Jeg ser strek ;-)IKM i går. Prøver på 3.mann. 1.pp.
Testet den 27. Da var det helt blenda. Testet med EL test i går kveld, da jeg ikke hadde no annet, den gav utslag. Var å kjøpte test i dag, men brukte ikke morgenurinen, den har en svak strek!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek ;-)IKM i går. Prøver på 3.mann. 1.pp.
Testet den 27. Da var det helt blenda. Testet med EL test i går kveld, da jeg ikke hadde no annet, den gav utslag. Var å kjøpte test i dag, men brukte ikke morgenurinen, den har en svak strek!
har du testet enda? <3Ja, det er det[emoji4] er ikke den mest tålmodige heller[emoji23][emoji23]
jeg ser strekIKM i går. Prøver på 3.mann. 1.pp.
men det er jo en babystrek der? om enn svak... hvor mange dpo?
Synes ikke det er så veldig stor forskjell på testene. Kanskje litt sterkere. Men hadde kanskje forventet mer?
Ja den ble rosa, å streken kom innen tidsfrist idag også. Men raskere enn igår. Er ikke helt sikker. Siste mens var 3/5.men det er jo en babystrek der? om enn svak... hvor mange dpo?
Ja den ble rosa, å streken kom innen tidsfrist idag også. Men raskere enn igår. Er ikke helt sikker. Siste mens var 3/5.
Jeg er veldig usikker på når El var. Har en del tester liggende får ta en ny en etterpå å kanskje en ikveld igjen hvordan har det gått med deg da?Samme som meg det da, siste mens 3/5 men ikke EL før 21.mai har du mange tester liggende? Jeg har fått sterkere streker på formiddagen enn på morgenen denne gangen her faktisk!
Ja, den var negativ.. Men håpet er ikke ute enda. Jeg har tatt utgangspunkt i 25 dagers syklus siden er det jeg har hatt mest..men har også hatt 28 dagers syklus så er jo mulig at jeg har det denne pp så jeg anser ikke slaget som tapt enda.. selv om jeg er litt frustrert i dag..har du testet enda? <3
Negativ test i dag tidlig. Så tyder på skyggestrekDen er kanskje litt til høyre i bildet, men synes det er rart hvis det er skyggestrek. Lykke til!
Jeg er veldig usikker på når El var. Har en del tester liggende får ta en ny en etterpå å kanskje en ikveld igjen hvordan har det gått med deg da?
Ja, den var negativ.. Men håpet er ikke ute enda. Jeg har tatt utgangspunkt i 25 dagers syklus siden er det jeg har hatt mest..men har også hatt 28 dagers syklus så er jo mulig at jeg har det denne pp så jeg anser ikke slaget som tapt enda.. selv om jeg er litt frustrert i dag..
Det er litt varierende. Alt fra 24 dager til 34 dager digital var negativ nå har du testet med digital? Gratulerer så myeHvor lang syklus pleier du å ha sånn ca? Ta en til ila dagen og så enda en imorgen igjen <3 krysser fingrene for deg
Her har det gått overraskende greit, fått endel sterke streker såpass at jeg tør å tenke at jeg i hvert fall ER gravid, håper bare det vedvarer hehe
Det er litt varierende. Alt fra 24 dager til 34 dager digital var negativ nå har du testet med digital? Gratulerer så mye
Laserøyne disse testene gir mye skyggestreker men akkurat dine streker tror jeg kan være noe!
Jeg skimter en strek, men vanskelig å få med på bilde. Hva tror dere med laserøyne?
Laserøyne disse testene gir mye skyggestreker men akkurat dine streker tror jeg kan være noe!
Nei da, håpet er ikke helt ute heldigvisSkjønnet godt du er litt frustrert idag da men håpet er ikke på langt nær ute enda!! Sist gang fikk jeg ikke positiv test før dpo17! Så det er åpenbart varierende hvor fort man produserer HCG