå begynner jeg å miste håpet på at vi skal klare dette.
Så leit [emoji53] hvilken pp er dere i/hvor lenge har dere prøvd?
Etter å ha drukket en halvliter vann og bare ventet 1,5 timer siden forrige dotur, så synes jeg nesten ikke den testen der teller jeg altså [emoji6]Tror dere ikke jeg røyk på en test da?.... Jeg som ikke skulle teste før tidligst 13 dpo denne gangen.. [emoji15] Så klarer jeg å svi av en test, 1.5 time etter å ha vært på do, og med en halvliter farris innabords i mellomtiden. [emoji57] Blenda selvfølgelig. Kjente meg så "blue", sånn typisk pms, så da tenkte jeg at jeg var forberedt på negativ test. Men neida. Like skuffa. Pokker altså. Skal ærlig innrømme at jeg holder på å miste troen på dette. Jeg som overhode ikke trodde jeg var for gammel.....
Etter å ha drukket en halvliter vann og bare ventet 1,5 timer siden forrige dotur, så synes jeg nesten ikke den testen der teller jeg altså [emoji6]
Men skjønner jo at du blir skuffa likevel. Det er vel ingenting vi heller ønsker enn å se de to strekene. Er det lov å spørre om hvor gammel du er?
Weee! Måtte teste i dag og eg ser strek[emoji16][emoji16][emoji16]
Då blir det ny test på mandag om eg klare å holde meg til då [emoji85]
Det er noe med den følelsen og opplevelsen av å måtte innse at det ikke blir sånn som man hadde ønsket.Vi har snakka om det siden januar/februar i fjor, men jeg fikk tilbake mensen i august i fjor, så er vel i pp 10 tror jeg. Et par vi ikke traff så godt på i starten, så jeg tror jeg regnet dette som pp8. Så for all del, det er tidlig å gi opp, men det er noe med den følelsen når man gjør alt man kan uten at det hjelper. Jeg ville gjerne ha ca 2 år mellom, nå ble han nettopp 2 og da kom jamen mensen enda en gang, 3 dager før forventa i tillegg. Takk for medfølelse.
*fnis*Tror dere ikke jeg røyk på en test da?.... Jeg som ikke skulle teste før tidligst 13 dpo denne gangen.. [emoji15] Så klarer jeg å svi av en test, 1.5 time etter å ha vært på do, og med en halvliter farris innabords i mellomtiden. [emoji57] Blenda selvfølgelig. Kjente meg så "blue", sånn typisk pms, så da tenkte jeg at jeg var forberedt på negativ test. Men neida. Like skuffa. Pokker altså. Skal ærlig innrømme at jeg holder på å miste troen på dette. Jeg som overhode ikke trodde jeg var for gammel.....
Jeg ville nok levd som normalt. Du og en eventuell baby deler ikke blodbaner så tidlig, sa legen til meg sist vi prøvde.Hmm... kanskje dumt spørsmål, men er ny i dette med å prøve Vi har ikke fortalt noen at vi nå prøver, og er invitert i bursdag på lørdag. Alle der er gode venner og de vil nok stusse veldig dersom jeg ikke tar meg en øl. Noen gode tips og triks for å "lure" vennene mine? Tok forresten også en test i dag - meeeget negativ. Men er bare på dpo 6 så er sikkert alt for tidlig uansett
Weey
Hvor mange dpo?
Gratulerer [emoji16][emoji322]Jammen var den positiv [emoji2]
Jei! Spennende !!Weee! Måtte teste i dag og eg ser strek[emoji16][emoji16][emoji16]
Det var leit. Neste pp sitter den!Mensen i dag. Nå begynner jeg å miste håpet på at vi skal klare dette.
Jei! Spennende !!