❤IKM Uke 22❤

Weee! Måtte teste i dag og eg ser strek[emoji16][emoji16][emoji16]
c5dc0ec68205b2ae2ad3fd986771c03a.jpg

Då blir det ny test på mandag om eg klare å holde meg til då [emoji85]

Åh, så gøy!! Gratulerer! [emoji4]

*fnis*
Kjenner litt til den der. Ikke helt selvoppfyllende profeti, men den kjipe følelsen der man bare vet og samtidig håper så inderlig.

Krysser fingrene for at dere snart lykkes.
Hvor mange dpo er du? Selv om det fort ikke føles sånn på forum fullt av teste-tøser så er det ikke uvanlig ikke å teste positivt før etter ikm.

Maks 11 dpo i dag. Jeg temper ikke, så kan ikke vite hundre prosent sikkert når egget slapp, men ifølge el-tester er jeg der sånn ca. Cd 24, og har begynt å kjenne litt mensmurringer allerede..

Jeg blir både glad og lei meg når andre får positive tester [emoji14] i teorien skal jo 80% av oss havne på tr og hver positive test taler imot mine sjanser [emoji23]
Sykt teit tanke, og jeg er lei meg for at jeg ikke har tidlig-tester!

Eg lure på om eg gjorde no dumt no no.... å løpe 10 km hardt i ekstrem varme, er jo ikkje anbefalt for gravide [emoji85]
Føle meg ein smule dehydrert [emoji15]
"kjære lille spire, håper du fortsatt henger med"

Eg lure på om eg gjorde no dumt no no.... å løpe 10 km hardt i ekstrem varme, er jo ikkje anbefalt for gravide [emoji85]
Føle meg ein smule dehydrert [emoji15]
"kjære lille spire, håper du fortsatt henger med"
Ikke vær urolig [emoji173] folk har gjort værre og holdt på spirene sine [emoji4]
Hvis kroppen er vant med trening og sånt så er det ingenting galt med å fortsette!

Maks 11 dpo i dag. Jeg temper ikke, så kan ikke vite hundre prosent sikkert når egget slapp, men ifølge el-tester er jeg der sånn ca. Cd 24, og har begynt å kjenne litt mensmurringer allerede..
Fortsatt lov å håpe da.. Murringer kan være tegn på både det ene og det andre.

Gratulerer! :love017

Weee! Måtte teste i dag og eg ser strek[emoji16][emoji16][emoji16]
c5dc0ec68205b2ae2ad3fd986771c03a.jpg

Då blir det ny test på mandag om eg klare å holde meg til då [emoji85]

TR kom i kveld[emoji50]

Kom litt tidligere enn først antatt

Back
Topp